**Create Link Effect**

Macina Posla

Linkovi
Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TinYpiC
ISKON
YAHOO
GOOGLE
RADIO-ŠIBENIK
BIGOO-COOL-STAFF
BRAVENET
PEGLA
HACIENDA
UpLoad
Tv-Kritičar


RAJNA-KRALJICA MILA......
POGLEDAJTE OVAJ BLOG-MOJE RIMICE.
HERINA KNJIGICA.....
MOJA SLATKICA OD TAJNE.....
LADY66 DRAGA.....
SEKA-DRAGA-MILA.....
Tina-Ingee-SEKAAAAAA.
DIDI PRIJA.
MOJA OBITELJ MAČAKA.
BILI MAČAK.
LIPOTA PJESNIČKA.
SEKA MILA HERICA.
DUNJICA MIRISNA.
AURORAISA MILA I DRAGA.
SRIČA TEUTE MILE.
TIGRIĆ MILI.
JEDNOSTAVNA 2 STRANICA DOBRE LJUBAVNE DUŠE.
LOKALNI MOJ MILI PJESNIK.
SUSJEDA RASPOLOŽENA.
PAGIĆ MILI.
JAHAČ LIPE LJUBAVI.
FRANKIĆ-RIBAR.
TAARA MOJA PRIJA.
LAUGH-VICEVI_KOKE
DADO-PJESNIČKA DUŠA.
ALI....MOJA DUŠA.
MAČORAC ŽIVOTINJA MOJA MILA.
ZALAZAK SUNCA.
NIGER
EURO
ivan_1.prijo.
VISOKA DRAGA SEKA.
ANČI.
HIPERICA DRAGA.

ETO TAKO MA IMAM VAS JAKO PUNO,,
PA MI SE NEMOJTE JUTITI KOGA NISAM STAVILA ...
SAMO MI RECITE AKO SE ŽELITE VIDITI U MOME BLOGU...

ponedjeljak, 17.04.2006.

"MOJ PRIKA..."

1. Kad nesto kazes onda stani iza svoje rijeci,blog sam pokusao obrisat 1. put pa se opet vratio,sad ne! 2. Jebes covjeka koji se ne drzi svoje rijeci! 3. Nemoj bit dio mase,budi drugaciji od drugih! 4. Ali kad tad ces shvatiti da ces se morat utopiti u masu! 5. Zivot je kurva iskoristi ga! 6. Ne mjenjaj se radi nikog,budi ono sto jesi,ljudi zbog kojih se mjenjas nisu te dostojni! 7. Previse je gluposti napisano,dosta sad! I tako gotovo je s blogom,ak me neko treba nek se javi na imejl ivan_98@net.hr-povoljno obavljam radove u kuci,gletujem,zbukam,krecim,vrsim pretres krovova,cuvam djecu od 18-20 god,po mogucnosti zensku,i to sve u pol cjene:)))) aj ljudi uzivajte,pozdrav ......

A EVO BLOGERI MOJI MILI ŠTA VI SAD KAŽETE NA OVI PREKRASNI POST......DA LI IMA SMISLA DA OVAKAV PREKRASAN BLOGER IMA PRAVO DA ZBRIŠE S NAŠIH STAJALIŠTA.??????????RECI TE MI SVOJE MIŠLJENJE O TOME....


E PRIKA MOJ MILI OVO TI STVARNO NIJE TRIBALO....ALI POŠTIVAM TVOJU ODLUKU ALI IPAK SMRC,SMRC NEMOJ ME ZABORAVITI PRIKA MOJ MILI.........
Image and video hosting by TinyPicnamcorrolleyesno
Oblaci, mračni, teški, donose nemir
Ali ipak, koračaš dalje u bezdan
Pokušavaš pobjeći, ali ne možeš
Jer uhvaćen si u zamku svoje sjene

Misli te muče na putu do beskraja
Nailaziš na tajnu, velom skrivenu
Grm crne ruže, neprestano plačući,
Svjedoči o smrti mlađahne ljubavi

Zaslijepljen ljepotom smrti, padaš u san
Agonija, tvoja sestrica, luduje
Tvoja čežnja za smrću - spas njene duše

Nemoj da te ubije mahnita priča
Agoniji daruj bjesomučni očaj
Reci joj: Mome životu još nije kraj.


Tako savršen u našoj nesavršenosti
On raširi krila i poleti kroz oblake
Da bi ga spustili na tvrdu zemlju
U utvrdu suza, patnje i straha

Otišao je, nema ga više među nama
Otišao je gdje njegova ljepota nije nezgrapna
Gdje njegova individua nije pogrdna
Nestao je tiho, kao što je i živio

Ostala je samo vrišteća praznina
I nekoliko krvavih, iskrenih suza
Na bezimenom grobnom humku

Sjećanje na prošlost vraća uspomene divne
A razorno mirna, tužna sadašnjost
Više nikome ne dopušta sreću....
ETO BLOGERI MOJI MILI I DRAGI OTIŠAO NAM JE JOŠ JEDAN MENI JAKO DRAGI BLOGER MOJ PRIKA IVAN.....PA ME MALO TUGA UVATILA....
nononokiss
namcorcerekcerek

- 17:37 - Komentar (31) - Isprintaj - *

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

05/2009 - 06/2009 (1)
12/2008 - 13/2008 (1)
12/2007 - 13/2007 (2)
08/2007 - 09/2007 (2)
03/2007 - 04/2007 (1)
11/2006 - 12/2006 (4)
08/2006 - 09/2006 (8)
07/2006 - 08/2006 (14)
06/2006 - 07/2006 (3)
05/2006 - 06/2006 (2)
04/2006 - 05/2006 (7)
02/2006 - 03/2006 (1)
01/2006 - 02/2006 (1)
11/2005 - 12/2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
"POLJUBCI MOJI MILI"kiss

kissPoljubi me i nemoj nista reci
samo poljubi me
odavno vise rijeci nisu potrebnekiss
ti ides znam.
Poljubi me k'o prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam zaboravit ces
da samo nekad ti i ja
zaustvaljali vrijeme
medju zvijezdama
ko da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam zaboravit ces
okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo ides sad.
Image and video hosting by TinyPic
Poljubi me, odagnaj bar veceras
tamne oblake
i zagrli me jako da ne zaplacem
ti ides sad.
Poljubi me ko prvi put da ljubis
i jos njeznije
da zapamtim sto gubim
da mi ostane taj osjecaj.

Kad odes znam, zaboravit ces bol
u mojim ocima
i da je zivot moj u tvojim rukama
k'o da me nije bilo ides sad.
Kad odes znam,
zaboravit ces okus mojih usana
i neces mi se sjecati ni imena
ko da me nije bilo sad.kissnutzujo
wavewavethumbup
kiss
Image and video hosting by TinyPic
Free Hit Counters
Hit Counter
MOJ BLOG .

Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
OVO VAM JE MOJA MACA-SIVKA!!!!!!!!!!!!!!!!


MaČkaraDa
Image Hosted by ImageShack.us
DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.