**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

srijeda, 16.08.2006.

""MOJ GRAD I NESUĐENA MOJA LJUBAV""

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
"VODICE"
Već godinama dobiva laskave turističke naslove ovo tradicionalno odredište tisuća turista. Jedna od najvećih turističkih destinacija na Jadranu, ne samo da je poznata po masovnosti broja noćenja, već i po brojnim sadržajima koje pruža svojim gostima. Od Šibenika udaljene 12km sjeverozapadno, Vodice su smještene uz samu obalu, u širokom zaljevu. Prometno su dobro povezane Jadranskom magistralom, a ljeti i trajektnim linijama.
U povijesti se prvi puta spominju 1402. godine, iako Vodice potječu još iz rimskog doba pod nazivom Arausa. Današnje ime naselje je dobilo po obilju pitke vode kojom su tadašnji stanovnici snabdijevali okolna područja. O povijesti Vodica govore obrambeni bedemi iz vremena turskih osvajanja, od kojih je sačuvana utvrda Ćorić kula. Od ostalih povijesnih spomenika tu je crkva sv. Križa, na starom groblju, izgrađena 1421. godine te istoimena barokna župna crkva u središtu Vodica, sagrađena 1746. godine. Nedaleko Vodica na brdu Okit, u vrijeme proboja Turaka izbjeglice su formirale naselje, a na vrhu brda podignuta je, 1660. godine, kapela Gospe od Milosrđa.
Vodice danas broje oko 10.000 stanovnika. Ranije orijentirani poljoprivredi i moru, stanovnici Vodica sve su se više okretali turizmu, da bi kroz desetljeća ova djelatnost prerasla u tradicionalno zanimanje.
Stotine komfornih, ugostiteljskih objekata, svakodnevna krstarenja brodovima i izleti autobusima, bogat kulturno-umjetnički život, tek su dio raznovrsne ponude. Gostima je na raspolaganju tisuće ležaja u privatnim sobama, apartmanima, vilama, autokampovima i samostalnim hotelskim kompleksima. U centru Vodica nalazi se velika marina sa svim pratećim sadržajima te sa više od 400 vezova za prihvat nautičara. Beskrajne pješčane, šljunčane, betonske i stjenovite plaže, duga šetnica uz more (koja se zapadno proteže sve do Tribunja, a jugoistočno do Srime), bogati sportsko-rekreativni programi, kao i sve vrste sportova na vodi, zadovoljit će ukus svakog posjetitelja. Ali i okus, kušajući vodičko desertno vino maraština ili uživajući u specijalitetima brojnih restauracija i konoba. A noćni klubovi i diskoteke pružit će zabavu do svitanja.
Obiljem sadržaja i istančanim osjećajem Vodičana prema turizmu, ugostiteljstvu te uređenju i zaštiti okoliša, Vodice redovito osvajaju najviše ocjene. Neka osvoje i vas.
Nadalje, ako svoj odmor želite provesti u jednoj od 30 destinacija koje opisujemo, od kojih su mnoge pravi "biseri Jadrana", pretražite našu bazu smještajnih kapaciteta. Ona se nalazi na kraju svake destinacije (osim ukoliko nema prijavljenih kapaciteta za tu destinaciju). No pretraživanje je moguće i prema drugim kriterijima.
Nakon što pročitate opise izabranih smještaja i pregledate pripadajuće fotografije, preostaje vam još samo direktan kontakt s vlasnicima objekta, a potom - ljetovanje povoljnije nego ikad. I to nije sve. Budite sigurni da će vam nježna mediteranska klima odgovarati i u proljeće i u jesen.
ETO ŠTO DA VAM JOŠ KAŽEM O SVOME GRADU «VODICA»SAMO DA ŽIVIM PUNIH 26GOD.U NJIMA...DI GOD DA ODEM RADITI I ŽIVITI UVIK SE VRATIM U VODICE SVOJOJ KUĆI...SVE VAS VOLIM I MISLIM NA VAS...A O GODIŠNJEM ODMORU RAZMISLITE DOBRO DA LI ČETE IZABRATI BAŠ MOJ GRAD ZA LIPI I UGODNI SVOJ ODMOR....PUSAAAAAAAAA.....
Image Hosted by ImageShack.us
Još te volim
Ali to ti priznat neću
Jer ti si mi dokazao
Da ljubav donosi samo nesreću...

Ne želim više plakati
Jer znam da suze ne mogu vrijeme vratiti
Znam da nema lijeka
Koji će moje srce izlječiti...

Drugi momci mi nude ljubav
A ja im je ne mogu uzvratiti
Žalim ih jer su nedužni
Ali netko mora tvoju bol naplatiti...

Iako to okrutno zvuči
To je jedino što mi preostaje
Jer moje se srce previše muči
Zbog nekog tko to ne zaslužuje...

Još te volim
Nisam dovoljno hrabra da te prebolim
Ali vjeruj,
Nisam ni toliko jadna
Da te za ljubav molim!!


Da,još te volim
Tek sam sada shvatila
Nema šanse da te prebolim
S time sam se pomirila...

Tako bih ti htjela
sve u lice reći
Jedino me strah
Da će mi suze poteći
Ipak se ne želim tako poniziti
Ne želim ti to zadovoljstvo priuštiti...

Volim te, želim te
Nije mi lako samo gledat te
No,svaki dan uzalud nadam se...

Ne znam što ću sa sobom
Želim biti samo s tobom
Toliko vremena trošim na tebe
A ne želim prihvatiti...da ti voliš samo sebe...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
EVO VAM DRAGI MOJI POKLANJAM VAM JOŠ STIHOVA IZ SVOGA SRCA....
NADAM SE OD DRAGOGA PRIJATELJA PROROKA NEĆE BITI LJUTNJE....
JER ON IPAK PIŠE BOLJE STIHOVE NEGO JA,A JA GA OBOŽAVAM ČITATI...
BLOGERU DRAGI NEMOJ SE JUTITI NA MENE ŠTO SAM TI UZELA OVU SLIKU,
NISAM JOJ MOGLA ODOLITI....PUSA SVIMA DUŠE MOJE DRAGE....
"I mrtva cu te voljeti"

Kad na crkvi cujes zvono
ljetni dan ce biti,
digni pogled prema nebu
nemoj svoju zalost kriti.
Ti neces znati sto suza znaci,
ta zvonjava starih zvona,
vec prijatelj ce ti reci;
- umrla je nocas ona -!!!
Kad sansuku mome pridjes
pomiluj mi ruke bijele,
poljubi mi mrtve usne
jer i mrtve tebe zele.
Nemoj se plasiti sanduka moga,
ni pokrova sto jezu budi,
rukom njeznom pomiluj mi kosu,
da me volis nek pomisle ljudi.
Da sam umrla za tvoju srecu,
to nikad neces znati
jer moje mrtve oci i usne
ne mogu tajnu nikom odati!!!


- 22:30 - Komentar (45) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.