Šišmišelini memoari

ponedjeljak, 11.04.2005.

Svašta pomalo - ništa pametno...

Obavijest: svima vam draga osoba (ovo pretpostavljam, pa svi oni kojima nisam draga osoba neka me isprave :) ), poznatija kao Šišmišela danas je, nakon mnogo tjedana, stupila nogom na tlo koje se fakultetom zove!!!!

Da, istina je sve što ste čuli. Čudim se što to nisu objavile sve novine i ostala javna glasila! Kao što sam pretpostavljala - nema ništa novo. Zapravo, ništa novo osim jedne stvari. Ovako! Svake godine se na mom faksu organizira bal (poznatiji pod nazivom bal hotelijera) i uglavnom svake godine i ja idem na taj bal. Ali danas na plakatu pročitam da od ove godine vride neka druga pravila. Neću ih sad nabrajat jer su stvarno idiotska, pa me sram i pisat takve gluposti. I tako ove godine ne idem jer me stvarno iživcira (e, šta mene svašta može iživcirat!) kako na ovom faksu triba imat vezu i za banalnu stvar ka šta je jedan obični bal. I baš neću poštivat pravila! Brejk d ruls! :))

Nego, gluposti na stranu. Danas mi je dan bio čista uživancija. Pajkila sam do podne, a onda otišla do prije u Lovran, pa smo bacile par tračeva u Pabu i krenile pješke do Opatije (opet!) - ako nastavim ovim tempom imat ću noge ko gazela! :) Usput smo skupile još jednu frendicu, pa opet sjele na kavicu. Kako vidite iz priloženog, uzela sam mali brejk od učenja, ali sutra se opet vračam toj mučnoj stvari.

Nije mi danas neki dan od pisanja, pa ću se probat izvuć na citate (valjda će mi poć za rukom). Evo jedan koji me nasmijao , a nadam se da će i vas:

Nakon postizanja ravnopravnosti, jednakosti u plaći, oslobođenja duha i tijela, žene još uvijek nisu u stanju učiniti sljedeće:
- upaliti vatru za roštilj,
- objesiti zvučnike,
- ulaštiti cipele,
- odlučiti gdje će objesiti sliku,
- noću istražiti tajanstvene zvukove u kući,
- ubiti i riješiti se velikih kukaca,
- proći pored zrcala bez zastajkivanja.
(P.J. O´Rourke & John Huges)


Moj odgovor na ovo: nije baš istina da nismo to u stanju učiniti, ali što bi onda vi, dragi moji dečki, radili? (nemojte mi se ljutit na izjavu :)) )

A da, ipak, ne odem skroz u neozbiljne vode, evo jedna ozbiljna:

Tko zna, a ne zna da zna - spava, probudite ga!
Tko zna i zna da zna - mudar je, slijedite ga!
Tko ne zna i zna da ne zna - dijete je, poučite ga!
Tko ne zna i ne zna da ne zna - opasan je, čuvajte ga se!
- Konfucije, 479.g.p.Kr.-


Sve mi se čini da sam i ja jedna od opasnih! :))

Uživajte mi! :))

- 22:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali