**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

petak, 18.08.2006.

"PROTIV PEDOFILA"

EVO OVAKO BLOGERI MOJI MILI I DRAGI....
NAŠLA SAM OVAJ ČLANAK KOJI JE IZIŠAO PRIJE
PAR DANA U JEDNIM NOVINAMA,PA KAŽE OVAKO...
MYSPACE,INTERNETSKA STRANICA ZA UPOZNAVANJE
KOJA IMA 69 MILIJUNA ČLANOVA,PRISTALA JE NAKON
KRITIKA RODITELJA I VLASTI,STAVITI UPOZORENJE
DA MLAĐI ČLANOVI I DJECA NE DAJU SVOJE OSOBNE PODATKE
NA INTERNETU,KAKO BI IH ZAŠTITILI OD SEKSUALNIH
NAPASNIKA....
ČAK JEDNA PETINA ČLANOVA MLAĐIH JE OD 18 GODINA,
A ČLANSTVO JE ZABRANJENO ONIMA KOJI SU MLAĐI
OD 13 GODINA....UPOZORENJA ĆE BITI EMITIRANA
I NA RADIOPOSTAJAMA I TELEVIZIJI FOX....
PROŠLI SU MJESEC UHVAĆENA DVOJCA MUŠKARACA
KOJI SU RABILI STRANICU MYSPACE DA SE
UPOZNAJU S DJEVOJČICAMA OD 11 I 14 GODINA...
Image and video hosting by TinyPicludludblabla
zalivenzaliventhumbup
JA BI VAS BLOGERI I BLOGERICE ZAMOLILA
DA PRIPAZITE MALO S KIME SE DOPISIVATE
JER BILO JE PRIMJERA NEDAVNO NA BLOGU
DA SE JE JEDAN STARI BLOGER OSVJEĆIVAO
NEKIMA MOJIM DRAGIM BLOGERIMA OVDJE...
A TO JE BLOG""DIDA""ILI "UGRIZSTRASTI.BLOG""TJ.ŠTO
I SADA POKUŠAVA KAO
BLOGER""MAGIČNA NOĆ""!!!!!!!!!!!!
JA SE ODRIČEM OSOBA KOJI IMAJU
KONTAKT SA TIM BLOGEROM,VIŠE VAM SE
JAVITI NIKADA NEĆU,ZAPATITE TO OSOBE
MOJE DRAGE KOJE BI ZA VAS KRVI SVOJE DALA!!!!!
ETO TOLIKO OD MENE PA SAD VI RAZMISLITE
DOBRO O OVOME ČLANKU....
A I MENI RECITE ŠTO MISLITE O TOME.....
MOJE MIŠLJENJE O TOME JE KAO ŠTO KAŽU U ČLANKU.....
ČUVAJTE MI SE DRAGE MOJE OSOBE TAKVIH DEBILA....
Image and video hosting by TinyPicwavewavethumbup
Teško si pogriješila što si na mom blogu komentirala moju informaciju datu jednom
blogeru o
odlasku "cijenjenih gospođa" sa mog bloga.I ja sam im bio nježan,drag,mio
DIDA,čak i po
njihovom kazivanju,veoma omiljen i dobrodošao.Kao i ti stale su u zaštitu jedne
perverzne
bloginje koja je na mom mailu ostavljala jebačke sadržaje,popalila se za Didom,a kada
joj Dida
nije jednakomjerno uzvratio počela je srati po blogu,da je DIDA ovo i ono.Bio sam
grub i poslao ju
u pizdu materinu i zabranio da dolazi na moj blog.Gospođe,jasno nisu znale niti me
pitale zašto
sam njihovoj "miljenici" zabranio dolazak na moj blog,pa su kao i ti,ne
pitajući koji je
razlog,stale čoporativno u njenu zaštitu.To si i ti učinila sada javno na mom blogu,a
mogla si
i trebala mailom.Što da radim s tobom?Ništa,Prvo ćeš se ispričati Didi za
neprimjeren
komentar ispod moje pjesme,a ona je napisana da bi se samo pjesmu komentiralo.Dakle
,prvo se
ispričaj DIDI,a onda NESTANI sa mog bloga.Jesam bio jasan?

