sjenovita strana mog uma

utorak, 23.10.2012.



listopadsko sunce se probija kroz granje...

23.10.2012. u 13:52 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 15.10.2012.



gledala sam je na tv-u na koncertu u Lisinskom, predivno pjeva, ma žena je prava Venera :)
a ova pjesma mi je isto divna......i ona i orkestar ..koja izvedba..

15.10.2012. u 23:50 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 09.10.2012.

Promatram svoje ispisane misli...svih ovih mjeseci...promatram samo ove napisane, jer su tu-dostupne; naravno tu je još ostatak -život, i sve ostalo što sumiram intuitivno....i sve što sam tada i poslije skužila, i što nisam, sad vidim jasnije.
Bilo je to sve skupa veliko traženje....koje još traje...i mogu reći da je bilo korisno...i opet ću iznova za koji mjesec ili koliko već , promatrati što sam pisala... Možda ću ubuduće biti sve šktija na riječima, a možda neću, možda je bolje ne kontrolirati taj zanimljivi proces.... Pišem kako mi dođe, nekad prenesem poruku, nekad ne...ponekad samo bacim dimnu bombu riječima kako bi sakrila od sebe ili (od drugih) što stvarno osjećam...možda sam se počela bojati riječi.. Ne znam...možda trenutno samo 'inkubiram' i procesuiram misli što sam spoznala ovih dana... Kako da kažem što mi je u glavi.....od -jučer?

Ko bi rekao da nakon svih mjeseci, godina trpljenja i mučenja sa samom sobom, mrtvih pokušaja dovođenja sebe u red, jedne večeri uspijem sve riješiti, jedno po jedno, kao da rješavam osmosmjerku, sve pohvatam i iskrižam ko od šale.... Pa čemu onda sve to?? Koji je smisao patnje uopće? Toliko vremena provodimo (barem ja), boreći se sa sobom, i sve to u glavi, sve redom apstraktne stvari.
Nije mi sve sasvim jasno, no kako bi i bilo kad je svemir tako kompliciran. Ako si imalo intuitivan, vidjet ćeš gomilu toga pred sobom, a ako si poprilično intuitivan vidjet ćeš toliko toga da ćeš se s pravom pitat što je uopće stvarno, gdje su granice vremena, koju dimenziju trenutno gledam, koliko ih uopće ima...?
Koje su moje potrebe i u koju to dimenziju spada?
Što se smije a šta ne smije?

Toliko toga nikad nisam rekla, ali možda ni ne moram. Živim u nekom prividu da sam potpuno shvaćena, od ljudi koji su čitali moje napisane riječi, i(li)koji su samnom pričali, proveli samnom vrijeme, s kojima sam pričala o bitnim stvarima, izmjenjivala vibre.
Vjerujem u telepatiju, da. Nekako vjerujem da ljudi koji su mi u srcu, osjećaju moje misli i da ja osjećam njihove...sad bi se našao neki bložni nasljednik Frojda (i rekao nadmoćno da je to 'mehanizam ranjene psihe koja kompenzira blablabla i koja je u stanju blaže psihoze jer blabla), neka budala bi jedva dočekala da mi se naruga al za takve me iskreno, boli kita.
Ne razmišljam previše kad su u pitanju stvari od srca...i mislim da je to ispravno....
Neki ljudi su me otvorili, doslovce mi pomogli, unijeli mi zraku svjetla u život, prihvatili me takvu kakva jesam i činjenicu da nisam baš uvijek svoja.....ne znam jesu li uopće svjesni.
Mislim....kako je sve to fascinantno, svi se kužimo, (dobro, ne svi, ali mnogi) više manje, barem u nečemu, a nismo čak ni u mnogome slični, niti imamo iste zadatke u životu. To je fascinantno, tolerancija......koju čak mnogo puta previdim....al sine mi, kojiput...ima dobrih ljudi....ljudi koji se trude da razumiju....


Hm....Fascinantno je i koliko sam ovdje napisala, a da nisam uopće rekla što se konkretno događa u mom životu. Možda nije ni važno da spomenem, ali...evo, ipak ću reći...konačno radim ono što me zanima...
Pola posla se napravi ak se makne nepotrebno.
Idem čorit sad.....

09.10.2012. u 23:12 • 8 KomentaraPrint#



Volim kavu ujutro. Jednostavno, volim kafu!! :-)) fino
Vi?

09.10.2012. u 10:55 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 02.10.2012.

Stoposto prirodna maska za lice




Izvaditi koštice iz dunje i namočiti ih u malo vode. Staviti na lice kao masku.
Sluz koju puštaju koštice je odlična za njegu lica. Brzo se suši i bude kao ona maska za lice iz dm-a za par kn....


02.10.2012. u 23:53 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2013 (2)
Veljača 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (5)
Rujan 2012 (4)
Kolovoz 2012 (2)
Srpanj 2012 (10)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (4)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (10)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (3)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (4)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (6)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (10)
Lipanj 2010 (15)
Svibanj 2010 (13)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (10)

Opis bloga

Postoji taj neki dio mene koji bi do vječnosti filozofirao. Ne znaju svi za taj moj dio, ponekad izađe na svjetlo dana kao kakav biser. Ponekad čak i napravim nešto pametno... Ne volim taj svoj dio svijesti uvijek, ponekad me opterećuje, i uopće nije sexy, ali bez njega ne mogu.
Ovdje iznosim ponešto od svega.
U horoskopu sam strijelac, kao i u podznaku.

''I misao koja je zarobljena, kopni i tuguje.
Sputana misao, baš kao i zarobljena voda,
u toj sputanosti svojoj, ne dokazuju čari slobode.
Nesputane, teku voda i misao.
Misao ka vječnosti, a voda ka drugom agregatnom stanju.
U kretnji je čar slobode.
(blade777)

''Dobro se vidi samo srcem. Bitno je očima nevidljivo''
A.de Saint Exupery,Mali princ

''Koliko voliš sebe toliko popravljaš svijet oko sebe''
ksenija

''Anyone who is not on your same evolutionary and spiritual frequency will distance himself from you, while those who are on the same frequency as you will come closer to you. You will see how amazing it is to discover that everyone who needs to be by your side will ultimately appear in your life in the most spontaneous and divine manner. That's how powerful the mind is! "
Ricky Martin

''Prirodna osjetljivost za ono što je dobro i za ono što je loše najbolji je navigator za sve naše postupke i odluke. Prirodno klijanje vlastite senzitivnosti - ako se smijem tako izraziti - neusporedivo je učinkovitije od bilo kakvih autodestruktivnih i umjetnih pokušaja da "budem bolji". Stvari koje činimo ili ne činimo vrlo su često suptilni ispušni ventili čija zamjena drugim suptilnim ispušnim ventilima zapravo znači vrtnju ukrug; unutarnje povećanje osjetljivosti za određene pojave u nama i izvan nas jedino je pravo i trajno rješenje svih naših kriza svijesti.''