04.11.2007., nedjelja

Grožđe



«Masturbiranje je okretanje prema sebi!», dopiralo je duboko, iskonski i strahopoštovano iz utrobe crnog neba.
Prenuh se, ruke mi zgrčile pitona poput pitona koji davi svoju žrtvu. Piton protiv pitona.
Glava mi potamnjela od muke.
«Što si me prenuo idiote, umalo sam kurac zadavio!»
«Ja nisam idiot, ja sam ministar»
«Zaboli me kita od tebe, doslovno»
«Ostavi se drkanja»
«Zašto, pobogu?»
«Tako je govorio Zaratustra»
«Koji Zaratustra, ubila te mazda dabogda»
«Nema veze koji, baci kurac iz ruku i okreni se prema drugima»
«Jel mogu ovako», pustim kurac iz ruku i okrenem se prema duplji na bukvi i stanem gurati u drvenu pičku.
«Neeee, pervertitu, mislio sam da se okreneš prema svojoj vrsti»
«Aha, a jel mogu birati»
«Naravno, ta je sloboda bogom dana, sve dok ne pronađeš onu pravu»
Izvadio sam iz duplje kurac kojeg je psovkama ispratila ozlojeđena i probuđena mudra sova. Na proplanku ugledah Pavarottija, Dominga i Bryana Adamsa. Izabrah iz izloga broj 3, nekako mi se Adamsov šupak čini najmanje oronuo.
«Stop! Stani, bolesniče, degeneracijo moja, Milane!»
«Što je sad, što ti sada nije pravo?»
«To što radiš to je pederluk»
«Daa? A meni dobro. Ježim se. Isti osjećaj kao kad drkam»
«Brzo vadi penis iz dupeta, bog će te kazniti, ispaštat ćeš u vječnim mukama, gorjeti, bla, bla…
A kako vidim ni Bryanu se baš nije omiljelo.»
«U kurac, pa rekao si da mogu birati, što me jebeš u nedijagnosticirani mozak?»
«Moraš naći osobu suprotnog spola»
«Da? Dobro, evo, na zapovijed, krećem i tražim, uperena koplja»
Sjedoh na bicikl i sjurih se po cesti niz padinu. Naiđoh na babu kako nosi pune kante mlijeka. Skočih s bicikla, poljubim je u obraz i strovalim u kanal.
«Debilu!!! Što to radiš, zlikovče?!»
«Pa našao sam ženu, što sada ne valja?»
«Zar ne vidiš da je to bespomoćna starica?»
«Što onda, pa i ona valjda ima pičku»
«Ma, glupane, konjusino, markiže desadisto. Moraš naći ženu svojih godina, a ne staru, onemoćalu babu»
«Meni dobro», javi se baba, sva ozarena.
«Kuš babo, nit ćeš dobiti kurac, nit sedamnaest zaostalih mirovina»
Digoh se s babe, popravih frizuru, zagrizoh čačkalicu i stigoh u selo.
Ispred škole hihoću se djevojke, čini mi se srednjoškoljke. Izvadim bon od sto kuna i namamim jednu, iza kontejnera.
«Gonorejo, kugo i španjolska groznico. Što to radiš ubili te Turci 1532. Pedofilu!»
«Što sad ne valja, ubila te vlada?»
«Ne smiješ to raditi s ženama mlađim od osamnaest»
«Pa rekao si da nađem ženu svojih godina»
«Da, svojih godina, ali ti imaš trideset, a ona sedamnaest»
«Uf!»
Uzmem joj iz ruku bon, umalo da je utipkala i zadnji broj, i takvu je uplakanu pošaljem u pizdu materinu, balavu.
Spremih mač u futrolu, a onda mi se pripišalo.
Uletim u hotel, tamo gomila veselih svatova i pokoji pijani. Uđem u muški, a kad tamo i veseli i pijani svatovi pišaju jedan na drugom i jedan po drugom. Izađem i uđem u ženski.
Ugledam ženu svojih godina, u raskošnoj haljini, popravlja šminku.
Priđem joj s leđa i zadignem vjenčanicu.
«Ubojico, razvratniče, moronu! Odmah da si ga izvadio napolje ili ću te poslati u Haag!»
«O krvi ti usrane, ŠTO sada nije u redu? Je li ovo žena? Jest. Je li mojih godina? Jest. Čak smo išli u isti razred. Sjedila je ispred mene, a ja sam joj na kutu lijepio smolu. Pa što onda ti sada hoćeš od mene?
«Drvino, bukvo, baobabu. Ova je žena udana. Ona već ima nekog tko će je trpati. Moraš naći slobodnu»
«A jel može ova?», uperih prst na časnu sestru.
«Ma idi u pičku materinu. Idi drkaj, ako hoćeš i s nogama, debilu nedokazani. Dajem ostavku i odlazim u Afganistan pronaći genom pokojnog Franje!»
I on ode, a ja nastavim drkati čak šest puta na dan.



- 10:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr