Crveni kut
Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
Čiji pogled gasne u magli i memli,
Živio sam kao usput, ko da sanjam,
Kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji.


Mala raja :)

andrea
black_butterfly
blogerica
emily hopscotch
flekica
gustrina
nataša
neverin
nisa
tina
toxy


Ja sam totalno drukčija od drugih..

24.05.2012., četvrtak

Oblačno s čuftama

Pljuštalo danas od četiri do pet. Riješilo nebo da potopi svijet...

Ipak nije...mada je trebalo... Sve je otišlo u Honduras! Ispred zgrade imamo malo more. Keva traži broj, ne nalazi ništa korisno. Zove vatrogasce. Objašnjava situaciju, a situacija je takva da nam trebaju čizme za ribolov. Pa čak i štap. U onoj močvari nešto bi i upecali. Čika vatrogasac pita kevu koliko centimetara je duboka lokva.. -.-" Nakon što mu objasni da nije riječ o lokvi nego lokvetini, čika vatrogasac ima spremno još jedno pitanje "možete li vi to nekako riješiti?"... Keva je oduševljena! Odgovor je glasio "Mogu, ali pod uvjetom da se slivne vode plaćaju meni!".. Kakvo pitanje takav i odgovor..ha da... Nakon što je izgubio u tom dijalogu, obećaje da će nazvati odgovorne i vidjeti gdje je zapelo. Nije prošlo dugo zove natrag. Javljam se. Misterij je riješen. Cisterna je u kvaru! -.-"
Zar grad od 40.000 stanovnika ima samo jednu cisternu? Na moje pitanje kada će popraviti cisternu opet nije znao odgovor, sam se nije sjetio pitati. Možda ipak bude potopa...kako bi to danas izgledalo? Netko je davno odgovorio na ovo pitanje pa ću samo copy-paste.. :)


Nakon puno godina opet Bog pogleda zemlju. Ljudi su postali pokvareni i nasilni. Zbog toga Bog zaključi da ih uništi
kao što je to već jednom, prije puno godina učinio općim potopom. I reče Bog Noi: "Noa, sagradi još jednom korablju iz cedrovine, kao i onda -300 lakata dugu, 50 lakata široku i 30 lakata visoku. Želim na zemlju poslati drugi opći potop. Ljudi ništa nisu naučili. A ti u korablju uzmi svoju ženu, tvoje sinove i njihove žene i od svake životinjske vrsti po dvoje,
muško i žensko. Za šest mjeseci poslati ću veliku kišu. "Noi to baš ne bi pravo; ta zar opet? Opet 40 dana kiša i 150 neugodnih dana na vodi zajedno sa svim životinjama i bez televizije. Ali Noa je bio poslušan i obeća da će učiniti
tako kako mu je Bog naredio. Nakon šest mjeseci nadviše se tamni oblaci i poče kišiti. Noa je sjedio u svojem vrtu i plakao jer nije sagradio korablju..
"Noa", povika Bog, "Noa, gdje je korablja?"

Noa pogleda u nebo i reče: "Gospodine, budi mi milostiv!"

Bog ga opet upita: "Gdje je korablja,Noa??

Noa obriše suze i reče: "Gospodine, što si mi učinio? Najprije sam u općini postavio zamolbu za građevinsku dozvolu. Oni su najprije mislili da želim graditi nekakvu ekstravagantnu štalu za ovce. Nisu se snašli s nacrtom i oblikom projekta, a da bi to trebao biti brod nisu ni povjerovali. I tvoje mjere su izazvale pomutnju, jer nitko nije znao
koliko je dug lakat, pa je moj arhitekt morao napraviti novi nacrt..

