**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

utorak, 25.04.2006.

kisskisscerekJa sam svoje učinila
A ti radi po svom
Možda shvatiš kada bude kasno
Ali tada nećeš biti potreban životu mom…

Dosta sam toga činila
Da bih ostvarila ljubav s tobom
Ja previše sam se borila
I sada mi je jedino preostalo reći ti “zbogom”…nutsmijeh

Došlo je vrijeme da se pomirim s istinom
Koliko god ona boljela
Došlo je vrijeme da izbrišem sva sjećanja
Da zaboravim koliko sam te voljela…

Nastavit ću živjeti život kakav sam uvijek i živjela
Život bez tebe i bez tvoje ljubavi
Pronaći ću nešto što će me usrećiti i snage mi dati
Uvijek ću se boljemu nadati…nutdead

Rijeke suza koje su za tebe tekle
Pretvorit ću u mora radosti
Sve što ima veze s tobom
Ostat će zakopano u dalekoj prošlosti…

Znam da će biti teško
I da će mi trebati dosta vremena
Ali sada mi je svejedno
Jer sam ga već previše izgubila…rolleyeskissgreedysmokin

Sada je došao kraj svemu ovom
Ovo su zadnji stihovi koje sam za tebe napisala
Ti dalje radi po svom
Jer ja sam svoje učinila…cerekblablawave
thumbupthumbupkisskiss
kisskisskisskiss
Image and video hosting by TinyPic
EVO VAM TO NABRZINU JER SAM UMORNA A JOŠ UZ TO RADIM
DVOKRATNO PA SAD ODO ODMARATI KISSSSSS SVE VAS VOLIM I MISLIM NA VAS BLOGERI MOJI NAJDRAŽI......PUSAAAAA
Image and video hosting by TinyPic

- 12:12 - Komentar (25) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.