Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MOJ3 luD@rij3....i moj3 Želj3....
uglavnom j@ sam pozn@tij@ kao beKy.......
h3,h3
tu pis3m moj3 skriv3n3 strasti!!!! smijeh
3vo n3st o m3ni!!:
Ime:Bea
Prezime:Mihaljević
Datum rođenja:07.06.1994
Prebivalište:Osijek
Hobiji (pravi):košarka,slušanje glazbe,zajebavanje ljudi,moji frendovi
Hobiji (koje bi zeljela):skejtanje,pk(pisati cu sljacki) : par kur,sviranje bass gitare................
Ne volim: Britney S.,umisljene ljude,sminkere..iako ima iznimaka,pop,lazljivce,ljubomorne ljude,one ljude koji misle da su bogomdan...
Volim:nabijačine,decke,..toMu.,sk8anje,pk,sprite....pizzu.....
Naj fendovi:sTeLLa,SaRa,mali Tomo,Rhea,Niky,moCa,Kelsey, Kova,Despot,Doris,luCy,JeJa,Ema,
Ljubav:nea tu ništ..osim jedn0g slatk0g..preslatk0g...decka...kiss cerek
ovo sam ja!! LoL ..
kak me po now0m z0vu:

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


pošt0 je m0j naj sport košarka..eo mala slikica....
Customized Basketball Jersey - ImageChef.com
moja msn: the_beky_13@hotmail.com


I am 20% loser. What about you? Click here to find out!

ja sam kool.....a vi??


o.k. toliko o meni...
molim vas ppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnooooooo kommentara!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajd
PpPPpPpPoOOZZzZ

Jel VaM jE suĐen0???
eo skoro cijelo naselje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eo mal mojih novijih super frendova..i starih
Scurla kisskisskisskisscerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doris i SteFan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo ja & moji B.F.F frendovi!!
Ja & DoriS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SaRa & ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SaRa & DoriS & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KOva & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tomo i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moCa & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kova & Škarinica cerek kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A eo mal nasih sliKica!!!
Despot
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SaRa a.k.a. raniLawaC...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KiKo a.k.a. baRiša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

toMo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SteLLa & Buljo & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kova
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eo slika Despota kad se poFajto sa DančYjem....LoL...kako seljački...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pico
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HrCa...koji je sad bdw. ČELAv!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

Beso
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...toMo...: ovak ovo je blog od mog dragog frenDa
moCa ovo je blog od moje (jedne od) naj frendice....
Smotana ovo je blog od moje TH3 B3ST blogerice......
beKy ovo je moj drugi blog....
Leon lik kojeg sam pronasla preko Smotane......
Ella Dvornik a....ovo je cura....koja mi je odlicana......mislim da ju neki ljudi krivo sude ..mislim samo sto se drugacije oblaci od drugih...i tak...uglavnom....ona je ZAKON!!!!!
sk8erica cura je ODLICNA...stara je ko ja......i jos sk8erica...ma cura je zakon...
SaRa ovo je moja (jedna od) naj frendica..coolll cura.....treba ju upoznati.....
...luCy...moj frendica (naj) iz razreda.."mal" perverzuna..al o.k. cura
satyriasis..cura je zakon....
bakery..zako je lik....sk8er.......vrijedi ga posjetiti.....
Anđelina...cura je t0taln0 zakon.....
Kova Kova...mmoj B.F.F...lik je totalno zakoonn....ma necete pozalit ak kliknete....





adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!





eo mal slikica.........:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sTeLLa, JA & SaRa!!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
toMo
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Avril
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

eo ovo sam nasla na netu, ovo je zakon...ŁoŁ...:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

KRUG!!! smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh thumbup thumbup thumbup thumbup
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Eo pJesmiCCce



















MMysterious
AAmbitious
LLuscious
AAltruistic
SSilly
KKind
8
EEccentric
RRich
IImportant
CCute
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

....moj nick....

TU BI TREBALO BITI NEST PAMETNO?????????????

ha????

E PA NECE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut
nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut
nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut
nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut
nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut nut


Credits

Dizajn: Desing by..malena anna*
Kostur: Blog Coder



N0VA JE GODINA I SVE JE ISTO!!

eo da se javim....novu godinu sam preovela kod Wade family...bilo je odlicno..... ovak sada da nabrojim ko je sve bio:
moCa
SaRa
Doris
Kelesy
SteFan
Leky (Kely)
moRac
hrCa
Ivor
mali Tomo
Matija
Besa
Alen
Mihacic
Pavlov
Jeremy
neki lik....
Tal
i
Matt
i Cristopher
i Renne (valjd im se tako imena pisu...)
Ajzak( neznam kak se pise..tak da sam napisala kak se cita...epka...)
Majka (ni njegovo ime neznam ak se pise....epka...)
a ugl....mislim da su to svi

bilo je prejebeno...imali smo mali vatromet ali je neki mali komadic pogodio Cristophera u lice...mal je krvario , ali nista strasno...
igrali smo ping pong...al ja to neznam bas igrati tak da smo moCa i ja izgubile....epka
i igrali smo neku igru zapletemo si ruke i pokusavamo se otpetljati u pravilan krug...
onda neku igru poput kamen, škare , papir.....
pa smo pricali sa ustima punim vode i naslonjenom bradom na stol.....moja ekipa je morala reci FIŠ PAPRIKAŠ....baš je jebeno..jedva nesto kazes....
žderali smo svjetski..bilo je svega....
mal smo slusali glazbu i zezali....
oko 5 minuta do ponoci smo krenuli na trg i tam gledali vatromet..bilo je super......
ugl.....neznam....
i to je to ukratko....
Ovo je dodano 2.1.2008-...LuKa i jA zajedno!!!
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekkisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskiss

NO COMM........
deaddeaddeaddeaddead

i tak....
ma neda mi se pisati..............cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
ajd ljudovi....kissssss
&
pozz
...cujemo se......

01.01.2008. | 22:29 | | 18 | .Tom. | .u'r. | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.