svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e evo napravila sam novi blog zbog moih priijateljica ...citajte i
uzivajte...hehhesmijeh

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servismyspace graphics

myspace graphics



Forum.hr
[URL=http
kakav vam je moj blog
....zivo sranje ...
...super...
...treba ga odma obrisat...
....nema boljeg...
...tak-tak...
  
pollcode.com free polls

://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL]

Evo nest mal o meni:

Ime :Lea
Prezime: nije bitno
Datum rođ: 26.9.1995.
Zivim u :Osijeku (dgo najbolji kvart na svijetu)
Simpatija: nemam je jos
Volim:
-ici van
-svoju sobu(kad je spremljena)
-svog malog ugodno prepunjenogn zeku
-biti sama u kuci
-slusat glasno glazbu
-i decke naravno
Ne volim
-ici u skolu
-ogovaranje
-lazi
-biti u bolnici
Prijateljice :
-ena
-veca
-emi
-kina
-nena
-petra (anic)
ove koje nisam spomenila ili sam zaboravila ili mi jednostavno nisu prijatelji
src="http://cdnll.img1.imagechef.com/w/080522/sampc7c2806b877d717e.jpg" alt="ImageChef.com - Custom comment codes for MySp ImageChef.com - Custom comment codes for MySpac<a href= ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more e, Hi5, Friendster and more"/> ace, Hi5, Friendster and more"/> ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Frie<a href= ImageChef.com - Custom comment codes for MyS<a href=myspace layout

myspace layout

pace, Hi5, Friendster and more"/> ndster and more"/>

utorak, 27.05.2008.

....braco mi se vraca...

...e ljudi oprosti te sto me dugo nije bilo tuzan... skola i tako ucim pisem zadace sretan... pa kak ste ja sam super.sretan..iz informatike sam dobila 4 falio mi je usrani bod do petice shitcry... meni se braco vraca danas oko 23 sretansata jedva cekam da ga vidim malo mi fali tuzanpriznaje ...al dobro nije otiso na kraj svijetayes ...oso je do pule sretan...ja pozdravljam svoj cijeli razred najbolji je i ispricavam se emili jer je bila skroz mokra (poljevali smo se ispred skolerofl)
a ni ena nije prosla naj boljesretan , ja sam bila najbolja po pitanju suhoce odjece yes...i tako ja vam pokusavam proci s pet al sumnjam al... vidimo se mah...kissamkiss vas i pozzam.mah

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.