Šišmišelini memoari

ponedjeljak, 25.04.2005.

PJsDon`t let mi bi misandrstd ili vrijeme za...otići...

Teče i teče jedan mali slap...u mom slučaju ne da teče slap nego mi izgleda kao da živim ispod Nijagarinih slapova, od silne kiše. Ali neću danas komentirat kišu jer je ona izvan domašaja moje moći. :))

DominosPozvana sam! Aha! Idem sutra radit - opet! Dugo nisam, skoro pa mjesec dana. Došlo je vrime da i ja dam doprinos kapitalizmu, a ne samo da se pravim slobodnom umjetničkom dušom koja luta po izlozima i sjedi po kafićima. Ah, kao je teško biti lijen i shvaćen. Skoro da mi dođe da osnujem udrugu istomišljenika. Čini mi se da bi nas bio popriličan broj! :))

Kraj mjeseca je i, afkors da sam kupila Cosmo (pa niste valjda sumnjali). I tako listam ja šarene stranice i naiđem na tekst M. Jergovića s naslovom "Što reći kad želiš otići?". Pročitam i dođem do zadnje rečenice - "...čini mi se da je bolje biti ostavljen nego ostavljati". Je li stvarno bolje? Kako kome. Svatko ima svoje razloge i svoju patnju i težinu. Ali, što reći? I ja sam se tisuću puta našla u takvoj situaciji (i u onoj drugoj, ali dajmo sad malo o ovoj). U kojem to trenutku shvatimo da je gotovo?Moody Teško je ostavljati, iako izgleda da onaj koji ostavlja iz bitke zvane prekid izlazi kao pobjednik. Je li doista svaki put tako? Ipak, još vam je na neki način stalo do te osobe, ne želite je povrijediti, sravniti mu srce sa zemljom. Najčešća (barem što se mojih "prekidnih isprika" tiće) je - slavna rečenica: "Nije problem u tebi, nego u meni".Talking Through Ajde, ajde, priznajte, koliko vam je puta ta rečenica stavila točku na i? Ironija u svemu je da je ta rečenica skroz istinita. Ali ne zvuči tako onoj drugoj strani. A što drugo reći? Treba li navesti razloge za prekid? Bilo bi pristojno, ali to ne mijenja situaciju. Dakle, bolje je biti ostavljen? I to ima svoju tešku stranu - pitanja kao: zašto, kako odjednom, itd. I svi znamo da boli, ali bol prestane (s vremenom), ali grižnja savijesti je nešto skroz drugačije. Mislim na onu grižnju savijesti kad pomislite da niste možda bili malo preoštri. Ali zato je, valjda, nastala ona slavna: "U ljubavi i ratu je sve dopušteno"...

Da, da, prestajem s filozofiranjem, ali za jednu protuuslugu od vas my dear blogeri. Pa šta sad ona hoće, pitate se? Evo ovako: vaš najorginalniji prekid? (Odgovorite samo ako hoćete, da ne ispadne da vas tjeram bičem!). :))Out The Door

Oh JeezGlava me boli od silne filozofije, pa neka to malo drugi rade umjesto mene. Here it comes!

Vrijeme za smrt

Ikju, učitelj zena, bijaše vrlo pametan još kao dječak. Njegov učitelj je imao skupocjenu šalicu za čaj koja je bila rijedak antikvitet. Dogodi se da Ikju slučajno razbije ovu šalicu i silno se zbuni. Čuvši korake svoga učitelja, on sakri komade šalice iza leđa. Kada se učitelj pojavi, Ikju ga upita:
- Zašto ljudi moraju umrijeti?
- To je prirodno - objasni mu učitelj - sve mora umrijeti i sve ima svoj vijek.

Ikju, pokazujući slomljenu šalicu, dodade:
- Bilo je vrijeme za tvoju šalicu da umre.


A tek ovo:

Otići iz poznatog i prividno sigurnog, zahtijeva puno hrabrosti. No nema stvarne sigurnosti u nečemu što je izgubilo značenje, jer u kretanju je život, a sanga leži u promjenama.


Odo ja sad pročitat još koju pametnu iz Cosma, a onda na beauty sleep.
Lipo mi se omorite i vi, lipi moji.
Ljubi vas Šišmišela! :)) Heart Glasses

- 23:30 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali