< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



by: UnDeRgRoUnD pRiNcEsS (:

♥[opis bloga]♥

owako.owo bi trebali poštowat.ako nečete.slobodno fuck off.^^
×ne seri mi po blogu, meni, ili moim frendicama.
×čim widim lanac.prijawljujem ga.tko god to bio.
×ne ostawljajte wiše od 3 komma.
hwala.^^


Image Hosted by ImageShack.us

mOj msN >>>
malaizRi_149@hotmail.com

×][..jA..][×

owako.idem 8.razred.
zowu me.mala,hiperaktiwno dijete,malena.
komplicirana sam.
teško me je shwatit.al ne uwijek.
ipak sam cura.hhh.
puno razmišljam o nepotrebnim stwarima.
znam biti jako tužna.al me bilo tko meni drag može razwedrit.^^
pa.mogu reć da mi je u žiwotu dobro. imam puno frendowa i frendica.i cijenim to.kao i obitelj koja je uz mene.dakle sretno sam dijete.^^
ja znam da sam djetinjasta koji put.al jbg.bolje to nego da ogowaram okolo.c-c-c
ful me lako powrijede ljudi koi mi znače.al oni koi ne ne.
pa mogu reč.da mi se lako neko swidi.al ne želim se wezat za niti jednog dečka.jer uwijek na kraju bude shit.
dakle.često neznam što osjećam niti kako se osjećam.ili prema kome.
al oke.nakon swega žiwot ide dalje.^^


te.woljam^^
×frenowe.
×društwo.
×ples.
×obitelj.
×jepe dečke.
×bit sretna.
×pomagati.
×razweseljawati druge.
×upoznawat se.
×zabawu.
×muziku.
×lizalice.
×palačinke.
×nutellu.
×putowati.
×i još puno toga.^^

te.newoljam.kme
×neke osobe.
×mržnju.
×preserawanje.
×kad ljudi seru po osobama koje ne poznaju.
zbog muzie,oblačenja,stila..
×umišljene.
×swađe.
×dwoličnost.

Image Hosted by ImageShack.us




[♥ poruke..moje misli..inspirejsn me pukla..hh..]]

[[..žiwot..to je predragocjeno..jer samo je jedan..treba uziwati u njemu..prowesti ga s obitelji, prijateljima, ljudima koje wolis.. nesmijemo potrositi wrijeme razmisljajuci o pogreskama..nego ih pokusti isprawiti..i uciti na njima.. trebamo pomagati ljudima.. i ne razumijem one..koji si uzalud oduzmu žiwot.. jer trebamo biti sretni sto smo imali jedinstwenu priliku-ziwjeti ga.. i proziwjeti ga do kraja.. na sto bolji nacin.. jer nikad neznas sto te sutra ceka.. i ne razmisljajuci o tome.. ziwjeti i graditi buducnost kakwu zelimo..]]

Image Hosted by ImageShack.us


[[..osmijeh.. "ne kosta nista, a puno daje".. "obogacuje onoga tko ga prima, ne osirumasuje onoga tko ga daje".. to je prekrasno..samo jedan osmijeh dowoljan je..za oraspoložiti ljude.. iskren osmijeh puno znaci bilo kome..jer to je znak postowanja, ljubawi.. isplati se pokoji put osmjehnut se.. jednostawno..i ja se nakon toga osjecam bolje..]]

Image Hosted by ImageShack.us


[[..katkad ti poželim čuti glas..srušiti swe što stoji između nas..reći ti, wrisnuti snažno..da te još uwijek..ma nije wažno..]]

Image Hosted by ImageShack.us


[[..Ludo je zaželjeti da se wrate stari dani.. i kada dođe nowo ljeto neće biti kao lani..dok wrijeme ne izliječi stare rane..do skorog susreta brojim teške i spore dane..widjet ću..što donosi nowi dan..možda nowu ljubaw, iluziju, san..i dok spušta se noć..duša žalosno misao krije..BiLo jE LiJePo..aL trAjaLo nIjE..]]

Image Hosted by ImageShack.us


[[..i didnt stop lowing you..i just stopped showing it..]]

Image Hosted by ImageShack.us


[[..there is always that one spcial preson..that no matter what they do to you..you cant let them go..]]



×[..Linkowe cem dodat..jos..kad i wi mene..xD..]×

blog.od.mene.i kety.^^
...Šukica...
..jedna mala..? =)
X×..t!Zł..×X
..¤< KaTaRiNa >¤..
DeA...
..ViKy..
AnChiCa
SeKa.AleKsiC.(sorry ale..xD.)
× [.heroine.] ×
*× i LoWe me buT whO wuDn'T .) ×*
perwerzna mrkwa :))
!!-->>Emo_girl
I'am in my world...so fuck of...
Xx....RaZmAŽeNo DeRIsHtE...xX
LuCiJa
^.BarbieBitch.| ♥ Poison|
SoNja i SaNjiN
leiCa..
TonChIcA

Jos..pUunoOo cem iH stAwiti..xD
...

© ^^.žiwOt je prekratak za iC unatraG.°





never give up on the things that make u smile!!!!

hey ljudi!!
znate...bila sam spavat kod katarine (na slici) u subotu....partye bilo je smijeha!! radile smo palačinke....a možete mislit kako su ispale....lol =) no
onda smo se gađale jastukom eek....pff.....lude smo....i tako....ja sam isprobavala njene kape....ona me slikala....možda stavim jednu sliku.....kasnije.... yes

eh...a bile smo danas malo na omladinskom......slušala sam jednu pjesmu....i rasplakala se....neznam što mi je bilo....jednostavno,kroz glavu su mi proletjele svakakve misli i odjednom.....nono sjetila sam se društva iz dalmacije,i još nekih ljudi....i svega što se dogodilo u zadnjih 2,3 tjedna (a puno toga se dogodilo)....i to sve u sekundi samo je proletjelo kroz moje misli....tako brzo mi je došao taj osjećaj....fale mi svi oni....i smirila sam se....oraspoložile su me frendice....al jednostavno ima tih trenutaka koji mogu čuda učiniti....samo jedan trenutak može razoriti nešto godinama stvarano....i to je tužno...ali istina je....i razmišljala sam....po mom mišljenju glupo je biti u bedu zbog dečka koji te ostavio ili iskoristio...jednostavno shvatiš da on nije vrijedan tvojih suza i patnje....ali kad se sjetiš nekoga koga voliš....normalno je razmišljati o svakom trenutku s tom osobom...sve lijepo što ste zajedno proživjeli....i normalno je željeti da se to opet ostvari i da se vrate ti dani ili da se ponovno sretnete.....svejedno što, samo da traje....eh....kad bi svi trenutci bili takvi....s voljenom osobom kraj sebe...s puno frendova kojima je stalo do tebe i tu su da te saslušaju...i naravno s obitelji koja te voli i koja te podržava u ostvarenju svoga sna....eh kad bi svima bilo tako lijepo u životu....kad bi svi mogli postići ono što žele i imati sve to...jer to je ono što ti ispunjava život i čini ga vedrijim....bez toga....nema ni života....to su samo moja razmišljanja,osjećaji i misli....ja ne kažem da imam pravo....jer svačija razmišljanja su drugačija.....

i još nešto...ovo je ta pjesma....



pu$$aaaaa vejika!!! ne....ogjomna!!kisscerekkiss





26.03.2007. u 17:00

| •[day dream^^]♥ (72) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.