Design © Skandie. I' not feeling this situation - Where do u expect us to go when the bombs fall?! - Blog.hr


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BU! ima ih/nema ih

anything but ordinary
kak sam kul smijeh
msn: tika_whatever@hotmail.com
e-mail:
impossibleisnothing@net.hr
myspace:
http://www.myspace.com/tikec

Image Hosted by ImageShack.us

I'm alot to handle
You don't know trouble, I'm a hell of a scandal
Me, I'm a scene,I'm a drama queen
:)

-Tika
-13.4.1991 -> 16.god
-16. gimnazija. sad ću 2. raz
-System, Nirvana, Hladno Pivo
- Gunsi, Pink Floyd, Doorsi, - ostatak u desnom boxu
-vjerujem u Boga, u čuda i snagu volje :)
-nisam praznovjerna.. većinu vremena deaddead
-6 istinski dobrih prijateljicakiss
-no bojfrend
cerekživot, obitelj, prijatelji, muzika, mp3,mob, msn, palačinke, psi
-ja sam ja. i osjećam se dobro u svojoj koži.
moto: live, love, laugh smijeh cerek rofl

The purest forms of life,
Our days are never coming back,
The cannons of our time,
Our days are never ever coming back


-ju mast go hijr
-end hijr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

You see my pain is real,
Watch my world dissolve,
And pretend that none of us see the Fall
As I turn to sand,
You took me by the hand,
And declared that love prevails over all.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljepotu ne možemo vidjeti očima, ne možemo znati po pričama, ljepotu osjetimo i ona dolazi iz unutra. Ne voliš neku osobu zato kaj je lijepa, već je ta osoba lijepa jer ju voliš. Ljubav je skup svih osjećaja, isto kao što je bijela skup svih boja. Mržnja je nedostatak osjećaja isto kao što je crna nedostatak boja. ali ako netko voli crnu, to ne znaći da ta osoba više mrzi nego voli. Ljudi predoslovno shvaćaju simboliku i tak neke stvari.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ironija je lijepa stvar. i smiješna je. više manje. Znate da ljudi koji su cnični imaju više problema sa srcem nego "normalni ljudi". lijepo je bit povremeno ciničan, al opet, nije sve tak crno i ne treba biti ciničan prema svemu.

Image Hosted by ImageShack.us
Život je lijep. ako želiš da bude. ne kužim ljude koji konstantno žele biti u depri ili bedu, koji stalno traže mane na sebi i razloge kako bi bili nesretni. svi smo povremeno tužni, iskompleksirani i nesretni, ali, život je prevažan da bi se trošio na loše stvari i na loše raspoloženje. kad sam tužna, onda se jebemu i isplačem i poslije sam smirenija i sretnija. i iako se nisam u potpunosti riješiila problema, tražit ću izlaz, neću sjedit i plakat.

Image Hosted by ImageShack.us
Možeš sve što hoćeš.Ako stvarno vjeruješ u nešto i ako se potrudiš, to će se ostvariti.

Image Hosted by ImageShack.us
Glazba. jebeno važna. jebeš tv, baci tv. glazba je puno bitnija u životu, tv previše ispire mozak, glazba ti daje mogućnost razmišljanja i možeš tekst protumačiti kako tebi odgovara. Tv je predoslovan i prenemaštovit.

Image Hosted by ImageShack.us
Ljudi čitajte. Ja sam ozbiljna. Ne mislim na neka tam sranja, mislim na dobre i lijepe knjige. To razvija maštu. A mašta je jako važna. Važnija od znanja. ali i znanje je bitno. ja se uvijek dobro osjećam kad nekaj znam.i kad čovjek puno zna sigurniji je u sebe. Ali pametan čovjek bez mašte... to ptica u krletci. nema slobode. ograničen je.

Image Hosted by ImageShack.us
Ne volim kad se ljudi ponašaju.. hm.. jednako. ko i svi ostali. ja više volim napravit nekaj kaj znam da neće nitko dr. i tad se dobro osjećam. jer svi smo posebni i ja se volim tak osjećat. i ne smeta mi ak me ljudi čudno gledaju na ulici kad se glupiram il nekaj. mene to zabavlja.smijeh


Želiš li spoznati vrijednost JEDNE GODINE raspitaj se kod učenika koji je pao na prijemnom ispitu.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNOG MJESECA raspitaj se kod majke koja je prerano rodila.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNOG TJEDNA, raspitaj se kod urednika tjednog časopisa.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNOG DANA, raspitaj se kod radnika koji plaćom prehranjuje šestero djece.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNOG SATA, raspitaj se kod ljubavnika koji iščekuju susret.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNE MINUTE, raspitaj se kod čovjeka koji je zakasnio na vlak.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNE SEKUNDE, raspitaj se kod čovjeka koji je preživio prometni nesreću.
Želiš li spoznati vrijednost JEDNE STOTINKE, raspitaj se kod osobe koja je na Olimpijadi osvojila srebernu medalju.

-ovo gore sam našla u jednoj knjigici-
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo ne znam di sam našla:
1. Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali život za tebe.
2. Barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki naćin.
3. Ako te netko mrzi onda je to zato što želi biti poput tebe.
4. Tvoj osmjeh svima donosi sreću, čak i onima koji te ne vole.
5. Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi.
6. Nekome si čitav svijet.
7.Da nema tebe netko sada ne bi živio...
8. Ti si poseban/na i jedinstven/a.
9. Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji.
10.Kad napraviš i najveću grešku, nešto dobro izađe iz toga.
11. Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoje leđa, gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja leđa naslonio/la na svijet.
12.Kad misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš, vjerojatne ni neće dobiti. Ali ako vjeruješ, prije ili kasnije ćeš dobiti upravo ono što želiš.
13.Uvijek pamti komplimente koje dobiješ, a zaboravljaj ružne primjedbe.
14. Uvijek reci nekome što osjećaš za njega, ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to sazna.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar.


Image Hosted by ImageShack.us

linkići(abecednim redom):
Njih poznam:
Ana
ANČIca, Keka, Hrvy & Tonka
Beštak
Ira
Ivčy
Ivis
Lana
Lidija:**
Nika
Petra
Pio-o
Sandra
Tana
Tena
Tina
Image Hosted by ImageShack.us
Njih zasad ne poznam....
Angry girl
Avril 4ever
Border!c@
Bringer of evil
Cross bonez
Dark girl from bj
L@ur@
Miss moss
Peps
redhotchillipeppers
udri bogataša
Zjev
Image Hosted by ImageShack.us

So you want the world to stop,
Stop in and watch your body fully drop,
From the time you were a
Psycho, groupie, cocaine, crazy

Popis svega kaj slušam:
Image Hosted by ImageShack.us
= VAŽNO= =
1.Ono kaj je napisano velikim slovima to najviše slušam i to mi je najbolje
2.Ono pored čega niš ne piše to slušam al ne tolko ko ovo gore
3.Ono pored čega piše malo to ne slušam još jako, tek sam počela „istraživat“ al bi htjela počet slušat onak za pravo . Slušam zasad od toga 1-6 pjesama
4.Ono pored čeg piše npr. 2 pjesme, to NE slušam nit ne mislim slušat, al su mi ok te 2 pjesme i to je to.

= = VAŽNO= =
A sad popis(abecednim redom):
3 Doors Down
Alice in Chains - malo
Ana Johnsson– 2 pjesme
Avenged Sevenfold - malo
Avril
Azra - malo
the Beatles – malo
Blink 182
Bullet for my Valentine
Children of Bodom – malo
the Doors
Đubrivo
Evanescence
Fall Out Boy
Gibonni
GUNS N ROSES
Good Charlote – 1 pjesmu
Goo Goo Dolls - malo
Green Day –3 pjesme
Him – 1 pjesmu
HLADNO PIVO
Iron Maiden - malo
Jimmy Eat World
Led Zeppelin
Limp Bitzkit – 1 pjesmu
Maroon 5 – malo
Metallica – malo
NIRVANA
Pearl Jam - malo
Pink – 1 pjesmu
PINK FLOYD
Placebo
P.O.D. - malo
Prljavo kazalište – taktak
Psihomodo pop - malo
Rage against the machine
Ramones
Replica- malo
RHCP- malo
the Rolling Stones-malo
Simple Plan
Scorpions
SYSTEM OF A DOWNsmijehcerek
Taking back sunday
U2 - malo

Ovo sam našla negdje:

Kada bi čovjek mogao kupiti sreću, sigurno bi izabrao jedan broj preveliku.

