Crveni kut
Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
Čiji pogled gasne u magli i memli,
Živio sam kao usput, ko da sanjam,
Kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.


Mala raja :)

andrea
black_butterfly
blogerica
emily hopscotch
flekica
gustrina
nataša
neverin
nisa
tina
toxy


Ja sam totalno drukčija od drugih..

31.05.2013., petak

Za sve homofobe i one koji će to tek postati


Usred sve ove strke i frke oko obitelji, nekako su najglasniji argumenti da mi pederi i lezbače nemamo ama baš nikakvu svrhu postojanja. Izgleda da je reprodukcija jedini smisao ljudskog života, a kako mi, iz tehničkih razloga, nemamo tu mogućnost treba nas na lomaču. Ti „argumenti“ su me nagnali na razmišljanje. Mora li stvarno svačiji život imati svrhu? Zar nije dovoljno samo živjeti i voljeti? Znam neke koji samo žive i mrze pa se nitko ne buni protiv njih. Možda je nečija zadaća samo da bude smisao postojanja nekom drugom. I takvu jednu znam. J Ili netko nema svrhu dok se ne ujedini s drugim besmislenim organizmom. Poput dva negativna iona.. Minus i minus daju plus. Sjećate se toga? Možda se ne sjećaju pa zato mrze? Ili to ipak potvrđuje činjenicu da su neuki ljudi zatucani primitivci, a učeni su „cool“ sa svim što ih okružuje?

Dakle, zaključih da svatko ipak ima svoju zadaću u svijetu. Znači da i mi nenormalni imamo neku normalnu i logičnu funkcionalnost, samo koju?
I zašto, na kraju krajeva, nitko ne proganja jalove parove? Žene koje nikada nisu dobile mjesečnicu, pa samim tim ni mogućnost da rode. Treba li starije parove, čija su djeca odrasla i zasnovala svoje obitelji, poslati na Goli otok jer njihov život više nema smisao? Ako dijete ostane bez jednog roditelja treba li ga se oduzeti preostalom roditelju i dati ga drugoj obitelji u kojoj će imati oca i majku?
Sjetih se jedne reportaže o tome kako Zemlji prijeti doslovno raspadanje zbog prenapučenosti. Čekaj malo, kako sada to Zemlji prijeti prenapučenost, a ovi iza štandova se bune da će ljudska vrsta izumrijeti zbog nas koji se ne reproduciramo? Netko je tu nešto pobrkao. Da ne bi ispalo da simpatiziram jednu stranu idemo sagledati činjenice.
Uzmimo Kinu za primjer. Tamo po zakonu ljudi mogu ubiti, ili još gore, ostaviti da umre, svoje žensko potomče i svako sljedeće dok se ne rodi sin. Mogu, dakako, oni odlučiti i da imaju žensko dijete, ali onda moraju biti spremni za ogroman trošak i sve one nedaće i brige koje s tom nesretnicom dolazi u paketu. Zašto imaju to pravo? Zato što ih ima ko Kineza. Previše ih je. Ne znam zbog čega je to tako, možda nemaju pedera koji bi ih malo prorijedili, ali eto tako je.

Hm, ček ček.. Nemaju pedera koji bi ih prorijedili. Pa to je to. To je svrha našeg postojanja. Mi smo poslani od Boga da spasimo planetu od prenapučenosti. Zamislite samo što bi bilo s našom jadnom majčicom Zemljom kada bi svi oni jalovi parovi, svi homoseksualni parovi i svi ostali nereproduktivni parovi mogli imati djecu, kada sa samo polovicom reproduktivnih parova prijeti takva opasnost.

Na žalost, ne prijeti prenapučenost samo Zemlji. Prijeti i sirotištima….

