nedjelja, 13.06.2010.

politika ljubavi

Reperkusije bivših ljubavi, iliti (ne)očekivane posljedice istih..
Koliko trajne i dugoročne mogu biti?
Što učiniti kada osvijestiš da određenu osobu, u budućem tekstu, prvu ljubav, nikada nećeš preboljeti? Koliko je taj isti akter oštećen nepovratno?
Kako je lako zapravo ljubav i osjećaje svesti na politološke termine..ali nije jednako lako donijeti odluke o tome na koji način nositi se s određenim problemima koji se jave u trenucima osvješćivanja..

prilično je zajebano kad si u nazovi to sretnoj sadašnjij vezi, a kad vidiš bivšeg noge ti se odsijeku, srce počne malo jače i brže kucat, fokus s do tada strahovito zanimljivih tema nestane i raspline se u vihoru nekih čudnih nedefiniranih osjećaja..ali ja sam ga prebolila, ne želim više biti s njim - kažem sama sebi i frendici koja zbunjeno pogledava i mene i ljude oko mene..objašnjavam joj kako je ta priča gotova.. Ne, mi smo svoje prošli, ne bih više nikad mogla biti s njim - kažem, i ne znam koga više uvjeravam u to.
A sve do tog trenutka susreta,svaki atom mog tijela je uistinu bio uvjeren u to..je li to bilo samo zavaravanje ili su stvarno neke bivše ljubavi nemoguće za preboljeti?
Kaže mi frendica, ona je znala da je svog preboljela onog trenutka kada joj je postalo svejedno..suprotnost ljubavi nije mržnja, već ravnodušnost..
a što ako sam ravnodušna sve do našeg susreta? ako mi život sasvim savršeno funkcionira, organizirana sam i sretna sve dok mi nije u vidokrugu..kako to nazvati, definirati..buni li se moj razum ili duša kada ga vidi i zna da ga više nema..ili je to neki normalan osjećaj kada nakon nekog vremena sretneš osobu koja je prilično dugo vremena bio centar tvog života..možda bi se to na neki način moglo usporediti s osjećajem narkomana koji je već neko vrijeme "čist"..znaš da ne smiješ, da nije dobro za tebe i tvoju sadašnjost a kamo li budućnost..ali ipak se prepuštaš..posrneš, i uzmeš to što ti treba..za dobra stara vremena..samo još jednom..
vratiš se lošim starim navikama..i sljedeće jutro ti je žao..
kada prestaneš raditi iste greške s istom osobom? jer bez obzira što ti razum nalaže, osjećaji su nekad glasniji i bučniji..
i tu dolazimo do konačnog pitanja- konfliktnog područja razuma i duše, je li ono što želiš upravo ono što ti treba?

- 22:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što padne na pamet...o svemu, svačemu, svakome ponešto, pomalo...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Misli...

Pazi što poželiš, možda to i dobiješ..

Teku mi suze od smijeha, ako se prestanem smijati ostat će samo suze..