Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

srijeda, 28.03.2007., 11:04

štrajk

dakle, šta bi ovaj blog bio da meni redovno ne kasni plaća... jedno veliko NIŠTA. Tako da, molim vas svi da mojim šefovima zahvalite na brizi za čitatelje (ako još koga ima tamo, kuc, kuc ... imal koga?).

Nego, kao što ste mogli i sami skužiti ako imate 2 čiste u glavi... plaće opet nema, za 2. mjesec, da ne bude zabune.

I šta sad, reko, mogo bi počet sa štrajkom glađu, vidim u zdanje vrijeme to pali.

a onda, IDEA!!! jebo štrajk glađu, ajmo pokušat nešto novo, nešto drugačije: ŠTRAJK ŽEĐU. To je to. kako se niko toga prije nije sjetio.

Štrajk žeđu, pa da vidimo tko će duže izdržat.

čak , u nekim trenucima extremne inspiracije sam razmišljao o štrajku nedisanjem. pa da vidimo, kom opanci a kom obojci , a čija majka crnu vunu prede.

To je sve što imam reći o ovome!


<< Arhiva >>