To nas dovodi do još jedne svrhe postojanja pedera i lezbača. Oni su poslani da prorijede Zemlju i sirotišta.
To su dva velika problema koje netko mora riješiti. Samo se meni sve više čini da nekome nije u interesu da se sva ta dječica zbrinu u obitelji koje bi ih čuvale i voljele i pazile i mazile.
Je li moguće da je ljudska mržnja prema lgbt osobama tolika da se djeci uskraćuje sretno odrastanje samo da mi ne bi dobili svoja prava? Zar ćete radije ostaviti djecu u sirotištima nego ih dati nama?
To za vas i nije tako teška odluka, zar ne? Pa vi nikada niste obišli jednu takvu instituciju. Na televiziji se takva djeca ne spominju. Nitko ne prosvjeduje za prava te djece. Vi nikada niste pogledali jedno takvo dijete u oči i pitali ga što ono želi. Zato mogu tvrditi da su vaša srca ispunjena mržnjom, a vaše oči zaslijepljene vlastitom gluposti i sebičnosti. Zašto glupost i sebičnost? Zato što se skrivate ispod maski pravednika koji se bore za prava i budućnost te djece, a u stvarnosti samo mrzite nas i učiniti ćete sve samo da mi ne budemo sretni.
Skupljeno je 700 000 potpisa. Je li ikom palo na pamet, kada ste već povlačili ljude za rukav i molili ih da potpišu, da svakoga tko potpiše zamolite da donira jednu kunu? Jednu jedinu kunu. Onako, čisto simbolički. Skupilo bi se minimalno 700 000 kuna koje bi se mogle donirati u neke humanitarne svrhe. A time bi i sva ta pompa stvarno dobila svrhu.

Znam da će nekom zapasti za oko ono „molili da potpišu“ ali ne znam kako da se drugačije izrazim. Ja sam metodom vlastite kože dobila takav dojam. Tih dana sam bila na relaciji ZG-ST stoga sam u svakoj drugoj ulici bila potezana za rukav. Zanimljiv primjer, u Splitu me jedan postariji gospodin volonter povukao za lakat. Skinuh slušalice i pitah kako mu mogu pomoći. Pitao me jesam li već potpisala ono. Kako nigdje nije bilo plakata niti ičega što bi nalikovalo na grupu volontera koji skupljaju potpise za referendum u prvi mah nisam shvatila što trebam potpisati. Izgledali su kao da su se slučajno okupili. Umjesto da mi odgovori na pitanje i uz to mi da neke dobre argumente koji bi me uvjerili zašto bi trebala potpisati, pitao me imam li osobnu iskaznicu. Rekla sam da imam, na što je on molećivim glasom rekao „Dajte potpišite“. Do tada sam već znala na što misli, ali sam htjela vidjeti hoće li smisliti barem jednu suvislu rečenicu. Ponovila sam pitanje. Opet bezuspješno. Rekao je da skupljaju potpise protiv vjenčanja pedera i lezbi. Žurila sam na bus pa nisam više mogla inzistirati na tome da mi fino argumentira za što se oni to i protiv koga/čega bore. Odlazeći sam ga pitala zašto nije bio raspisivan referendum o tome treba li dozvoliti heteroseksualne brakove. Nisam čekala odgovor nego sam stavila slušalice i krenula svojim putem, a iza sebe sam čula njegove uvredljive povike i drugu ženu koja ga je počela smirivati. Zanimljivo je kako mu se razvezao jezik kada je trebalo vrijeđati..

Ako ćemo se i dalje držati argumenta da je jedina svrha postojanja daljnje razmnožavanje onda ne mogu a da ne spomenem još jednu nelogičnost. Oni koji najviše zagovaraju tu tezu su upravo oni koji po toj logici također nemaju svrhu. Katolička crkva! Zašto se njima ne ukine celibat pa da mogu nesmetano vršiti primarnu zadaću? Nije li grijeh upravo to što oni rade? Igraju se Boga. Kako drugačije objasniti činjenicu da su oni iznad tih „ljudskih potreba“?
Čast iznimkama!
Mali primjer. Svećenici propovijedaju da je tijelo dar od Boga koji mi ne smijemo oskvrnjivati alkoholom, drogom, cigaretama, nezdravom hranom i tako dalje. Nakon jedne tako divne propovijedi svećenik iz moje župe izašao je van zapaliti cigaretu.
Ljudi mi na taj argument znaju reći da su i oni samo ljudi i da je to njihov posao!

Dobro jutro!

Upravo to i govorim. I oni su samo ljudi. Zato se ne smiju igrati Boga.

Imam tri zanimljiva iskustva sa svećenicima koje želim podijeliti s vama.

Priča prva:
Vrijeme radnje: 2002. godina
Mjesto radnje: Bibinje kod Zadra

S obitelji sam bila na ljetovanju u Bibinju. Odlučili smo otići na koncert Marka Perkovića Thompsona. Dotični je izašao na binu i pozdravio Bibinje, Zadar, Pakoštane…nabrajao je tako okolna mjesta, kad se iza nas začulo: I Vinkovce! Okrenusmo se iznenađeno, kad ono, još veće iznenađenje. Iza nas, sa dvije prpošne gospodične, nitko drugi doli svećenik. Neću reći koja župa, prepoznati će se on već.

Poruka priče: Svećenici u svoje slobodno vrijeme smiju imati curu ili više njih za jednu ili više noći. Isto tako, dozvoljeno im je pjevati pjesme u kojima se spominje ubijanje, banda, četnici, rat.

Priča druga:

Vrijeme radnje: 2009. i 2010. godina
Mjesto radnje: Zadar

Bilo je toplo proljetno veće. Prijateljice i ja šetali smo divnom Zadarskom rivom. Divile se zalasku sunca i još jednom ustanovile da je Hitchcock imao pravo kada je rekao da je u Zadru najljepši zalazak. Opazih da nismo jedine koje se dive. Do nas je stajao stariji homoseksualni par. Jedan od njih učinio i se poznatim. Nije lako prepoznati svećenika kada ga vidiš bez mantije, pa mi je trebalo nekoliko trenutaka da shvatim da je to svećenik iz Vinkovaca. Nećkala sam se hoću li ga pozdraviti sa „hvaljen Isus i Marija“, ali nisam. Odgajana sam tako da ne provociram i ne vrijeđam ljude koji mi ništa nažao nisu učinili. Uzvratio mi je u istom tonu.

Poštovanje, dragi moj, prepoznati ćeš se i ti.

Priča treća:

Vrijeme radnje: 2005.
Mjesto radnje: Berak

15 bijelih ruža stajalo je na drvenom lijesu. Tuga i bol nisu bili ništa manji ni nakon 3 mjeseca, kada smo se opet okupili povodom imendana našeg anđela. Čekali smo početak mise i dočekali istu. Unatoč činjenici da je uredno platila misu za svog tek izgubljenog anđela na istoj nije bilo ni spomena o njemu. Na opće zaprepaštenje dobili smo objašnjenje. Citiram svećenika: „Moja baka zvala se Josipa i na ovaj dan samo za nju može biti misa.“ Zar se to smije reći jednoj majci u takvoj boli? Hoću da se to ustavno zabrani!

Ovaj se neće prepoznati jer neće pročitati ovo. Nije u mogućnosti. To mu nije bio jedini incident. Vjerujem da ni vama nije prvi puta da čitate o njemu.


Idemo dalje.

Ako je obitelj svetinja, zašto je Isus od svojih apostola tražio da napuste svoje obitelji?

Zašto je tražio da njihova djeca odrastaju bez očeva? Opet dobijem odgovor, zato što je netko morao ići i svjedočiti o viđenom.
Zbog čega onda pljujete po Jehovinim svjedocima? Oni rade upravo ono što je Isus želio. Idu i svjedoče. Kužite? Jehovini svjedoci – svjedoče. Imala sam priliku upoznati neke od njih, pa čak i prisustvovati misi i obredu krštenja. Moram priznati da njihovo krštenje više sliči onom iz Biblije.

Imam baku koja je zbog problema s koljenom 9 godina zatvorena u stanu. Igrom slučaja upoznala je te divne ljude koji ju često nazovu i pitaju kako je. Svrate kod nje makar i na nekoliko trenutaka. Uvijek donesu kilu voća. Za razliku od svećenika iz naše župe koji kod bake dođe jednom godišnje kad treba posvetiti stan, za novčanu naknadu, dakako. Nema đabe ni u stare babe.

Sve više počinjem vjerovati u to da mu je vodica ishlapila, jer njoj u 9 godina nije pomogla.


Osam godina sam redovito išla na mise. Isto tako, u tih osam godina, nisam propustila niti jednu zornicu. Pročitala sam Bibliju i pogledala sam gotovo sve filmove vjerske tematike. Nabrajam to iz prostog razloga što želim naglasiti da sam itekako dobro upućena u katolicizam. Stoga si uzimam za pravo isto i kritizirati. Za razliku od onih koji pojma nemaju o stvarima koje svakodnevno uzimaju u usta.

Na kraju svih krajeva, ako je obitelj sveta, zašto nitko ne protestira protiv razvoda?
Brak je svet. Brak je zajednica muškarca i žene. Što Bog sastavi, čovjek neka ne rastavi.
Što je s tim kada se ljudi odluče rastati? S obzirom da dijete mora imati i oca i majku zar se ne bi zakonski trebao ukinuti razvod? U cijelom svom životu vidjela sam i čula za masu prosvjeda.
Mljekari, homofobi, pčelari, poljoprivrednici, stjuardese, nezaposleni, golf na Srđu, prosvjeta, žene, crnci, židovi i tako dalje i tako bliže. Nitko nikada nije prosvjedovao protiv razvoda.

Nije li to pomalo apsurdno kada uzmemo sve obzire u obzir?
Nije li pomalo apsurdno da maloljetna volonterka organizacije „U ime obitelji“ u sobi ima plakat sa likom Tom Cruisea? Čovjeka koji je napustio svoju obitelj.
Nije li pomalo apsurdno da mladić koji je na paradi ponosa uzvikivao „Ubi pedera“ u sobi ima plakat sa likom Jennifer Aniston. Žene koja se nije reproducirala.

Ima jedna divna rečenica koja kruži među onima koji vole vjerovati da su tolerantni.

Nemam ja ništa protiv njih, ali neka se vole u svoja četiri zida, ne moraju to nama nabijati na nos.

Prvo i osnovno, ja sam u životu svega nekoliko puta vidjela homoseksualni par kako na javnom mjestu razmjenjuje nježnosti. Puno previše puta sam vidjela heteroseksualni par kako na javnom mjestu razmjenjuju nježnosti, slinu i ostale tjelesne tekućine.
Zbunjena sam. Tko tu kome nameće seksualnost?
Drugo, zašto heteroseksualci svake subote na sav glas nabijaju na nos činjenicu da se vole?
Moraju li zakrčiti promet i trubiti cestom u popodnevnim satima kada mi, koji nemamo ništa protiv da se oni vole u svoja četiri zida, spavamo umorni od posla?

Mora li Crkva nametati svoju religiju bas svako jutro u 6h? Ako se ne varam, a ne varam se, zakonski je regulirano koliko decibela je dozvoljeno. Ova naša to debelo premašuje.
Dobro, vi vjerujete u Boga, vjerujem i ja, ali čemu to naturivanje? Zvonjavom se podsjeća i poziva vjernike na svetu misu. Mislim, ako do sada nisu naučili gdje je crkva i ako do sada nisu stekli naviku odlaska u istu, onda ih ni ta zvonjava neće preobratiti.


Isto tako divna rečenica je i:

Ako njima damo njihova prava onda će i pedofili, zoofili, nekrofili i ostali bolesnici tražiti svoja.

Stvarno?

Ne vidite razliku između dvije osobe koje pri punoj svijesti i zdravoj pameti dobrovoljno stupaju u ljubavni odnos koji se ne bazira samo na sexu i odnosa u kojem jedna strana prisiljava drugu na seks?



- Bojim se da neće puno ljudi pročitati tekst. Naročito ne oni koji bi trebali.
U svakom slučaju, ako ovaj tekst promijeni mišljenje barem jedne osobe moj život će imati smisla.







- 14:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (11)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (1)
O meni
Kada bi vam i rekla nešto o sebi ne biste mi vjerovali..



Malena

Zatvorila si se u sobu
zakljucala vrata
sama protiv svijeta
kao ptica bez jata
s tugom kao Werther
zbunjena od zivota
tijelo ti je mlado
a, dusa k'o da je stota

Sjedim pokraj tebe
pa ti brisem suze
ramena ti se tresu
dok minute sporo puze
Digni glavu sreco
znas li koliko vrijedis
snagu nosis u sebi
a, to nikada ne blijedi

Ne brini se nista
sve ce doci na svoje
oni sto te danas gaze
sutra te se boje
gdje god podjem ja
u mislim nosim tebe
malena gledam te a, vidim sebe

To sto te muci
nije vrijedno paznje
upoznati ces ljude
iskrene i lazne
al' vjeruj u sebe
i slijedi taj put
koji vodi te do sna
malena ista si ja

Ref.
Malena, iz kojeg si ti svemira
i zasto te sve nervira
sva si puna nemira
Malena, iz kojeg si ti svemira
ne daj da te nervira
to te zivot trenira

Svoje tajne bi skrila
da ih niko ne dira
samoca je sigurnost
u njoj trazis malo mira
a, slobodu sanjas
jer je daleko k'o svemir
duboko, duboko
uvuk'o se nemir

I kad mislis da pucas
i kad bjezis daleko
i kad mrzis svakog
ko je ikad rek'o
da je sve to igra
obrisi suze
ne daj da iko
dostojanstvo ti uzme

U tebi ima snage
makar sumnjas kad padas
i doci ce jednom
sve cemu se nadas
sto zelis je sreca
a, pred njom si slijepa
kad nisi za sebe
za koga si lijepa

I to sto te boli
zalijecit' ce vrijeme
onaj ko te voli
pojavit ce se iz sjene
uzmi lijepu rijec ka srcu
al' istrpi udarac
to sto ruzne rijeci slome
zalijecit' ce poljubac