Oprostite kaj bum svoj blog iskoristil da dam naglasak na dva komentara,dole ga
nebute pročitali,
jer oni kaj su ga ostavili su odmah otišli,ja čekam druge tičice da se pojave na
didinom
blogu.
Ajdmo onda s ova dva različita komentara,a svak kazuje nešto,a ja sam im dal
odgovor,ovakav:

"@Lucy,slika ko slika,mačka je ok,nekaj belog na njoj glumi svilu,ima šalicu pri
sebi,valjda
pije čaj,a čari su čari,moja muza mi nije dala da ju slikam dok mi je nudila deset
šalica
čaja.@Franc,tebi poseban odgovor,mada sam ga ostavil i na tvom blogu,ak ga izbrišeš
tam,nebuš tu:OK?Zakaj ti se nisam javil?Iskreno Franc?S mog bloga nestala je
Rajna,nestala je
Didi,nestala je Dunja,nestala je Friva,nestala je Hera,nestal je Škropec,a i tebe
jedno duže
vreme ni je bilo.Franc!Koliko su
2+2?Uvijek je bilo 4,a tvoje odsustvo kod "DIDE prijatelja "dokazuje da je
ponekad 2+2=5!Imaš
kaj u ime te grupe nekaj reč?Boli njih kurac za tebe i tvoju tvornicu duhana i
neimaštinu u
kojoj se nalaziš.Imaju love ko govana,a zove te gospođa-udovica-poduzetnica da hvataš
ribe po
pličaku u Osijeku.Odi Franc,bude im zadovoljstvo gledati te iz "mečke" dok
skupljaš uginule
ribe da bi prehranil obitelj!Da Rajnu ugrizem kak treba prestala bi smrdeti po
blogu.Fol ne piše a
i dalje je tu,ko nečija kraljica ili nadzorni organ na godišnjem!Kontrolira svoje
kadrove.da
nebi koji zglajzal na tuđi kolosjek.Bok Franc,ne zameri,jebe se meni za sve,osim
pisane riječi.
(DIDA)
EVO MOJ DOKAZ A SADA VI ODLUČITE IMA JOŠ,SAD ČETE DOBITI OSTATAK
OD JEDNE JAKO INTELIGENTNE BLOGERICE...
Sreco daj mi kopiraj tao ruzno sto govori, ja iz principa ne zalazim njemu na blog
jer mi se ne
sviđaju njegovi dvolucni i nesuvisli komentari od smog pocetka!Pogledaj ja sam mu
svega 5 puta
navratila i nikad vise: Ne volim blogove koji skidaju stvari sa nezta i stavljaju
pod
postove i
nemaju nista svoje!Njegov blog mi je dosadan, prostacki a njeghovi komentari jos
odvratniji!¨Nakon
nekog vremena vidjet ces obracat ce ti se u krajnjoj liniji ko da si se jebala sa
njima i to ce svi
citati tako se meni obratio sa nekom prostackom pjesmom a lik, starac od blizo sedam
banki me uopce
ne zanima:Navlaci osobe koje mu se povjere i na e-malove i onda to koristi kasnije i
ucjenjuje da
ce objaviti! Moj savjet je kloni se takvih osoba!Ma ko normalan moze tako nesto
napisati i
komentirati.To je jedna stara frustrirana budala kojoj doma nista ne stima sa
njegovom babom i onda
se izivljava na nama tu! Vidis da ja uopce ne reagiram na ni jedan njegov komentar
jer to je bolesna
osoba! Nije cudo da su ga se rijesili i da ga se klone najkvalitetniji ljudi
bloga!Razmisli malo i
ti kako mu se obracas!Sve ce to nakon nekog vremena iskoristiti protiv tebe!Evo ako
ne vjerujes
nemoj mu se vise javljati pa ces vidjeti sta ces dozivljavati! Ja lika uopce neznam
i ne zanima me
jer je odvratan starkelja, jalan, ljubomoran i vidi se da je totalno u kurcu!Meni
zabranjuje da mu
idem na blog a ja mu nikad ni ne dolazim, a koji kurac on dolazi na moj, kaj to nije
jadno, kako ga
nije sram??? To ti govorim jer imam vise iskustva na blogu od tebe i nebi htjela da
ti se kasnije
sve to zamjeri!Kloni se takvih ljudi kilometre!Ja ga osobno nisam nikad uvrijedila
ni
nista ruzno
napisala a sto se nakomolio na mene isto tako i Didi! Ali to je jedna ljubomora jer
smo dobre sa
Rajnom a ona ga nikad nije htjela vidjeti i zato pizdi!A to su sve kvalitetni i
dragi
ljudi kakva je
Rajna, Didi, Dunja i sad da ti ne nabrajam jos sve ostale!Biraj kome ces se javiti
imaj kriterije i
kad se javljas budi oprezna i neotkrivaj se puno da ti kasnije ne bude zao!Stari je
obicni prostak
i neznam sta bi dao za mlado meso, to su ti sve djeca sto dolaze kod njega na blog
koji ne kuze da
je obicna patologija ta osoba!Citaj malo bolje pa ces skuziti koliko je kvaran i
obicni prostak! Evo
toliko malo da znas, a ja jednog dana kad popizdim napisat cu sve to o postu tako da
ce on prestati
smrditi na tom blogu!Jer mi je Rajna rekla da je napisao da smrdi na blogu i da ako
on kaze nesto
da ce prestati biti nadzorni organ na blogu! Smrad odvratni sta si to govno
dozvoljava!Pusa sreco i
veliki oprez u pisanju i izrazavanju za tvoje dobro! Ovo ti je stvarno moj savjet i
ne zamjerti mi
zbog toga!
DIDIN NOVI POST....TJ UGRIZSTRASTI!!
U ime KRALJICE BLOGA ,DIDU NA VJEŠANJE!