Neki ljudi ulaze u naše živote, ali brzo i izlaze. Neki ostaju neko vrijeme i ostavljaju tragove na našoj duši, nakon čega mi nikad više nismo isti.

Budućnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova.

Čovjek prima onakvu ljubav kakvu daje.

Kad se boriš protiv života, život uvijek pobijedi.

Bog nikada neće sići s oblaka i reci: "Sada imaš dozvolu biti uspješan!"

Biti poražen je često samo prolazno stanje,odustajanje ga čini trajnim.

Ljubav je nešto sto činimo: dajemo sebe, žrtvujemo se, cak i za ljude koji nas vrijeđaju i ne uzvraćaju nam. Ljubav je vrednota koja se ostvaruje kroz djela.

Sto imam manje vremena,vise stvari mogu napraviti.

Ne postavljaj svoje ciljeve prema tome što neko drugi misli da je važno. Samo ti znaš što je za tebe najbolje.

Ne odbacuj svoje snove. Biti bez snova je kao živjeti bez nade. Biti bez nade je kao živjeti bez smisla.

Ne juri kroz život tako brzo da zaboraviš ne samo gdje si bio nego i kamo ideš.

Život nije utrka, već putovanje u kojem treba uživati u svakom koraku....

Sreća ne ovisi o vanjskim utjecajima. Ništa što imaš, ili što činiš ili tko si, ne čini te sretnim ili nesretnim, bitno je što ti o tome misliš.

Sve će proći. Ali, kakva je to utjeha? Proći će i radost, proći će i ljubav, proći će i život. Zar je nada u tome da sve prođe?

---
Zrnca mudrosti:

Najjednostavnijim riječima, vođa je onaj koji zna kamo želi ići, ustane se i ode.
John Erksine

Kada otkriju centar svemira, mnogi će se razočarati kad shvate da to nisu oni.
Bernard Bailey

Jeste li primijetili da ljudi nikad ne kažu: 'To je samo igra' kad pobjeđuju?
Ivern Ball

Suviše ljudi misli na sigurnost, umjesto mogućnost. Čini se da se više boje života, a ne smrti.
James F. Bymes

Mač nikad nikoga ne ubija; oružje se nalazi u ruci ubojice.
Seneka

Da moram birati između izdaje domovine i prijatelja, nadam se da ću imati hrabrosti izdati domovinu.
E. M. Forster

Ja njih voljamcereksmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
---Daron Malakian(gitarist systema)---cerekcerekcereksmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
---Kurt Cobain----cerekcereksmijeh

[02.09.2007., nedjelja]

I' not feeling this situation

Torn apart at the seams and my dreams turn to tears, I'm not feeling this situation
Run away try to find a safe place you can hide
It's the best place to be when you're feeling like....me!

