Image hosting by Photobucket

Kud Idijoti
kad srce radi bim,bam,bam
sve drugo je manje važno
ne želim pjevati,ne želim plesati
kad srce radi bim,bam,bam
svaka fontana sreće,premala za mene
samo želim da si samnom ti
svaki dan i svaki tren
sjedim ispred kino zagreba,
svjetlo sja iz izloga
trombociti u žilama
a tebe jos nema
znoje mi se dlanovi
oko mene hrpa čikova
gledam niz ulicu još nema te...
bim,bam,bam,za tebe hej,hej

Image hosting by Photobucket


Six pack
Image hosting by Photobucket

FLOGGING MOLLY
Image hosting by Photobucket



tihana
Image hosting by Photobucket

kate,tihana i andi
Image hosting by Photobucket

bas jadno sta su se raspali-Flare

Photobucket - Video and Image Hosting

blog images

blog images



...u životu prolazi samo vjeran pas,u životu prolazi samo dio nas...

22.03.2006., srijeda

o!

evo me na satu weba,borimg..da samo kažem svim ljudima o stanju u zadru sto se tiče alternative.odi je sve u kurcu,svi misle da je u zadru super al ja cu vam dokazat suprotno.sto se tiče mjesta okupljanja to su jebena(5 bunara),isprid dućana i riva e i forneti-to je nova lokacija.mi ugl. pijemo u jebene,pa odemo do forneta,pa na rivu.na rivu je pocelo dolazit sve manje i manje ljudi i nove ekipice preobraćenih mulaca.od ekipa imamo starije i mlađe i mi mlađi ugl. bas i ne dolazimo u kontakt s starijima osim kad se svi napijemo ili se neko od njih zanima za nekog od nas.stariji se dijele na pankere,koraše i rokere-grungere.sada da popljujemo starije pankere-oni su jednostavno budale pogotovo ovi iz crassa.misle da su popili svu pamet ovog svita i onda kad ih isprdaš onda se naljute ka pa viču za tobom kurvo i slične stvari.najbolji su korasi oni nikog nista ne pitaju,imaju svoju spiku i ne jebu nikog.ali brate sto je najgore od svega našu generaciju ka da je priskočia punk,svi naši muški iz ekipe su metalci i to je lose.uopce nema nikog s kim bi mi ženske mogle razglabati i svadati se.ajme umorila sam se a i neda mi se vise pisat. pozdrav
e i sto se tiče svirke u petak odgođena je za sljedeći petak

Image hosting by Photobucket

- 14:23 - Komentari (14) - Isprintaj - #

21.03.2006., utorak

o!

ovi veprovi nek se slobodno gone,gade mi se svi,aj,aj žiki more proći



Image hosting by Photobucket evo moje najdraže gaće i zakrpa!hihi

- 18:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

20.03.2006., ponedjeljak

o!

a...na belfast foodu je bilo zakon,ja sam se zgazila naravno,pa me bilo svukuda.prvo smo isli u prostoriju,tomi je bia rodendan,pa su nam dosli panduri i sjebali cilu vecer ka i uvik. a ja jadna nism vidila nista pred ocima jedva sam dosla do wc-a,a u rulji isprid stagea su me dobro izbombali.a moj frend,jaksa, je kasnija na bus i isa okolnim putem i jadan pa sa 3 metra na guzicu i zavrsia u bolnici i operirali su ga, a sada je fala bogu sve u redu.a ovaj petak i subotu je bia isto sou,bia je tribute to azra u arsenala.nas tri smo se satrale,a jebemu rekla sam da se necu drogirat za korizmu ali...ali trava nije droga,haha.u sub sam isto to napravila i nikad se nisam vise ismijala nego tada..i tako to.a lidija nam je dosla iz splita pa smo se ismijale s njom i ici cemo u split sad za praznika ajme jedva cekam...

- 18:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

09.03.2006., četvrtak

o!

prosle su i jos jedne maskare moje 4 frendice i ja smo bili farmeri,bili smo zakon,svi su nas zapazili jer smo se tako obukle za svirku a tek sutra je bia ka zadnji dan pa skoro niko nije bia maskiran.na trgu su svirali tehnicka greska,alergija,yelly belly(ako se ovako pise),jelenkovic i neki tamo,i vatre s nekim bendom.bas je bilo dobro i posli nastavak u providurovoj raggae nesto uglavnom super osim sta sam ja izgubila cvike pa mi je to zajebalo cilu vecer.a zadnji dan maskara je u providurovoj bila slusaonica i pustali su sve zivo od elvisa do sase,tina i kedže haha zamisli...u ovaj petak je belfast food u maye idem garant a 25. je metal svirka jebiga nemore stalno punk i hc,al nije vazno glavno je da imam povod za piti.i tako... bila sam iscrpna

- 16:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.03.2006., srijeda

Image hosting by Photobucket
ovo sam vam ja na infosajmu u Zg just for the record pucam od smiha

- 15:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

hello

Ja sam luce,drago mi je.jos sam mala al sam bome prozivila tolko toga jebote ka neko od 30 god.iz zadra san,slusam punk,ska,hc,raggae...nemam neko misljenje o sebi al mi je dosta ljudi reklo da sam munjena,ka da sam ispala iz crtica,neki bi mi digli spomenik u sibeniku(pozdrav emilu),a neki bi me stavili na policu iznad kreveta,i tako pa ti sad vidi.imam malu ekipicu sve smo zenske,a boze moj.a neznam vise sto cu napisat al uglavnom to je to

- 15:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


dropkick murphys
Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

hey,ho let' go!
Image hosting by Photobucket

legende
Image hosting by Photobucket

ska
Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
Ja


Image hosting by Photobucket
Lidija/Tihana/Ivana-splitsko stanje uma

Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket


ekipica
Image hosting by Photobucket

andi i suba
Image hosting by Photobucket

žiki i ja
Image hosting by Photobucket

tihana i ja za novu godinu
Image hosting by Photobucket

ekipica u prostoriji
Image hosting by Photobucket

svirkica u prostoriji
Image hosting by Photobucket

jakša i kapetan paulo
Image hosting by Photobucket