Počelo je ovak:.."Franc,tebi poseban odgovor,mada sam ga ostavil i na tvom
blogu,ak ga
izbrišeš tam,nebuš tu:OK?Zakaj ti se nisam javil?Iskreno Franc?S mog bloga nestala
je
Rajna,nestala je Didi,nestala je Dunja,nestala je Friva,nestala je Hera,nestal je
Škropec,a i tebe
jedno duže vreme ni je bilo.Franc!Koliko su 2+2?Uvijek je bilo 4,a tvoje odsustvo kod
"DIDE
prijatelja "dokazuje da je ponekad 2+2=5!Imaš kaj u ime te grupe koju sam
nabrojal, nekaj
reč?Boli njih kurac za tebe i tvoju tvornicu duhana i neimaštinu u kojoj se
nalaziš.Imaju love
ko govana,a zove te gospođa-udovica-poduzetnica da hvataš ribe po pličaku u
Osijeku.Odi
Franc,bude im zadovoljstvo gledati te iz "mečke" dok skupljaš uginule ribe da
bi prehranil
obitelj!Da Rajnu ugrizem kak treba prestala bi smrdeti po blogu.Fol ne piše a i dalje
je tu,ko
nečija kraljica ili nadzorni organ na godišnjem!Kontrolira svoje kadrove.da nebi koji
zglajzal
na tuđi kolosjek.Bok Franc,ne zameri,jebe se meni za sve,osim pisane riječi. (DIDA)
Na ovaj komentar Rajne DIDA je popizdil:

"Čekamo te u gradu na Dravi.. Ribe sad možeš i rukama hvatati u plićaku... Voli
te R1."
(Rajna 09.04.2006. 08:55)

Recite vi meni poštovani blogeri,da zažmirim nad tim licemjernim komentarom ispod
posta
gospodina Franca,koji je objavio fotke sa štrajkašima ispred zatvorene tvornice
duhana
Zagreb?Ostal je čovjek bez posla,bez sredstava za život,a ona fol u šali piše takvu
nebulozu
kao vrla poduzetnica,umjesto da ga pita jel mu kaj treba,kak da mu mi blogeri
pomognemo.SIT GLADNOME
NE VJERUJE!A ona ga VOLI!