Image Hosted by ImageShack.us

Postoje trenuci u životu kada više nisi siguran, tko si, što želiš, kaj radiš i kamo ideš. Postoje trenuci kada se osjećaš napušteno, razočarano i izigrano. Postoje trenuci kada se želiš ubiti.
Nasuprot tome, postoje trenuci kada si euforičan i veseo, kada znaš točno što želiš i kada znaš kamo ideš. Ljudi rijetko sagledavaju stvari u cijelosti. I od ove depresije vide samo jedan dio. Kao i od sreće. Zapravo. Ne znam niti što želim reći. Ali to nije ni bitno, jer ću nastaviti pisati pa što bude, bude. Nikada nisam imala neki plan.. što želim reći, napraviti i kako. Imala sam ideju, zamisao... ali ne i konkretan plan. Dosta sam stvari u svom životu.. improvizirala. Većinu zapravo. I dalje to radim. Upravo to radim. Shvatila sam da imam nešto što mnogim ljudima nedostaje, a to je jaka mašta. Mogu bilo kada, bilo kaj zamisliti, uvijek mi padne neka ideja na pamet, kada čitam, uvijek jasno vidim likove i mjesta na koja odlaze, kako se ponšaju. Ne moram se ni trudit da ih vidim. Jednostavno... su tu. Problem je u tome kaj se ja tolko uživim u priču da ak je tužna il kaja znam kakva nakon tog sam malo. Hm da. Dovoljno je da kažem kako sam čitala kosu anđela. Znala sam točno na kojem djelu će kurt umrijet i kak. Plakala sam bokte ko da se to prije 5 min dogodilo. Ko da je tek tad umro. Ja sam idiot. Umro je prije 13 godina. Ja SADA cvilim Nirvanu slušam od.. početka 8 razreda. Il kraja sedmog, ne sjećam se. Sada sam početak 2.srednje. Ja sada cvilim. Ja sam slučaj za psihijatriju. Definitivno.
.people always leave. Jebeno. E. Kak volim tu seriju. Tree Hill. *a vi ste već mislili da će biti jedan depresivan dio o tome kak ljudi napuštaju jedni druge. Hahaha suckers*
Image Hosted by ImageShack.us

Nda. Nikada neću shvatiti kako... kako ljudi koje najviše najduže i nabolje znaš. Tj misliš da najbolje znaš ze najčešće razočaraju, dok ljudi koje ne znaš tako dugo se trude da te ne povrijede. To je sjebano ali u isto vrijeme odlino.
Bavim se glumom već jako dugo. Od 4 razreda. I stvarno uživam u tome, no ne zamaram baš ljude tim jer jednostavno mislim da ih neće zanimati. Zovem ljude na predstave, ali ugl... ne dođu. Tj uvijek isti ljudi ne dođu. Iznenadila sam se neki dan kada sam shvatila da 2 osobe koje malo vremena poznam, ali.. mogu za njih reći da ih uistinu poznam.. ugl iznenadile su me kolikom su željeom htjele doći na moju predtsavu. Na žalost, nisu mogle jer su u kazni. Ali, iz razgovora s njima osjetila sam da stvarno žele ići i da im je fkt žao što ne mogu. I obećale su doć na sljedeću. Iako one nisu išle na ovu moju predtsavu, ja sam bil presrtna. Napokon imam potvrdu da ovo što radim već 6 godina ima smisla. Na kraju mi nije ni bitno bilo jesu li došle ili ne, ali stavrno sam osjetila da to žele i da žele vidjeti nešto u čemu sam dobra i što mene raduje. I to me razveselilo puno jače nego.. nego ne znam kaj
Image Hosted by ImageShack.us

Ljudima se često dogodi da ljudi do kojih im je stalo, im nisu potpora. Jer, uvijek se nađe nešto naizgled važnije od nečije utrke, natjecanja i tako dalje. No katkad trkači, natjecatelji i pjevači, glumci, plesači.. ne žele dobre kritike i pljesak publike, ne žele medalju i trofej... žele samo potporu i svoje prijatelje tamo. Ne tamo zato što si ih prisilo. Tamo zato što žele ić.
Ne kažem da treba doć na svaku... predstavu, utrku....
Lijepo je znati da je netko...tu. maša i sara hvala. (grupna terapija ^^)
Image Hosted by ImageShack.us

ovaj post je jedan jako mali dio one frustracije koju osjećam. pisala sam potpuno smirena, no to ne znači da to jesam. imam osjećaj da sam balon, koji je prenapuhan i koji može puknut svakog trenutka. baš je jeben osjećaj. nda. ak niš drugo bar puno crtam u zadnje vrijeme.
nda.
Image Hosted by ImageShack.us
[ 01:45 ] - Klikni! [11] - Print this - #

Design © Skandie.