Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

ponedjeljak, 19.03.2007., 21:36

okršaj na Nemiru

noćas oko pola 3 probudi me neki svjetlopalvi zvuk i ja skočim kao mačak na sve 4 i tek onda se probudim. Kad sam skuzio da sam vec na nogama, reko, idem malo do frižidera da vidim jel naraslo šta novo od algi, plijesni i nižih sisavaca. al nažalost, ništa, one dvje tri alge se skupile i drču od zimulje, a kupus je poprimio neprirodnu zelenu boju.

Reko, jebemuled, nema leda, kaki je to frižider. tako mi i treba kad sam kupio majkrosoftovu škrinju "cold fjužn, no windows, skraćeno cfnw". trebo sam kupit Linux frižider kad ga vec pingvini vole, mora da ladi.

prošetam malo do balkona, kad vidim moj susjed vanzemaljac taman uparkirava leteći tanjur i ogrebe mi pežo-a. U , reko , mater ti marsovku (opet, nacionalna osnova je najbolja za psovke) pa kud gledaš, sunce ti se pomračilo. i đe skitaš u ovo gluvo doba noći. a on će meni na tećnom klingonskom "žgrlj čgrk lrk lar mkn". Stoka neabena, nije znao da sam pohađo tečaj klingonskog koji sam osvojio kupujući juhe u vrećici na Jupiterovom mjesecu babilon 5 kod mire furlan. tako da sam razumio da mi psuje majčicu zemlju, treći kamenčič od sunca, pa sam mu reko da se napuši ljudskog kurca.

Kad, on popizdio, vadi lasere, svjetlosne mačeve, kurce, palce, misli ja cu se uplašit... al malo se zajebo... skočim ja s balkona na petom katu u vrbanima i u letu izvučem katanu i vakizaši, odbijem nekoliko njegovih laserskih zraka koje se odbiju ravno u fluks kondenzator njegovog letečeg tanjura koji se netom zapali.

kad je Ilija (susjed vanzemaljac se tako zvao) to vidio, počne plakat ko curica i dobije menstruaciju. Naime, njegova vrsta je dvospolna. Reko , "jesi jadan, jebi se" (on je to ponekad stvarno i činio jer je bio dvospolac).

upalim ja svog pežoa 14007 i uključim ionizator čestica za čestični pogon na čestice i operi po gasu do daske , reko idem malo do bertije na obližnjoj svemirskoj postaji "Nemir". Dođem tamo, a kad ono sve bagra iz cijelog solarnog sustava, a i poneki iz šečernog.
Taman sam sjeo za šank, kad naravno, pičvajz. Neki čelavi majmun sa planete majmuna se zakrvio sa buldogom sa planete pasa. A men pun kurac. Mislim si, sad ce opet razbit šank i sve i necu na miru moc popit rakiju...reko , bolje da ja to sredim. Izvučem katanu i kliknem "killin mode" i počnem klatit njome ko nezdrav. kad sam ih sve pobijo, bilo mi je malo žao, al to zato što je i barmen najebo pa me nije imo tko poslužit sa još jednom rakijom.

I šta sad, nema više žive duše, men dosadno, reko idem kući spavat. Dođem doma, sperem krv i vanzemaljsku plazmu sa sebe i legnem u krevet. Žena se probudila kad me čula pa pita "đe si bio"... reko "išo pišat" i okrenem se i zaspem ko top.


<< Arhiva >>