< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

About the blog...


OVOLIKO VAS JE DOSAD BILO:

Everything you need to know about online colleges from how they work, to the numerous advantages, the various types of degrees you can get online.
Online colleges

Blog je napravljen zbog utjecaja alkohola na mozak jednog kretena.

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Linkovi

HRVATSKI YOUTUBE

CropesForum

Budalizacija

Free Games Download



LINKOVI BLOGOVA:

Skating Nova Gradiška

(A)nte


Josie

Midnightbells

sk8maniak



Osobna



IME: Mario B....

Godina: 15

Rođendan: 9.09.1991.

Škola:1.srednje

Gajba: Nova Gradiška

Hobi: zajebavanje na ovom bloguthumbup

Okupacija: Skating

My MSN Hotmail:

bake_jebac@hotmail.com

Vidite jesam online/offline:

msn status












Malo slika...i pjesama i videa




Misfits







The Ramones














Get your own Poll!


Znam da dolje ne rade dijelovi zero videa pa evo vam cijeli!


ponedjeljak, 07.05.2007.

DAN ZA KURAC....

mad Danas mi je bio stvarno sjeban dan!! Al ono stvarno dan za kurac! Nemogu vjeroovat šta se događa oko meneheadbang Probudim se oko 10. Jedem, odem u sobu, ponovim njemački, idem na komp a ono jebeni komp se sjebo. Nisam imo jebene volje da ga popravljam neg sam se spremio za školu i ošo u školu. Ulazim u školu a ono hodnici pusti, nigdje nikog. Dolazim gore do učione iz hrvatskog, a tamo jedva 10 ljudi.. popričam malo s njima i počne sat... predavanje o nacionalnim ispitima. Jebote dosadno ko sam kurac naglavačke. Onda smo 3. sat imali glazbeni umjesto biologije. Mene je isterala van i još jednog mojeg prijatelja (klokoana koji ima dar govora) a danas roditeljski!!! Ljepo dobili neopravdani i eto... Došo ja kući sav izmoren, a stara i stari došli iz bolnice. Djed mi je jako bolestan i to je još jedan dodatak na ogavan dan. Onda je stara porazgovarala sa mnom o školi - kako trebam popravit ocjene, da se ne smijem zajebavat na satu, DA NE SMIJEM VAN, u kurac itd. Naravno da mi je dan bio sjeban. Mislim da bi vi popizdili...ja sam jedva izdržo. Ajde malo me utješite!!!!wave

- 22:36 -

Nabaci koment... (54) - Isprintaj... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.