Šišmišelini memoari

četvrtak, 07.04.2005.

Veliki bijeli papir (nije formata A4)...

Što danas napisati? Nemam pojma. Mislim da patim od kroničnog nedostatka inspiracije. A to nije dobro. Ni najmanje. Dan mi je prošao u nekom čudnom raspoloženju, ni pretjerano sretan, niti pretjerano dosadan. Kad je ovako čudno vrijeme, kao što je danas bilo (nebo prekriveno bijelim oblacima, bez sunca i bez kiše), osjećam se kao da sam na velikom bijelom papiru. I samo jedan potez bojom je dovoljan da se nasmijem, glavno da se nešto dogodi, da nešto naruši tu, gotovo jezivu, bjelinu. I evo, odlučila sam s vama, dragi moji, podijeliti jednu pjesmu iz romana Paola Coelha "Jedanaest minuta". Naime, pjesma je napisana na početku romana, kao dio predgovora, a ona je i razlog zašto sam uopće kupila knjigu. Zaintrigirala me čim sam je vidjela jer u toliko malo riječi govori toliko... A možda jer sam i ja skandalozna i veličanstvena (nije umišljena izjava) pa zar nismo svi takvi, ponekad...


E pa, evo je:

Zato što sam ja prva i posljednja
Obožavana i prezirana
Prostitutka i svetica
Supruga i djevica
Majka i kći
Ruke svoje majke
Neplodna, i s mnogo sinova
Časno udata i sama
Ona koja rađa i koja nikada nije dala roda
Ja sam utjeha u porođajnim mukama
Supruga i suprug
Stvorena od muškarca
Ja sam majka svoga oca
Sestra svoga muža
A on, moj odbačeni sin
Poštujte me uvijek
Jer ja sam skandalozna i veličanstvena

- himna Izidi, III ili IV st. pr.Krista -


Cijeli dan mi misli lutaju u bezbroj smjerova, kao nekontrolirana bujica koja se kreće samo prema jednom cilju, ali pitanje je kojem...a ja ne znam odgovor...

Ajde, pitat ću vas koji slučajno ili namjerno zalutate na moje stranice. Dakle, jeli vam se ikada dogodilo da vam se ne sviđa apsolutno nitko? Onako da vam je u glavi prazno ono mjesto koje treba zauzimati netko? Jer meni se to događa, upravo sad. Ne želim reći da treba forsirati nekog samo kako bi mi misli bile usmjerene ka jednoj osobi, nego... ma ne znam ni sama... čudan jedan osjećaj...

U uvjerenju da ću sutra pisati manje zbunjen i manje čudan post pozdravlja vas Šišmišela...ADIO :))

Tko ima "zašto" zbog kojeg živi, može se nositi gotovo s bilo kojim "kako"
(Friedrich Nietzsche)

- 23:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Još nemam , uopće, ideju o čemu ću pisati, vjerojatno o onome što mi je na pameti i na duši. Tek sam počela, zato imajte strpljenja, potrudit ću se dovesti blog do savršenstva, koliko god budem u mogućnosti! ;))
    Roller Coaster

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    E - majlić moj dajem vam na uvid
    sismisela_1@yahoo.com

Linkovi

Little something about me

  • The way I look:
    stremim ka visinama...1,78 m, teška ko vreća od...59 kg, svijet gledam kroz sivo - plavo - zelene okice (ovisno o vremenskim prilikama i blizini mora), kosa crna ko...ko sve što je crno (sad se sjetite svega što je crno).

    Godine:
    iako svi govore da žene trebaju skrivati svoje godine, ponosno izjavljujem da sam nedavno navršila 21. Horoskopska sam ribica! Pisces

    Smatram se:
    najudarnijom dalmatinskom kombinacijom gena (ko me zna, zna i o čemu pričam, a ko me ne zna, ma brzo će saznat).

    Mjesto radnje:
    planeta Zemlja, ma kvragu, Svemir, zašto da se opterećujem zemljopisom, ajde ipak, da me znate smjestit -> Opatija.

    Obrazovno stanje:
    Smiley Universitypa, smatram se pametnom, a trenutno sam pametna na drugoj godini faksa

    Klasifikacija:
    recimo da sam "šminkerica". Ne volim taj naziv, ali kako ne postoji drugi (čitaj: "ne mogu se trenutno sjetit drugog naziva") i to će poslužit.

    Slušam:
    svašta pomalo, ali srce mi jače udara na zvukove rocka

    Čitam:
    knjige koje mi padnu pod ruku, a mjesečno obavezno kupim Cosmo & Elle (kritizirajte me koliko hoćete, ali ne mogu se suzdržat - valjda si mogu dopustit jedan porok, uostalom, ako ne mogu kupit baš sve te skupe krpice, barem ih mogu gledat i gledat i gledat...)

    Shopping:
    Shopping 2 A nema se tu šta puno reć - vidite iz priloženog!!! :))

    Životinjsko stanje u kući:
    nekad su mi madre & padre dosadni ko buhe, ali zasad u životinje spada samo moj mačak Stipe (nije dobio ime po predsjedniku, za sve koji su to pomislili)Cat

    Nadopunjavat ću ovu rubriku tijekom vremena, tako da ovo nije ni približno sve

Ma vidi ti ovo, ajde samo vidi...

  • SSmart
    IIntelligent
    SSloppy
    MMushy
    IImportant
    SSophisticated
    EExciting
    LLight
    AAstounding

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

    HTML i CSS tutoriali