Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

ponedjeljak, 04.08.2008., 19:32

redizajn

aupetpizdimaterini, trebo bi redizajnirat ovo smeće od bloka, ne bi li uskladio povratak s novim dizajnom, ono , nova stranica, novi početak...

al ne da mi se ne da, nego mi sama pomisao na drndanje po hateemelu i cesesu izaziva omanje moždane udare u predjelu bubrega. ne znam koji mi je ... valjda starim, al ko uopce mari za te debilne stvari...

Nego evo, ko mi napravi najbolji dizajn za blog, naslajsa sve ljepo po xhtml 1.0 strict standardu , posvetit cu mu jedan post, skoro cijeli. Uci ce u povijest.

idem sad programirat u flashu. [a ukurac ode opet pritisak na tristo]

flash je jedno smeće kakvo svijet nije vidio prije nego je izašo flash.
I na kraju nek popuše k..... svi redom u makromediji... a i u adobe-u jer nema flash IDE-a na Linuxu.


<< Arhiva >>