**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

četvrtak, 16.11.2006.

""ETO MUŠKO KAD JE ZALJUBLJENO"!

Ljubav je nešto nevjerojatno,
Nešto nemoguće objasniti
Koliko je ljubav lijepa,
toliko je i bolna,
Ljubav je lijepa,
Ali ponekad slijepa.

Ako presnažno voliš
Možeš jako patiti...
Zaljubiš se u krivu...
A kad to shvatiš
Srce ti se raspukne.

Kad zaista voliš,
Tvoja je draga svugdje...
Njen glas ti odzvanja u ušima
Njen pogled ti blješti pred očima
Njen dodir ti struji kroz kožu
Pomisao na nju obmanjuje tvoja osjetila.....
Kada te vidim
Moje žile uzavru
Baš kao i prije
Ali ne od ljubavi
Nego od bijesa, ljutnje i ogorčenosti

Ti si ubila moju ljubav
Uništila si moje osjećaje
Plakao sam od tuge
Što me ne primjećuješ
A sad plačem od bijesa
Što sam naletio na tebe

Ljut sam i ogorčen
Što mi te Bog stavio na put
Što si postala kraljicom moje duše
I uništila moje malo duševno carstvo...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPickisskisswavekiss

- 01:30 - Komentar (9) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.