3. Pokloni za Dan žena

Otkad znam da radim, radila sam s djecom poklone za mame, bilo za Dan žena ili Majčin dan. Tate su isto koji put dobili poklon ili čestitku.

Bilo je tu raznoraznih sitnica: cvjetnih aranžmana na 100 načina, glinenih ukrasa, oslikanih boca i boca sa dekoracijama, broševa, slika od sjemenki i ljuštura koštunjavog voća, čestitki... Nažalost od svega toga ja imam samo dvije tri stvarčice. Jednostavno kad imam roditelje u nastavi ili druge goste sve podijelim. Jer ja volim poklanjati i rezveseliti nekoga tko mi je u bilo čemu pomogao.

Na likovoj grupi radila sam s djecom cvjetni aranžman na kartonskom tanjuru.








Danas smo na redovnoj nastavi spojili SRZ I LK-u i načinili dvojake aražmane. Pošto je pozadina šarena koristili smo samo dvije boje. Svi radovi su vrlo uspješni za što se naravno potrudila učiteljica. Lijepila sam im radove silikonom. Iza napravila omčicu da se može staviti na zid.

Neki odlično poslože elemente, a nekima je potrebna pomoć. Najvažnije je
što je danas njih četrnaestoro otišlo kući s osmijehom na licu.





Ružice su šišarke od cedra kojeg ovdje u Poreči ima u izobilju. Ove malene kvržice su od oleandra. Bojano je s temperama uz dodavanje jupola.

Pozdrav od Mele !

04.03.2015. u 19:39 | 31 Komentara | Print | # | ^

2. Terenska nastava

U petak smo bili na terenskoj nastavi u Pazinu. Posjetili smo izložbu medarskih proizvoda povodom Dana meda, Državni arhiv, Etnografski muzej i rezgledali Pazinsku jamu.





Trenutno učimo o prošlosti zavičaja, a imamo i projekt Narodna baština zavičaja, tako da je ova terenska nastava bila namjerno planirana u veljači kao nadogradnja na sve naučeno.





Terenska nastava kao oblik učenja je najzahtjevniji način učenja jer zahtijeva dobru organizaciju, veliku angažiranost voditelja oko praćenja učenika i njihovog vođenje preko prometnica. Ni sama ne znam koliko smo ih puta brojali, koliko uputa dali.



Vođenje 28 učenika , koliko ih je bilo, zahtijeva grlen glas i četvere oči.

Naravno da su djeca dobila naputke o ponašanju tijekom razgledanja, ali kada im pažnja popusti, a vrlo brzo popusti, tada učitelj svojom umješnošću mora održati koliko toliko radnu atmosferu. Kultura ponašanja koju ih učimo nije uvijek na zavidnoj razini. Zbog brbljavosti i neslušanja vodičkinje u muzeju pokušala sam ih pridobiti čučnjevima. No nije pomoglo. Nekima je to bio prvi susret sa muzejom.
To je taj famozni građanski odgoj.




Mnogi će reći :"Idete na izlet, blago vama:" Ne znaju kako je to sa učenicima hodati po gradu, paziti ih na svakom koraku, posramiti se ako nisu pažljivi, uljudni...

Ova terenska nastava uistinu je bila zahtjevna, ne zbog sadržaja, već zbog viroza. Jednima se stalno piškilo, drugima kakalo, trećima je bilo muka, četvrti su imali grčeve u trbuhu...No sve se to prebrodilo.

Kod organiziranja sadržaja terenske nastave treba voditi računa da djecu ne preopteretimo. Zato su imali sat vremena za marendu i igru u parku što bi bio sat TZK-e. A prije i nakon muzeja razgledali smo Pazinsku jamu sa vidikovca i mosta što je također svojevrsna razonoda. Također su imali dovoljno vremena da kupuju na sajmu medarskih proizvoda i u muzeju.

Nakon provedene terenske nastave obavezno treba provesti rekapitulaciju svega viđenog i naučenog po mogućnosti uz fotografije. Na taj način potkrepljujemo naučeno i nadopunjavamo propušteno. Jer ma koliko god se mi učitelji trudili da djeca što više zapamte, treba ih razumjeti, preuzbuđeni su i neke činjenice jednostavno im promaknu.


