Minijatura
Bend ... svira neku ljubavnu stvar
Nesto kao "Babe babe, we will got you now"

Nitko ne vidi sto u mom dzepu ima
Uskoro se nece nista vidjeti od dima
U koji cu za tren sav uroniti.

Ljudi piju i plesu, svako ima nekog svog
Bend svira: "Babe babe, we will got you now"

Nitko ne vidi sto u mom dzepu ima
Uskoro se nece nista vidjeti od dima
U koji cu za tren sav uroniti.

Nitko ne vidi sto u mom dzepu ima
Uskoro se nece nista vidjeti od filma
U koji cu za tren sav uletjeti.

Ooh, babe babe, hoces li sa mnom
Ooh, babe babe, hoces li sa mnom
Babe babe, we will got you now.

Nitko ne vidi sto u mom dzepu ima
Uskoro se nece nista vidjeti od dima
U koji cu za tren sav uroniti.

Nitko ne vidi sto u mom dzepu ima
Uskoro se nece nista vidjeti od filma
U koji cemo uletjeti
Rekla je ne, necu, necu nikad vise.

Mad Caddies - meni prejeben band

Skapunk

10.04.2005., nedjelja

MASAKAR ŽIVI!!

zapleši sa mnom,kad ne vidiš ti.... A ne? - Jučer,petak mjesto radnje kod mene doma,solo sam bioo te sam ikoristio priliku da napravim nekakav dernek!!I kao što mi ljudi kažu da sam i uspjeo!Krenuli smo cugat popodne,i kao što moj frend kaže da je bio već gotov u 5,a sve što je pio kasnije nije ni osjećao!kako to već ide,stvarno smo se polomili i to ono profesionalno!Najgori dio je bilo odvratno jutro i kad sam ugledao kuću u neznam kakvom stanju(nemam komentara),al sredio se i taj nered polako!Ne da mi je bilo dobro,već stvarno zakon!Ovu ću subotu pamtit po mnogo toga,al najviše po rakiji koje smo stvarno popili u neograničenim količinama!Neznam što da pišem,sve mi je u flashu ili tako nekako!pozdrav do neznam kad već

- 18:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ukratko moja neka razmišljanja o pogledu na ovaj svijet.Dosta toga o glazbi,zajebanciji i svemu tome:).Sve u svoje vrijeme!

Kraj
"Propast cu za ideale
zgažen od strane
neke budale
i tada još
uvjek ću znati
da neki ljudi
život će dati!"


Evo slika banda koja je zaslužila da tu bude,jer stvarno znaju napravit svirku !!!

Link na njihovu stranicu
Elvisjackson.com