Šišmišelini memoari

nedjelja, 17.04.2005.

Sharing PopcornZebre, pelikani i zvjeri druge vrste...

NE! NE! NE! Nisam napustila blog, nego je mene zadnjih dana napustila teta Inspiracija (valjda je otišla u shopping, ma ko bi nju zna!). I tako san odlučila pričekat par dana pa se, možda, sitin nečeg pametnog, da ne pišem stalno: "danas sam sidila na kavi" ili "danas sam bila na faksu". Nisam danas ni jedno ni drugo, ali nisam radila ni ništa pametnije od toga! Ono, nije mi život u zadnje vrime baš sličan pustolovno akcijskome filmu, ali neka, ima vrimena.

Prvo, da se pohvalim kako su moje "Muke po shoppingu" završile još u petak, kada sam kupila sve potrebno da zablistam taj dan. Moram ovim putem zahvalit i priji jer da nije nje bilo ja bi se kući vratila praznih ruku i zbrčkane glave. Uglavnom, šta se toga tiče - sve je pet! Ako budem te sriće da naletim na neki fotić u četvrtak, na balu (da, da, još samo par dana), onda ću vam stavit i te fotkice na blog, pa da me vidite.

Inače, što se tiče ovog vikenda - opet ništa! Ili, bolje rečeno - opet kiša! Samo što ovaj put ne mogu reći da mi je kiša nešto pokvarila jer izlazak nije ni bio planiran. Naime, još u četvrtak se znalo da od subote ništa, jer su moje "šećerne" odlučile da će ih subotnji izlazak iscrpit pa da neće imat snage za bal. Neću puno komentirat jer me možda čitaju, pa da nikog ne uvridim moram bit dobrica. :))

Jutros smo nakon mise frendica i ja otišle malo do hotela Kvarner u kojem je bija Cosmetic news 2005 iliti sajam kozmetike. I tako mi paradirale malo okolo po štandovima, nadajući se da će nam koji besplatni uzorak doletit s live ili desne strane, a ono ništa! Zapravo, gore od ništa, sami neki papiri. Pa šta ću s tim, samo mogu vatru zapalit, a na logorovanja ne idem pa mi ni zato ne triba. Uglavnom, šteta šume koja je posičena da bi oni mahali tamo po hotelu s tim papirinama.

Popodne sam bila s prijom i njenim dečkom i njegovim malim nećakom u kinu. Išli mi gledat "Zebru trkačicu". Šta reć? Nije loše, ali nijedno se dite u kinu nije smijalo. Meni i priji je bilo još i smišno, ali samo zato što smo pola filma same komentirale. Ja se, inače, rastopim kad vidim film sa životinjama, a ni ovaj nije bija iznimka, tako da sam već nakon 2 minute poželila zebru, ponija i pelikana. Hm, hm, možda mi se želja ispuni! :))

Kako nisam pisala tri dana, osjećan se dužnom ostavit koji citat. Ovaj put, par stvari od Oscara Wildea, i to iz "Zločestih misli" (ne takvih! :)) :

-> O prijateljstvu:

Poznanika biram po izgledu,
prijatelja po karakteru,
a neprijatelja po pameti.
Nemam ni jednog glupog neprijatelja - sve su to bistri i pametni ljudi koji me mrze i poštuju.


-> O muškarcima:
Idealan muškarac ne ogleda se u onom što posjeduje, već u onom što jest.


-> O ženama:
Žene su toliko jake da ih ni psihologija ne može objasniti. Muškarce se i može analizirati, ali žene... Njih treba samo obožavati.


-> O ljudima:
Cijeli je svijet pozornica, ali su uloge krivo podijeljene.


-> I jedna, čisto iz gušta:
Budući da je teško početi ni od čega, treba odmah uzeti - SVE!


Toliko od Šišmišele za danas, a sutra... Sutra je novi dan! :))

- 21:10 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali