by: Mawa Slatka Dizajn

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off?

TKO SMO MI???

Ima nas 6...iz Nove Gradiške smo...živimo u istoj ulici...
..poznajemo se već godinama...uživamo u zajedničkim druženjima..thumbup
...prijateljstvo nam je jako važnocereksretan...stoga ako se ponekad i posvađamo,još brže se i pomirimosmijeh
Volimo jedna drugu,i uvijek smo spremne međusobno si pomoći...to je dokaz pravog prijateljstva!!!!cryyesthumbupcerek



LORENA:tvrdoglava,brzopleta...smijeh..
Ide u 1.c...gima...voli svoje prijatelje...pogotovo ove iz ulice i razreda...i voli glazbu...zubothumbup
Zaljubljena ili ne???...zaljubljena...hehecerek


JULIJA:Ona i Lorena idu zajedno u razred...Uvijek je in lovecerek...voli pjevati i slušati glazbu...
zabavna i društvena..i ima lijepe starkesmijehthumbup


MAJA.V:ide u gimnaziju...1a...(issooo svi neki štreberismijeh)
Ona je pametna,visoka,lijepa..san snova za svakog dečka...još da se malo udeblja(ma da već je...9 kila)...smijeh
..voli čitati,gledati filmove....


JOSIPA:Ide s Majom u razred...zaljubljena...ima dečka...cerekcerek
luda,otkačena,slatka i zgodna...s njom nikad dosadno!!!roflsmijehthumbup


IVA:najmlađa..ide 8.d...luda,opičena,njenih bisera nikad manjkasmijehnut..
ganja dečke uokolo...ma totalno ludaaa cura!za 10!thumbup


MAJA.J:...za kraj šećer na krajusmijeh..ja..koja sam sve ovo naškrabala..najstarija sam..
idem u 2.b Gimnazije...ja sam uvijek zaljubljena,i sretno i nesretnocereksmijeh
volim zabavu,šalu,smijeh...volim zabavljati ljude oko sebesmijeh!!!....





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

SuPeR bLoGoVi:

MaJathumbup
KlArAsmijeh
HrCasmokin
MiAfino
GaJeVkEzujo
1.ethumbup
As3Dcerek
NiKkYsmijeh
CuRe Iz 8.Cfino
MiA i MaRiJacerek

SLIKE...

Image and video hosting by TinyPic
Josipa

Image and video hosting by TinyPic
Maja.J i Julija

Image and video hosting by TinyPic
Maja,Josipa i Lorena u parku

Image and video hosting by TinyPic
Iva i Lorena

Image and video hosting by TinyPic
Maja.V i Maja.J susjede

Image and video hosting by TinyPic
Maja,Maja i Domagoj

Image and video hosting by TinyPic
Josipa pijandura

Image and video hosting by TinyPic
Julija i Maja

Image and video hosting by TinyPic
A koje face,ccc....

Image and video hosting by TinyPic
Maja starija

Image and video hosting by TinyPic
Ante,Majin mlađi brat

Image and video hosting by TinyPic
Julijin mali braco Jura

Image and video hosting by TinyPic
Maja.V

Image and video hosting by TinyPic
Maja.J I Danijel dok su još bili zajedno...a baš su sjatki,hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet oni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i danijel...sam...


petak, 07.12.2007.

Nitko neće,pa moram ja....

Hey ljudi..opet ja..Maja.J....nitko drugi neće da piše nowi post pa moram jasmijeh
Nema ništa novoga...Jučer je bio sveti Nikola-hehe...bilo je poklona..bar kod mene..ali nešto sitno,al ok.....smijeh
Izgleda da nam se Josa opet zaljubila...joj..ona stalno traži nekog novog..neka,neka..tako će naći onog pravog..hehe...valjda me sad neće ubitbang zbog ovogasmijeh....a i ja sam in love..hehe..al neću reći tko je sretnik-nesretnik bolje rečenosmijeh..to je tajna..hehe....u školi je ok..ima svakakvih ocjena..neke se moraju i popraviti..hehe..al valjda će biti ok...nadam se da je tako i ostalima...još malo pa praznici weeeee.....nisam se dugo vidjela s curama...zbog školenamcorno..al idemo sad još malo van....pa će mo se napričati...
Neznam šta da vam više pišem..to bi valjda bilo sve...sigurno sam nešto i forget al no problema..kd se sjetim/o javim/o vam...pozzy.
Puno nas kommajte..neka bude 100 komentara....hehe...ma nije to teškosmijehzubo....
Šalje veeliki pozzdraf svojim curama i svima koji nas posjećuju..pozzmah
Sve vas volja i kissa vaša MAJICA!!!kissmah



| Comentiraj (25) | Printaj | × |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.