A onda se na mene obrušil dojučerašnji "blogprijatelj" Škropec,ovim riječima
na Francovu
blogu,ispod istih slika zatvorene tvornice i štrajkaša pred njom:

"SAMO JEDAN KRATKI KOMENTAR NA OVO KAJ JE NAPISAL DIDA......ZANIMLJIVO JE KAK JE
NAPISAL DA MENE
BOLI KURAC ZA TEBE A NAS DVA SE NI NE DOPISUJEMO........E PA FRANC DA NEBI BILO
ZABUNE, TO JE SAMO
DIDINA IZMIŠLJOTINA I PROVOKACIJA JER NIŠT DRUGO NI NE DELA NA BLOGU.......MENE NE
BOLI KURAC ZA
TEBE NITI IJEDNU OSOBU KOJA MI NIJE NAPRAVILA NIŠTA LOŠE U ŽIVOTU, NE BOLI ME KURAC
ZA TVOJU
NEIMAŠTINU JE SAM I SAM U NJOJ I NE BOLI ME KURAC ZA TVOJU TVORNICU JER JA SVOJU
NEMAM, JA SAM
CRNAC KAO I PUNO ONIH ZA KOJE DIDU BOLI KURAC......OPROSTI FRANC, NEMAM OBIČAJ
PROSTAČITI PO
BLOGU ALI OVO JE ZAHTJEVALO UPRAVO TAKAV ODGOVOR........BISTRO TI BILO I AK SI IKADA
BIL NA VRANI NA
ONIM POZNATIM "STJENAMA" ONDA ZNAŠ O ČEMU PRIČAM.....Škropec

Ja sam Francu odgovoril ovo:

"Franc,ti nemaš veze sa ovim prostačenjem Škropeca. Već duže vrijeme stvara se
atmosfera
linča i bojkota DIDE od strane jedne grupe samoproglašenih "blogkraljica i
kraljeva" na ovom
blogu.Piknul sam ga i uspio.Do jučer sam bil dobrodošel kod njega i ostalih koje sam
spomenul u
ovom dodatku posta,a to je bil komentar tebi.Škropeca sam pozval na kavu da mu
otvorim oči,da mu
u lice kažem ono kaj nezna i da ne jede sranja koje mu podmeću "bogomdani
stvaraoci pisane
riječi".Htel bi se i sa tobom čuti,kaj mi se ćini normalnijim nego da koristim
prostor za
komentare.Napisal bum ti broj tel. i moba,pa da me prvo čuješ,a onda odluči što god
misliš
da je tvoje mišljenje.Ne mešaj se u ovo,ja bum to sam izgural,biti će mi zadovoljstvo
da bar
pojedince izvlečem iz te prljavštine koju siju po blogu.OK?

A onda sam otišel na Škropecov blog i napisal ovo:

Prije nego bilo kaj napišeš,a već si se zasral poprilično,ja te pozivam na kavu,da
ti
zagrebački frajer otvori oči.Pogledaj me u lice i sve to kaj si napisal ponovi od
riječi do
riječi.Niš ne vidiš i niš neznaš,a pred nosom ti dojučerašnjeg
"blogprijatelja"
pokušavaju eliminirati sa bloga.Ak si tak jak na riječima jesi li dovoljno hrabar da
sedneš
prekoputa mene.Ha?Da vidim jesi li sa zagrebačkog asfalta ili misliš da je po njemu
dovoljno
samo hodati?A poslije tog razgovora piši što hoćeš,meni nebuš napakostil,već
"damama iza
koji se pokrivaš!Buš zinul ko pegla kad ti pokažem i dokažem tko je samoproglašeni
kolovođa na ovom blogu! (DIDA 09.04.2006. 18:42)

