Hm - ovi i ostali neartikuliran glasovi (glup naslov, ali volit ću ga jer je moj :)),blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Hm - ovi i ostali neartikuliran glasovi (glup naslov, ali volit ću ga jer je moj :)),blog.dnevnik.hr/sismisela" />

Šišmišelini memoari

utorak, 12.04.2005.

Hm - ovi i ostali neartikuliran glasovi (glup naslov, ali volit ću ga jer je moj :))

Hm...hm...Kako da počnem post? Šećem po sobi ko profesor Baltazar nebi li dala sebi odgovor na to pitanje. Ali, evo, već sam počela. I? Jeste vidili kako sam se raspištoljila sa smajlićima? Ludilo jedno kako me zarazilo sinoć. To je još jedan dokaz kako sve što meni padne u ruke bude iskorišteno do krajnosti.

Ah, da, da ne zaboravim. Frendica je sinoć malo surfala po Internetu i nakon sat vremena našla moj blogić. Reakcija? Hm...pa, recimo da joj se nije svidio moj post u kojem pišem da melje ili onaj drugi, u kojem pišem da kasni. Pa ja, koristim ovu prigodu da joj se duboko (evo, onoliko duboko koliko je juhe u tanjuru) ispričam! Što reći osim: I`m busted!

I tako...dan mi je počeo nešto ranije nego jučer. Zaboravila sam vam reći da sam jučer probušila uši (sad vam dajem prostora da mi se smijete i mislite kako to nisam prije već napravila - nemojte razbijat svoje pametne glavice u potrazi za odgovorom). Uglavnom, odem spavat u 4 ujutro i dok sam otkrila kako da se namjestim da mi uši ne dodiruju jastuk, već je bilo 5! Kad u 6 sati, na katu iznad čujem da netko lupa petama ko da predvodi marš. Pa ko bi se pametan ustao u 6 sati i lupao petama? Odgovor: pametni ljudi spavaju dugo da bi odmorili mozgove, kao npr.ja, pa im se to ne može dogodit! :)) Sve u svemu, na nogama sam od 10. Ostatak dana provela sam malo na faksu (2 dana za redom - pravi mirakul!), te na raznoraznim kavicama i inim pićima na bazi, svima nam dragog, kofeina. I opet smo ja i frendica i prija šetale 5 km. I opet me bole mišići i to toliko da sam zapjevala "Aleluja" kad sam legla na kauč!

Evo vam i tekstić. Nekako mi je zanimljiv i što je još zanimljivije potiče mi sive stanice na rad - što je u ovom "studentskom razdoblju" jako važno (kako ja sebi mažem oči, mogla bi se bacit na biznis ko ličioc!). Dakle, vežite se, polijećemo:

Osuđeni smo na slobodu
J.P. SARTRE

... I čuj još ovo:

Znaj da je sve, ma što to bilo, što si vidio u Bardou, nestvarno. To je san koji si sam stvorio. Nisi u njemu prepoznao svoju kreaciju, pa si se uplašio.

Ogledalo koje drži gospodar mrtvih je tvoje sjećanje. Podsjeća te na prošla djela i stvara sud o tebi iz zamisli koju si sam sebi stvorio.

Ti si taj koji će, prema težnji koju nosiš u sebi, izreći sam sebi presudu i odrediti sam sebi drugo rođenje.

- Vrt lotosa -


A ako vas se ikad itko usudi kritizirat (onako zločesto i zlonamjerno), vi njemu ovu bacite ravno u facu:

Kritičari su kao eunusi u haremu:
znaju kako se to radi,
svaki dan gledaju kako se to radi,
no sami to nisu u stanju učiniti.
(B. Beham)


Ha? Jel` dobra? Meni se sviđa! :))

Odo ja sad,lipi moji, odmorit noge & mozgić i otpjevat uhićima jednu uspavanku, pa možda večeras zaspu prije mene. I pozdrav mojoj dear frendici ako ovo čita!

Sweet dreams from Šišmišela! :))

- 23:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali