Crveni kut
Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
Čiji pogled gasne u magli i memli,
Živio sam kao usput, ko da sanjam,
Kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.


Mala raja :)

andrea
black_butterfly
blogerica
emily hopscotch
flekica
gustrina
nataša
neverin
nisa
tina
toxy


Ja sam totalno drukčija od drugih..

08.10.2012., ponedjeljak

Maslina je neobrana........

Uf...teško je biti odrastao..u biti...teško je glumiti odraslu, zrelu i samostalnu osobu.. :) ali ne žalim se..jednom je i to moralo doći. Ili nije? hm...moramo svi odrasti, ali isto tako moramo i sačuvati ono dijete u sebi.. Teško mi to ide zadnjih dana. To dijete se stalno gubi iz vidokruga. Trči pod auto, pa stoji preblizu moru dok je bura, pa se mota oko nogu, a kad ga trebaš nigdje ga nema. Uplašeno je to dijete, znam ja. Ali ćemo dati sve od sebe da ga utješimo i vratimo mu osmijeh na lice..možda dobije i koju novu igračkicu.
Moram vam priznati da je teško provoditi s voljenom osobom 24 sata dnevno..još ako je ta osoba jako ljubomorna, a vi jednako toliko društveni i uvijek gladni novih ljudi i novih mišljenja...teška kombinacija. Trebamo kompromis pod hitno, ako znate nekoga da ga iznajmljuje ili prodaje javite mi. :D
Teško je i raditi s prijateljem koji je dobio jednu pohvalu (malo napuhanu i preuranjenu) i odmah se vinuo u nebesa. Preletio oblake i zaboravio prijatelje. Više tužno nego teško....

Našla sam riješenje za oboje...grožđe.. :) fino od 9 do 18 i dok dođem natrag brzo prođe ostatak radnog vremena...

A što vi radite? :)

- 20:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (11)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (1)
O meni
Kada bi vam i rekla nešto o sebi ne biste mi vjerovali..



Malena

Zatvorila si se u sobu
zakljucala vrata
sama protiv svijeta
kao ptica bez jata
s tugom kao Werther
zbunjena od zivota
tijelo ti je mlado
a, dusa k'o da je stota

Sjedim pokraj tebe
pa ti brisem suze
ramena ti se tresu
dok minute sporo puze
Digni glavu sreco
znas li koliko vrijedis
snagu nosis u sebi
a, to nikada ne blijedi

Ne brini se nista
sve ce doci na svoje
oni sto te danas gaze
sutra te se boje
gdje god podjem ja
u mislim nosim tebe
malena gledam te a, vidim sebe

To sto te muci
nije vrijedno paznje
upoznati ces ljude
iskrene i lazne
al' vjeruj u sebe
i slijedi taj put
koji vodi te do sna
malena ista si ja

Ref.
Malena, iz kojeg si ti svemira
i zasto te sve nervira
sva si puna nemira
Malena, iz kojeg si ti svemira
ne daj da te nervira
to te zivot trenira

Svoje tajne bi skrila
da ih niko ne dira
samoca je sigurnost
u njoj trazis malo mira
a, slobodu sanjas
jer je daleko k'o svemir
duboko, duboko
uvuk'o se nemir

I kad mislis da pucas
i kad bjezis daleko
i kad mrzis svakog
ko je ikad rek'o
da je sve to igra
obrisi suze
ne daj da iko
dostojanstvo ti uzme

U tebi ima snage
makar sumnjas kad padas
i doci ce jednom
sve cemu se nadas
sto zelis je sreca
a, pred njom si slijepa
kad nisi za sebe
za koga si lijepa

I to sto te boli
zalijecit' ce vrijeme
onaj ko te voli
pojavit ce se iz sjene
uzmi lijepu rijec ka srcu
al' istrpi udarac
to sto ruzne rijeci slome
zalijecit' ce poljubac