**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

subota, 15.07.2006.

""MOJ NAJDRAŽI FILM U MOME ŽIVOTU...""


My Heart Will Go On (Love Theme From Titanic)
By Celine Dion
ToolbarVideos.com

Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
namcornjami
blablablablazujo
zijev
zujonamcor
thumbupUzmemo li vremena i pogledamo aktualne ankete, bilo u dnevnim ili tjednim novinama, bilo na stranicama Interneta, možemo vidjeti a na nekima čak i odgovoriti na mnoga postavljena aktualna pitanja koja su važna i tiču se naših života.
No, dopustite mi da postavim jedno pitanje koje je zadnjih 50, 70, 100 godina potisnuto i gotovo ga nema, nije prisutno u medijima.

To pitanje je prije spomenutih godina bilo najvažnije pitanje. Kroz cijelu ljudsku povijest to je uvijek bilo najvažnije pitanje. Upravo o tom pitanju vodile su se rasprave, debate u svim sferama i porama ljudskoga društva.
To pitanje glasi : KAKO SE SPASITI ?

Postavljeno pitanje danas je toliko potisnuto da se mnogi pitaju: kako spasiti? od čega se spasiti? gdje je opasnost?
Svijet danas izgleda pomalo poput "Titanika" gdje mnogi spokojno plove, uživaju i ne naslućuju ikakvu opasnost u životu.

Dragi čitatelji, vjerujem da ste gledali taj film i primjetili da čamci za spašavanje u prvom dijelu filma nisu bili posebno važni, zapravo oni uopće nisu bili važni. Čak su narušavali prekrasan izgled tog, kako su ga zvali, "nepotopivog" Titanika, sve do trenutka kada se dogodila tragedija, do trenutka kada su ljudi postali svijesni da brod stvarno tone.

Onda, odjednom, čamci za spašavanje postali su ne samo važni nego i najvažniji, sudbononosno važni, o čamcima je ovisila sudbina svakog putnika bez obzira je li putovao u 1. ili 2. razredu.
Odjednom je postalo najvažnije danas potisnuto pitanje: Kako se spasiti ?

Sama činjenica da je Isus Krist Spasitelj jasno pokazuje i ukazuje na opasnost, odnosno na potrebu spasenja. Božja Riječ ili Biblija nam govori o toj opasnosti a to je problem nespojivosti. S jedne strane, imamo Svetog i Pravednog Boga koji boravi u "nepristupačnoj svjetlosti", kako to kaže apostol Pavao, a s druge strane imao grješnog i palog čovjeka.

Anđeli, Božja stvorenja, imaju veliku privilegiju pristupa Bogu a isto tako su prisutni na neki način i s nama ljudima u određenom prostoru i vremenu.
Oni vide svakodnevno i jednu i drugu stranu, vide Svetost Božju i grješnost ljudsku.

Prorok Izaija kada opisuje tron Božji, u 6. poglavlju svoje knjige, naglašava da anđeli dan i noć ponavljaju : "Svet, Svet, Svet je Jahve nad Vojskama puna je Zemlja Slave Njegove."

Anđeli imaju pristup tronu Božjemu i u isto vrijeme na neki način imaju pristup i vide najgore i najcrnije, najtamnije prizore ljudskoga društva.
Apostol Petar u 1. poslanici u 1. poglavlju govori o nevjerojatnosti, veličanstvenosti spasenja, govori da su "u tu milost anđeli kroz vijekove željeli zaroniti", odnosno, Petar piše da oni nisu mogli shvatiti prije križa, prije Golgote kako će Sveti Bog primiti k sebi grješnog i palog čovjeka.
Promatrajući Svetost Božju s jedne strane i grješnost čovjeka s druge strane nisu vidjeli rješenje za problem "nespojivosti".

Kako se spasiti?

Biblija daje jasan odgovor. Bog u svojoj Riječi nije zapisao samo problem već je dao i rješenje. Biblija ne govori samo o opasnosti već govori i o velikom Spasitelju koji je umro pravedan za nas nepravedne.
Bog nije samo Svet, On jeste ljubav. Bog ljubi svakog čovjeka. Ne postoji Božje stvorenje, ne postoji osoba koju Bog ne ljubi.

Bog je riješio za čovjeka apsolutno neriješiv problem tako da je poslao svoga Sina na križ da umre za naš najveći problem, grijeh, čija je posljedica odvojenost od "Onoga kojemu sve živi i kraljuje".

Apostol Pavao je u poslanici Efežanima u 2. poglavlju 8. stihu to ovako zapisao:

Kako se Spasiti ? Vjerom u evanđelje. Vjerom u evanđelje koje govori da je On pravedan umro za nas nepravedne.
Za kraj, dopustite mi navesti istiniti događaj koji se dogodio na Titaniku a nije bio prikazan u filmu.

11. travnja, daleke 1912. godine na Titanik se zajedno s ostalim putnicima ukrcao poznati evangelizator John Harper sa svojom kćerkom, koji je putovao u Chicago gdje je bio pozvan kao gost govornik u poznatoj Modijevoj crkvi.

Od 11. do 14. travnja Titanik je bezbrižno i sigurno plovio sa svojim putnicima koji nisu naslućivali ama baš nikakvu opasnost.
U 23:40 Titanic je udario u veliku santu leda i počeo tonuti. Kada je počela borba za mjesta u čamcima za spašavanje, John Harper, bilježe preživjeli, je smjestio svoju malenu kćer u čamac broj 11 i borio se da u čamce za spašavanje ulaze djeca, žene i nespašene osobe.

Kada je brod počeo tonuti, Harper je dao svoj prsluk za spašavanje čovjeku bez prsluka te se zajedno sa 1517 osoba našao u ledenom oceanu.

Od tih 1517 ljudi koji su završili u ledenom oceanu, preživjelo je samo šestoro.

Jedan od te šestorice svjedoči da je Harper te posljednje trenutke svojeg života plivao od jedne osobe do druge i postavljao pitanje: "Jesi li spašen? Jesi li izmiren s Bogom? Znaš li gdje ćeš provesti vječnost?"
Osoba koja je zabilježila taj događaj te je noći shvatila najveću opasnost, iskreno zavapila Bogu i predala je svoj život Isusu Kristu - SPASITELJU.

Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
kisskisszujozujopartypartynjami
kiss
njamismijeh
puknucuthumbup
kiss:
thumbup:thumbup
kiss

- 15:44 - Komentar (41) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.