**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

ponedjeljak, 13.11.2006.

VRATILO SE IZGUBLJENO.....

EVO MJESTA DI SAM SE MALO SKRIVALA!!!
A VI SAD OTKRIVAJTE KOJE JE TO MJESTO!!
IPAK ŽAO MI JE ODMAH NA POČETKU KADA SAM SE VRATILA NA BLOG,I VIDILA SVE BILO JAKO ŽAO NEKIH STVARI I OSOBA KOJI SU ZBOG MENE I MOGA POSTA OTIŠLI...
ETO NISAM BAŠ ZLOPAMTILO IPAK VAM SVIMA OPRAŠTAM KO JE I ŠTA KOMENTIRAO O MENI....A VI SADA KAKO ŽELITE I OČETE....NEDOSTAJALI MI JESTE JAKO PUNO U OVIH PAR MJESECI POGOTOVO MOJA MALENA KOJA JE OTIŠLA,I DRAGA MI OSOBA KOJA JE OSTALA....KO ČEKA TAJ I DOČEKA...ETO SADA SAM ISTO JAKO NA KRATKO DOŠLA DOMA TJ.SAMO OVIH PAR DANA...PA DO IDUČEGA PUTA SE ČITAMO...ALI ZAPAMTITE SAMO JEDNO A TO JE ČITAJTE NA KRAJU MOJU PORUKU....SADA IDE MJESTO...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Grad je izgrađen po mjeri čovjeka. Sredina je kakvu priželjkuje suvremeni čovjek: čiste atmosfere, zelenih blagih obronaka idealnih za kretanje prirodnim krajobrazima. Uostalom, nije bez osnova stvorena tradicija duža od stoljeća izletničkog dolaženja u Samobor. Povod posjeta Samoboru je potreba za odmorom, rekreacijom, druženjem ili jednostavno doživljavanjem nečeg novog, ugodnog ili lijepog. Brojni su sadržaji prilagođeni interesima i potrebama različitih uzrasta i socijalnih kategorija, upravo zato da bi boravak posjetitelja bio potpuniji.
Pruža se prilika za upoznavanje povijesnog, prirodnog i društveno zanimljivog kraja i ljudi. Zelenilo pejzaža odmor je za oči, a nezagađena atmosfera blagodat za organizam. Grad Samobor i okolna naselja mješavina su tradicijskog i suvremenog načina življenja što omogućava da, uz dah prošlosti, u prirodnom okruženju koristite i sve civilizacijske i tehnološke pogodnosti.
Želite li obaviti koristan posao, partnera ćete vjerojatno naći među nekoliko stotina maloprivrednika i obrtnika raznih struka. Ambijenti ugodnih ugostiteljskih kutaka uz gurmanske specijalitete ugodno su okruženje za poslovnu komunikaciju, ali i obiteljsko druženje. Zabave je u Samoboru, pak, i više nego dovoljno. Od fašničkih ludiranja, auto-relija, kupanja na Šmidhenu, penjanja na Oštrc, Japetić ili Okić, pa do glazbe Samoborskih jeseni, koncerata i izložbi u Samoborskom muzeju i Pučkom učilištu. Sve to dokazuje nam da je Samobor toliko različit, a toliko na dohvat ruke. Boravak od nekoliko sati "obnovit će vaše akumulatore". A tek višednevni boravak!
Nezaobilazne su jesenske svečanosti Kestenijade i proslave Martinja. Uz obilje jesenskih plodova i specijaliteta od kestena, samoborskog mošta koji postaje vinom, na ovim manifestacijama početkom jedanaestog mjeseca pripremaju se i prigodne izložbe.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Uz dobru organizaciju Turističke zajednice Samobora, samoborskih mališana, kulturno-umjetničkih društava i samoborskih vinara, svatko može pronaći za sebe ukusan pečeni kesten ili čašu samoborskog vina.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kroz dan i noć svakih nekoliko minuta između Samobora i Zagreba prometuju gradski autobusi s tri polazišta u Zagrebu. Terminali su: Autobusni kolodvor (bus staje i u blizini Glavnog željezničkog kolodvora), te Ljubljanica (Remiza) i Črnomerec, zadnje tramvajske stanice na zapadu Zagreba. Za 30 do 45 minuta vi ste u drugom svijetu. Od Samobora vodi mreža autobusnih linija povezujući nizinska naselja, a zalazi i duboko u Samoborsko gorje. Osobnim automobilom u Samoboru ste za kraće vrijeme:

