Image hosting by Photobucket

Kud Idijoti
kad srce radi bim,bam,bam
sve drugo je manje važno
ne želim pjevati,ne želim plesati
kad srce radi bim,bam,bam
svaka fontana sreće,premala za mene
samo želim da si samnom ti
svaki dan i svaki tren
sjedim ispred kino zagreba,
svjetlo sja iz izloga
trombociti u žilama
a tebe jos nema
znoje mi se dlanovi
oko mene hrpa čikova
gledam niz ulicu još nema te...
bim,bam,bam,za tebe hej,hej

Image hosting by Photobucket


Six pack
Image hosting by Photobucket

FLOGGING MOLLY
Image hosting by Photobucket



tihana
Image hosting by Photobucket

kate,tihana i andi
Image hosting by Photobucket

bas jadno sta su se raspali-Flare

Photobucket - Video and Image Hosting

blog images

blog images



...u životu prolazi samo vjeran pas,u životu prolazi samo dio nas...

24.04.2006., ponedjeljak

o!

ostala sam ziva u splitu ali malo mi je falilo ...otisli smo u cetvrtak prvo ujutro u kantuna s onim torbetinama i svi su nas cudno gledali.ona u busu raspašoj i to.a kad smo dosli u split odma sam isla kupit novu palestinku,hi,hi sad imam i smeđu.onda smo dosli kod nje doma i odma poceli piti,pa se upusili i ja se satrala ful cilu vecer sam ganjala njenu perzijsku macku i gnjavila je bas mi je za sad kad se sitim sta sam joj radila.onda smo se sitile oko ponoc manje kvarat da bi mogle i izac vani i otisle sve nako ubijene.dosli na dom kad ono ni zive duse pa nam dopizdilo pa smo se vratile doma i krepavale od smiha cilu noc.pa je meni tihana rekla da zamislim da je iza vrata od sobe neki strasni dida a ja jos upusena ful se ufilmala i od straha skocila njoj u krevet!!!onda smo u petak isle na pice u geta i djir po gradu...oni splitski busevi su sou.oni vozaci ne jebu nikog,crveno zeleno njima sve isto i jos su svi busevi harmonike..zamisli..onda smo navecer kupile piti i otisle do doma.tamo je bila svirka punk-ska,i mi uletile tamo bilo je zakon,onda posli svirke tihana isla uzicat duan neke likove i zapricala se s njima.i tako mi dosli do njih kad ono jedan lik isti ovaj jedan cvite iz zd a zva se vila.i tako oni kazu da idu u nekog metropolisa i mi s njima kad ono neki disko i tako mi zavrsile na partiju.svi nadrogirani,krive se boze sacuvaj cak je i meni lik nudia bombon uzas zivi a mi pijane svima smo se smijale.na kraju se mi popele na neki balkon i razbacale se.
a u petak je bila svirka,meni uzasna,a mi se naravno nalile i svima vikale FAKE IS DEAD!!!na kraju mene upila onaj sta me pila vec god. dana i nekuzi da nikada necu bit s njim!!!!!!!!!u sub nismo isle na pag dogodia se nesporazum izmedu naseg vozaca tako da je to propalo...
AJME RUKA ME BOLI...JEBO BABU!!!!

- 16:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

12.04.2006., srijeda

o!

evo sutra split nemogu virovat napravit cemo show.stavit cu slike pa cete vidit dozivljaje.vozdra

- 18:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

07.04.2006., petak

o!

martina neznam ko si daj opisi se malo da zakljucim!!!ajme jos 5 dana do splita jehe...za novu smo bili na smiljevcu just for the record

- 15:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

05.04.2006., srijeda

o!

I'm alive!u prosli petak smo kiki i ja dobile karte za mayu na radiu pa smo se nasle u 9 na mp i isle na radio po njih.kate i tihana su bile u kantuna pa su posli isle s nama na rivu.onda smo otisle kupit piti pa na rivu. na rivi je bili zacudujuce puno ljudi.u neku kasnu uru upadnu nam dva lika onako odjednom i ovaj jedan mene nako odmiri i pita:jel ti sto jedes?ono koji kurac jesam mrsava i to ali brate da vi mene vidite kad pocnem jesti..hm...i pocne neke spike o anoreksiji i kako bi on mene uhrania da bas!!!onda smo otisle u maye,svira je neki bend Cota 64,rock'n roll pa se mi nako pripite razbacale.u sub je mene luda tihana probudila u 10ipo da idemo na kavu u kantuna,a i bilo je lipo vrime pa smo sile vani i gustale.navecer smo bile gogiu na rodendanu,pa smo bili na 5 bunara.malo pili,pa su donili gitaru,pa smo malo zapivali.e i smijale se nekim sminkerima i tako to,sve u svemu dobro.
a u ovaj petak je bila svirka u providurovoj,svirali su tehnicka greska,brizno grilo i neki novi bend all off.svirka je bila onako li-la,nista spesl.oko jedan je zavrsilo i malo smo sidile isprid,pa je meni dopizdilo pa sam otisla doma,a kiki je s vedranom i njegovom ekipom isla u maye.a u subotu jebote,izasle smo vani s 20 kn nas tri skupa,uzicale jos 30,napile se od votke i sprajta.dosle na rivu i sile na skale kad vidimo da neka dva lika piju tekilu do nas i tako se mi njima ukrpale i zalile se jos vise.kasnije se i nesicam bas puno toga...hm,hm.
ajme idemo u st u cet odma na pocetku praznika jedva cekam da se maknem vise iz ovog grada i da udahnem malo splitskog smoga.u sub prije uskrsa je svirka,valjda,zyon i father a posli toga je jos jedan za bendove koji jos nikada nisu svirali na svirkama,22. je svirka na pagu.idem pa makar pjeske.
eto tako to bila sam iscrpna.!

evo moja slikica u prostoriji

Image hosting by Photobucket

- 14:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

03.04.2006., ponedjeljak

a

- 19:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


dropkick murphys
Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

hey,ho let' go!
Image hosting by Photobucket

legende
Image hosting by Photobucket

ska
Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
Ja


Image hosting by Photobucket
Lidija/Tihana/Ivana-splitsko stanje uma

Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket


ekipica
Image hosting by Photobucket

andi i suba
Image hosting by Photobucket

žiki i ja
Image hosting by Photobucket

tihana i ja za novu godinu
Image hosting by Photobucket

ekipica u prostoriji
Image hosting by Photobucket

svirkica u prostoriji
Image hosting by Photobucket

jakša i kapetan paulo
Image hosting by Photobucket