**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

utorak, 18.07.2006.

""MOJ NAJDRAŽI KOLAČ""

EVO ŠTA DA VAM KAŽEM,NEGO VAM DARIVAM RECEPT KOLAČA...ALI SVE VAS VOLIM I MISLIM NA VAS...KISSSSSS SVIMA KOLIKO VAS SAMNOM IMA BLOGERI MOJA NAJDRAŽI,ZAHVALJIVAM SE TIGRU,LADY,PAGO MOJOJ PRINCEZI KOJOJ ŽELIM ŠTOPRIJE OZDRAVLJENJE, FRANC,HERI,TEUTA,HIPI.....
I DRUGIMA DRAGIM MOJIMA PRIJATELJIMA A POGOTOVO MOJOJ NAJVEĆOJ ZARAZI TINICI KOJOJ ZAHVALJUJEM NA SVEMU,ONA JE OSOBA KOJU IPAK POZNAJEM I SKUPA IDEMO NA KAVICE JEDNOSTAVNO JE VOLIM KAO SEKU BILA MI JE UVIJEK RAME ZA PLAKANJE I HVALA JOJ NA TOME,
ZA NJU KAO I ZA SVOJU MAMU DAJEM KRVI....ETO TOLIKO OD MENE ZA SADA....MISLIM NA VAS...KISSSSSSSSSS
Sastojci: 40 dag šećera 10 žlica vode 25 dag margarin 20 dag. bajama i oraha (mljevenih) 20 dag keksa (mljevenih) 2 štange čokolade 1 čokolada za glazuru Priprema: U posudu zagrijte vodu skupa sa šećerom i pustite da malo prokuha. Zatim skinite s vatre i dodajte margarin te ga malo promiješajte i dodajte bajame, odnosno orase i mljevene kekse te dobro promiješajte da masa postane jednolična. Sada pola mase izlijte u padelu u kojoj mislite sušiti, a u drugu polovicu stavite otopljenu čokoladu, dobro izmiješajte i prelijte preko prve mase, te pustite da se ohladi i malo stisne. Poslije preko toga prelijte glazuru (čokoladnu), pustite da se malo još ohladi. OPOMENA!!! Obvezno suzdržite guzicu, te kolač pustite da se dobro ohladi i osuši. Nemojte biti lakomi jer lakomcu je govno u tobolcu. ORAHOV ROLAD (oblatne) 2 oblatne (napolitanke), snijeg od 2 bjelanjka, 20 dag mljevenih oraha, 20 dag mljevenog šećera, 2 štangle ribane čokolade. Ostaviti da odstoji pola sata. Namazati na rumom (ili vodom), prethodno omekšanu oblatnu i preklopiti drugom isto tako prethodno omekšanom oblatnom. Preko toga premazati kremu pa zarolati. Priprema kreme: 12 dag masla 12 dag šećera u prahu 2 žlice kokosa 3 žlice ruma 1 žlica vanilije ORASNICE Sa stojci: 3 stučena bjelanjka 20 dag šećera 25 dag mljevenih orasa 10 dag sjeckanih orasa priprema: u bjelanjke umiješati šećer i mljevene orase. Od dobivene smijese ćemo oblikovati kifliće. Tako oblikovane kifliće ćemo uvaljati u sjeckane orase. Zatim ćemo ih više sušiti nego peči na temperaturi od 70 stupnjeva u vremenu oko 1 sat. ČOKOLADNA SALAMA Miješaj na pari 4 žumanjka, 5 dag šećera, 12 dag čokolade, 5 dag masla, 10 dag rezanih orasa. Kad se zgusne malo ohladiti, pa napraviti male kobasice (2-3), koje treba uvaljati u kristal šećer. Stvrdnuto rezati ukoso. ČOKOLADNE ŠTANGICE Sastojci: 23 dag brašna 18 dag masla 6 dag šećera 4 dag mljevenih bajama 1 cijelo jaje priprema file: 18 dag rezanih bajama (orasa), 20 dag šećera, 4 bjelanjka(ne stučena), 2 štange čokolade, kuhati na pari da se malo zgusne. priprema: tijesto rastegnuti na padeli (prstima) i napola ispeći. Zatim izvaditi i namazati marmeladom od marelica i preliti filom. Sve skupa prosušiti u pećnici....


- 23:56 - Komentar (5) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.