Dolazeći od zapada (iz Slovenije) optimalno je skrenuti kod Bregane, a tada odlučite želite li u brdoviti Žumberak (dolinom potoka Bregane), u blaže ali jednako slikovito Samoborsko gorje, ili u sam grad Samobor.

S istoka je najjednostavniji prilaz s obilaznice, nakon motela "Plitvice", na "Jankomirskoj petlji" skrenuti prema Ljubljani, a potom kod Svete Nedelje prema Samoboru.

Dolazeći od sjevera (Krapina, Varaždin) najjednostavniji prilaz također je s obilaznice skrenuti kod "Jankomirske petelje", pa onda kod Svete Nedelje. Južni pravac (od Karlovca) daje mogućnosti nekoliko prilaza. Prije svega, predlažemo, koristite "staru Karlovačku cestu", naravno ako vam se ne žuri i želite uživati u pejzažima.

Najslikovitiji je prilaz od Jastrebarskog preko prijevoja na Plešivici. Različite, ali podjednako lijepe su panorame s te ceste, vinogorje južnih jaskanskih obronaka i pošumljeni nizovi bregova prošarani zaseocima i vikendicama na samoborskoj strani. Nakon prelaska najviše točke, na Plešivici, možete odabrati prilaz Samoboru kroz Braslovje i Rude do povijesne jezgre Samobora-Taborca. Drugi vas put vodi hrptovima bregova uz samostan Sv. Lenarda, kroz Manju Vas i Cerje do Anindola, s kojeg se spuštate na glavni samoborski trg.
Valja upozoriti na "avionske" panorame od Manje Vasi prema Rudama, od Cerja prema Zagrebu i s Anindola prema Sv. Nedelji i Zagrebačkoj gori.

Drugo odvajanje od "Karlovačke ceste" u Klinča Selu (kod semafora lijevo), vodi vas blagim brežuljcima kroz slikovita sela Drežnik, Galgovo, Falaščak, Molvice i Rakovicu - uz pogled na ruševine starog grada Okića - do ulaza u Samobor.

Malo dalje na "Karlovačkoj cesti" još su dva odvajanja prema Samoboru: kod Rakovog Potoka i Kalinovice. Preporučamo bolju cestu na ruti Kalinovica, Kerestinec, Brezje, Sveta Nedelja, Samobor.
Slovenija - Bregana - Samobor

Obilaznica Jankomir -Sveta Nedjelja - Samobor

Jastrebarsko - Plešivica - Braslovje - Rude - Samobor

Jastrebarsko - Plešivica - Kotari - Manja Vas - Cerje - Samobor

Klinča Selo - Drežnik - Galgovo - Molvice - Rakovica - Samobor

Kalinovica - Kerestinec - Brezje - Sveta Nedjelja - Samobor
Samobor je toliko blizu Zagrebu da i vožnja biciklom, ma koliko na prvi pogled djeluje kao avantura, omogućava ugodnu rekreaciju i prilaz do najskrovitijih kutaka ovog kraja. Uostalom, ne bi se svake godine organizirala biciklijada iz Zagreba za Samobor, da to nema smisla.
ETO SADA ZNATE DI SAM BILA OVIH PAR MJESECI...ALI NEMOJTE ZABORAVITI DA SIVKA IPAK MISLI NA SVE VAS LJUTILI SE VI ILI NE NA NJU...PUSA VOLIM VAS JAKO PUNO I SVAKI DAN STE MI U MISLIMA.....thumbupcoolparty
kisskisskisskisswink

- 21:47 - Komentar (2) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.