Nastavak gospodina Škropeca kao dodatak blogu pokazuje svo licemjerje pojedinaca koji
u 24 sata
presvlače kožu "prijatelja" u duboku mržnju i prostačenje,kao odvjetnik
KRALJICE BLOGA,koja
na sve to šuti,jer je nestala sa bloga,ali čita nas sve i dalje.

****** DODATAK - EDIT - DODATAK ******

ODMAH NA POČETKU ISPRIČAVAM SE SVIMA NA RIJEČNIKU
KOJI MI NIJE SVOJSTVEN A BITI ĆE U OVOM DODATKU
VJEROJATNO KORIŠTEN OVISNO O TOME KOLIKO ĆU BITI LJUT.
A LJUT SAM....
DAKLE, NAJVIŠE KAJ MRZIM JE KAD ME NEKO JEBE U ZDRAV
MOZAK, ONDA POPIZDIM DO KRAJA.....DA BI MOGLI PRATITI KAJ
SE DOGAĐA OTVORIL SAM KOMENTARE PA UŽIVAJTE......
U ZADNJE VRIJEME IMAM JAKO PUNO POSLA PA ME VRLO MALO
IMA PO VAŠIM BLOGOVIMA ALI TU I TAMO KAD IMAM VREMENA
PROČITAM SVE KOJE STIGNEM ALI RIJETKO KOMENTIRAM.
TAK SAM I DANAS, NAKON KAJ SAM SE VRATIL S MORA GDJE SAM
MONTIRAL NEKI NAMJEŠTAJ TRI DANA, OTVORIL BLOG GOSPONA DIDE
I IMAL KAJ VIDETI....
GOSPON DIDA ME JE NI KRIVOG NI DUŽNOG NAPAL I NA SVOJEM I NA
JEDNOM DRUGOM BLOGU. NAPISAL SAM MU KOMENTAR KOJEG JE ON
UREDNO IZBRISAL ISTO KAK JE I NEDAVNO IZBRISAL SVE TRAGOVE
ONIH SA KOJIMA SE DOPISIVAL PA TAK I MOJE I POKUŠAL NAM PRODATI
NEKE NEBULOZE O VIRUSIMA I OSTALA SRANJA.
GOSPON DIDA ME JE SVRSTAL U GRUPU BLOGERA KOJI SU GA
"NAPUSTILI" BEZ DA ME JE PITAL DI SAM I KAJ SAM I JOŠ K TOME REKEL
DA ME BOLI KURAC ZA JEDNOG BLOGERA S KOJIM SE JA NI NE
DOPISUJEM A KOJI JE ISTO TAK NI KRIV NI DUŽAN ZAVRŠIL U TOJ GRUPI.
ZAŠTO GA JE TA GRUPA BLOGERA NAPUSTILA VJEROJATNO ON SAM
NAJBOLJE ZNA ALI KAK JE NJEGOVA TAKTIKA DA JE NAPAD NAJBOLJA
OBRANA TAK SE I SAD PONAŠA PA NAPADA SVE ŽIVO I POKUŠAVA
SVOJE GREŠKE ISPRAVITI NA NAJGLUPLJI NAČIN.
U KOMENTARU SAM MU NAPISAL DA JE NAPRAVIL VELIKU GREŠKU KAD
JE DIRNUL ŠKROPECA JER ŠKROPEC NE PADA POD NIČIJE UTJECAJE
I DOVOLJNO JE STAR DA MOŽE SAM PROSUDITI KAJ JE DOBRO A
KAJ NIJE.OSIM TOGA, ŠKROPEC NE BU ŠUTIL KAO NEKI PRISTOJNIJI