Zamolbu za građevinsku dozvolu su najprije odbili jer brodogradnja u naselju nije dopuštena. Kad sam konačno
našao odgovarajuće mjesto iskrsnuli su drugi problemi. Sad se, primjerice, sve vrti oko pitanja treba li korablja vatrostalna vrata, uređaj za gašenje požara i vodospremnik za slučaj požara. Ali kada sam im objasnio da će vode
biti i previše, puno više nego je potrebno za gašenje požara, odveli su me službenom psihijatru. Nakon toga mi je županijska uprava telefonom javila da mogu sagraditi brod, ali da je moja stvar kako ću ga transportirati do najbliže vode. S njihovom pomoći ne mogu računati, jer je župan smijenjen. A onda me nazove jedan drugi državni službenik iz iste županijske uprave koji mi je objasnio da je njihova uprava jako orijentirana na stranke, da im želi ugoditi i
upozorio me da kod EU u Briselu mogu zatražiti poticajna sredstva za brodogradilište.
Zamolbu sam morao uložiti u osam primjeraka i na tri službena jezika EU. Prestao sam tražiti cedrovinu. Libanonska
se cedrovina više ne smije uvoziti. Kad sam onda u šumi htio kupiti drvo rečeno mije daje zabranjeno rušenje, jer tako propisuje zakon. Navodno to škodi klimi. Osim toga bi morao dokazati da sam posadio toliko stabala koliko
bih porušio. Kad sam im rekao da uskoro uopće više neće biti nikakve prirode i da je besmisleno saditi nove biljke i drveće, posjeti me po drugi puta službeni psihijatar. Tesari, koje sam angažirao za gradnju, su mi onda rekli, da
će se oni sami pobrinuti za drvo. Ali oni su najprije izabrali radnički savjet, koji je najprije sa mnom htio napraviti
tarifni ugovor. Ali kako se nismo složili oni su stupili u štrajk.
Bože, znaš li ti uopće koliko danas majstori traže za svoj rad? Čime ću ja to sve platiti? Kako je prolazilo vrijeme ja sam počeo skupljati životinje. U početku je to dobro išlo; bar su dva mrava još živa. Ali kad sam htio uvjeriti dva
tigra i dvije ovce, da zbog viših interesa moraju jedno vrijeme živjeti u miru, javilo se društvo za zaštitu životinja i
izjasnilo se protiv ovakvog držanja životinja. Bože, da li je tebi uopće jasno da trebam dozvolu za transport životinja prema zakonima EU? Već sam na 22. stranici formulara ali momentalno ne znam što da navedem kao cilj transporta. A da li si ti uopće znao da se primjerice rogate životinje ne smiju transportirati za vremena parenja?
A ti znaš da su jeleni skoro stalno u tom poslu. A i bik ne misli ni na što drugo nego samo na parenje. Nadam se da ti je jasno da za transport kunića moram voditi računa o 43 kojekakva propisa. Moj odvjetnik upravo provjerava da li ti
propisi važe i za divlje zečeve.Uostalom, ako bi mogao nekako srediti da brod plovi pod tuđom zastavom, a plovio bi samo Jadranom, onda bi to uveliko pojednostavnilo čitav postupak dozvole. Jedan od Greenpeaca mi je objasnio da mokraću, izmet i đubre iz staje ne smijem bacati u vodu.
Kako si ti to sebi uopće zamislio? Prvi put je sve išlo bez ikakvog problema! Tako, Gospodine, ja više ne mogu; sav sam već očajan! Ne bi li ipak bilo bolje da na brod uzmem i mog odvjetnika?"

I Noa opet poče plakati. Kiša prestade, nebo se razvedrilo a sunce zasjalo. I na nebu se pokaže prekrasna duga.
Noa pogleda pa se nasmiješi.

"Gospodine, nećeš uništiti zemlju?"

Tada Bog reče: "Nema potrebe. To će učiniti vaša državna uprava."

- 03:24 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (11)
Travanj 2012 (4)
Ožujak 2012 (1)
O meni
Kada bi vam i rekla nešto o sebi ne biste mi vjerovali..



Malena

Zatvorila si se u sobu
zakljucala vrata
sama protiv svijeta
kao ptica bez jata
s tugom kao Werther
zbunjena od zivota
tijelo ti je mlado
a, dusa k'o da je stota

Sjedim pokraj tebe
pa ti brisem suze
ramena ti se tresu
dok minute sporo puze
Digni glavu sreco
znas li koliko vrijedis
snagu nosis u sebi
a, to nikada ne blijedi

Ne brini se nista
sve ce doci na svoje
oni sto te danas gaze
sutra te se boje
gdje god podjem ja
u mislim nosim tebe
malena gledam te a, vidim sebe

To sto te muci
nije vrijedno paznje
upoznati ces ljude
iskrene i lazne
al' vjeruj u sebe
i slijedi taj put
koji vodi te do sna
malena ista si ja

Ref.
Malena, iz kojeg si ti svemira
i zasto te sve nervira
sva si puna nemira
Malena, iz kojeg si ti svemira
ne daj da te nervira
to te zivot trenira

Svoje tajne bi skrila
da ih niko ne dira
samoca je sigurnost
u njoj trazis malo mira
a, slobodu sanjas
jer je daleko k'o svemir
duboko, duboko
uvuk'o se nemir

I kad mislis da pucas
i kad bjezis daleko
i kad mrzis svakog
ko je ikad rek'o
da je sve to igra
obrisi suze
ne daj da iko
dostojanstvo ti uzme

U tebi ima snage
makar sumnjas kad padas
i doci ce jednom
sve cemu se nadas
sto zelis je sreca
a, pred njom si slijepa
kad nisi za sebe
za koga si lijepa

I to sto te boli
zalijecit' ce vrijeme
onaj ko te voli
pojavit ce se iz sjene
uzmi lijepu rijec ka srcu
al' istrpi udarac
to sto ruzne rijeci slome
zalijecit' ce poljubac