Pošto učenici 3. razreda uče pisati obavijest i izviješće danas smo zajedno napisali izvješće o terenskoj nastavi. Za srijedu imaju naučiti pripovijedati o terenskoj nastavi uz zadani plan kao pripomoć. Umjesto da ih usmeno pitam pisat će sastavak uz zadan plan. Ali oni to još ne znaju.

Sutra na satu PID-a ponovit ćemo sve uz fotografije i načiniti mentalnu mapu. Dobit će sličice da lijepe na mentalnu mapu.





P.S. Učenici ne moraju znati za pojmove restauracija i konzervacija, ali pošto su ih čuli u arhivu mogu se spomenuti.

02.03.2015. u 17:22 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Veljača 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (3)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (1)
Kolovoz 2015 (10)
Srpanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (2)
Veljača 2015 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Crtice iz školskog života viđene očima učitelja i učenika.
Samohvala koja će nekima smetati pa me možete kuditi.

Linkovi

Obožavam svoj posao zato mu posvećujem ovaj blog.

Nastava ne mora i ne smije biti dosadno i prezahtijevno prenošenje poruka, informacija iz raznih izvora, a nažalost ponajčešće iz glave učitelja u glavu učenika. Osvježenja kojima učitelj razbija monotoniju čine doživljaj škole lijepim i poželjnim. Nitko nama učiteljima neće zamjeriti ako u svoj posao unesemo malo razbibrige, neobičnosti, rukotvorina, zabave i igre. Dapače. Takvi oblici nastave su poželjni jer opuštaju i odnose stres.

Stoga drage mlade kolegice i kolege, opustite se i osluškujte svoju djecu. Ispunite svoj razred veseljem i smijehom jer će jednog dana eho njihovih glasova postati i vaša sreća. Provodimo s tom dječicom velik dio njihova života, oblikujemo ih i fizički i mentalno i naša odgovornost je velika. Iako važim za vrlo strogu učiteljicu, pravila se znaju i poštuju, važim i za "puknutu" i cool ili zakon učiteljicu ( riječi djece).

Nije oduvijek bilo tako. Djeca su me načinila takvom. Kao što ja klešem njih, tako su oni oblikovali mene. Nisu dozvolili da nestane dijete u meni i zato im veliko hvala.

Pišem ovaj blog da podijelim svoja iskustva i da dam krila mladim snagama, da znaju da smo mi učiteljice i učitelji kreatori svojega sata i sretnog dječjeg djetinjstva.

HJ
Rasprava
Stvaranje sastavka
Prvo pisano stvaranje

LK
Rad u paru
Kiparska škola - Montraker
Maske
Dizajn - Narukvice i broševi
Dizajn - Sandale



GK

MAT
Tri metra

PID

TZK

SR
Moj hobi

LIKOVNA GRUPA
Pokloni za Dan žena
Maske
Snjgović - čestitka

GOO
Sudjelovanje u odlukama
Rasprava
Projekt "Najbolji navijači"
Šikaniranje
Ekološki odgoj - Izrada kamenjara
Ekološki odgoj - Recikliranje
Manipulacija
Odgoj za humanost
Uzgoj lavande i ružmarina

ZO
Projekt "Srdela"


INTEGRIRANI NASTAVNI DAN
Za najboljeg tatu
Dan životinja
Dan laganja

TERENSKA NASTAVA
Terenska nastva - Pazin
Kiparska škola - Vrsar

IZLETI
Dvodnevni izlet 4. razreda

PROJEKTI
Projekt tolerancije - Kako je biti drugačiji
Projekt "Srdela"
Projekt "Najbolji navijači"
Projekt "Narodna baština zavičaja" - Usmena narodna predaja
Projekt "Narodna baština zavičaja" - Običaji pred Božić
Projekt "Narodna baština zavičaja" - Štrige, štriguni, vukodlaci i babaroge
Projekt "Nardona baština zavičaja" - Izrada suvenira kažuna
Knjiga - Narodna baština zavičaja
IGRE
Igra vjenčanja

SURADNJA S RODITELJIMA
Suradnja s roditeljima

POSEBNI DANI
Dani koji se pamte - Dan ludih frizura

OSTALO
Pametna ploča u nastvi
Kako od Wordovog dokumenta napraviti sliku
Oproštaj s jednom generacijom
Školska vrata u blagdanskom ruhu
Intelektualno vlasništvo na Internetu
Proceduralna pogreška

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se