BLOGERI NEGO BU REKEL GOSPONU DIDI (JER NAKON MOJEG KOMENTARA
ON NASTAVLJA PO STAROM) SVE KAJ GA IDE I SVE KAJ MU PADNE
NA PAMET.
BEZ OBZIRA NA TO KAJ SAM JA ČUL JA DIDU NISAM DIRAL I NEBI ALI
ON JE OČITO TAK GLUP PA MISLI DA BUDU SVI ŠUTELI I TRPJELI
NJEGOVA SRANJA.
DIDA, BOLI ME KURAC ZA TVOJ JADNI BLOGIĆ, PIŠI PO NJEMU KAJ GOD
HOĆEŠ ALI NE OLAJAVAJ PO DRUGIM BLOGOVIMA ONE KOJI TI NISU
NIŠT KRIVI.
JA SAM TE ZVAL NA KAVU PUNO PRIJE NEGO KAJ TI MENE SAD CIMAŠ
PA SI SAMO NEKAJ SRAL BEZ VEZE.....NEMA KAVE I BOLI ME KURAC ZA
TVOJU KAVU SVE DOK NA BLOGU NE NAPIŠEŠ NEKAJ S ČIM BUŠ OVA
SRANJA POPRAVIL
NEĆU SAD TU SPOMINJATI ONO IZ KOMENTARA DA OČITO NE KUŽIŠ
KOLIKO KOJI BLOGER IMA GODINA PA PIŠEŠ NEKAKVOJ DECI
DVOSMISLENE POLUPEDOFILSKE KOMENTARE ALI ONO KAJ SI NAPISAL
ZA RAJNU JE SRAMOTA ZA SVE NAS KOJI OVAJ GRAD DIJELIMO S
TOBOM I KOJI SMO TVOJIM PISKARANJEM U OPASNOSTI DA NAS SVI
DRUGI STRPAJU U ISTI KOŠ......
ALI TO NEBU IŠLO, JA SAM IZ ONOG KOŠA U KOJEMU SI TI VEĆ
ODAVNO ISKOČIL.....
PIPNUL SI KRIVOG ČOVJEKA, PIPNUL SI NEKOGA KO TI NEBU OSTAL
DUŽAN I BILO BI MI DRAGO DA ME VIŠE NE SPOMINJEŠ NI TU NI
KOD TEBE A I NIGDJE DRUGDJE. SVOJE TRAUME PROBAJ RJEŠAVATI
MIROM I TOLERANCIJOM A NE PODMETANJEM I RAZNIM PIZDARIJAMA.
MOŽDA JE DOŠLO VRIJEME DA STANEŠ PRED ŠPIGL, POGLEDAŠ SE
U OČI I ZAPITAŠ : KOJI KURAC (TO) JA DELAM NA BLOGU?

OVO JE OTPRILIKE KOMENTAR KOJI SAM JA NAPISAL DIDI A KOJEG JE
KAO I JOŠ DVA IZA TOGA IZBRISAL ODMAH....
ISTINA BOLI A NEČISTA SAVJEST PEČE........
""PA SADA VI MOJI DRAGI PRIJATELJI RECITE KAKVA SAM JA TO OSOBA O KOJOJ
ON GOVORI...EVO VAM DOKAZA....NEKA MI OPROSTE ONI O KOJIMA SE OVO OSOBAMA
RADI""!!PREMA TOME NITKO MI NESOTI IZA OVOGA OSIM MENE SAME....
SAMA SAM U OTKRIVANJU OVOGA STARCA OD 70GODINA KOJEGA JA ZOVEM
""PEDOFILČINA""ZBOGOM DO ČITANJA PRIJATELJI DRAGI,
AKO STE JOŠ UVIJEK UZ MENE.!!????

- 13:21 - Komentar (73) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.