03.11.2007., subota

Otišla na more, ha?

Ako se po jutru dan poznaje onda ti jebem sunce.
Preko puta mene doselio se kebabdžija, otvorio novu kebabdžinarnicu, pored svih onih ćevabdžinica, piličabžinica, burekdžinica i ribadžinica, on je doselio i nada se da će opstati.
Ako je suditi prema mojim emocijama, neka se odmah spakira i ode nazad u Turkmenistan, s neugodnim sjećanjem na Hrvatistan.
«Dobar dan»
«Dobar dan»
«Jedan super veliki»
«Nemam lepinje, može dva velika?»
«Nemam para, dajte mi jedan»
I onda on u maniri iskusnog kebabdžara uzima mašinu za šišanje kebaba i od mljevene ovčetine ponovno oblikuje ovcu, ali ovaj put ćelavu.
«Prilozi?»
Rekoh «Daj sve»
«I luka?»
«Naravno»
«Cura otišla na more, ha?», nasmije se šeretski, nekad bi mu osmjeh sjajio zlatosjajem, a danas sjaji porculanom.
«Nije. Kakav je to kebab bez luka?»
«Osim toga, pravi jebači ne da jedu luk, nego žderu češnjak»
Tu se on nasmija i «Doviđenja»
«Doviđenja»
Drugi dan dođem gladan
«Dobar dan susjede»
«Dobar dan»
«Jedan super veliki»
«Nema lepinje, može dva velika»
dejavu
«Nemam para, može jedan veliki»
Sec, sec, rez, rez.
«Prilozi»
«Sve»
«I luk? Cura otišla na more, ha?»
I tako dalje i tako isto.
Treći dan dođem neraspoložen za razgovor.
«Luk?»
«Cura otišla na more, ha?»
«Ne, otišla je otjerati krmaču u džamiju»
«Aiiiii!!!»


Reklamni slogan moje stranke

Dok mi jedemo mlado od ovna,
vi jedite govna




- 22:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr