Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

utorak, 01.08.2006., 13:37

Star Trek Vojađer: kolektivna svjest i žene

Evo, konačno ste dočekali i taj dan. Novi nastavak Star trek sage proizašao iz suradnje Rage-a i Raw-a, tzv "Raw Rage studios." Pa kaže:

**************************************************************************

[ na long range senzorima se pojavljuje borgovska piramida ]

čakotej: jel se meni to tetovaža s čela spustila na oči ili ja to vidim borgovski brod?

kapetanica: de? de ga vidiš? de?

čakotej: eno ga, jebo majku, vidiš tamo iza žbuna kraj merkura...

đenvej: ma đe ti vidiš merkur, merkurčugo. pa mi imamo televizor za to. ponožniče Pariz, upalite televiziju i pokažite mi taj borgovski brod! odma, sada odma!

sedma od devet: ja osećam prisustvovanje Borga... trnci mi se dižu, sise mi trepere i upišala sam se...

đenvej: doktore? alo, doktore? donesiteder jednu metlu. ova robotka se zapišala po mostu. kaka je to piramida na televizoru? jel đeljka ogresta unutra?

čakotej: a nabijem vas, da ukluči Teslametar da imjeri količinu fotona, protona, i kretena u polju oko piramide da vidimo šta je to stvarno?

Pariz: oštija, izgleda da je to neka borgovska kanta. čekajte da upalim duga svjetla pa da vidim jel ima koga unutra.

čakotej: a u kurac od bikobraza sa alfacentaurija, pa to su stvarno Borzi, jebo ih sunac...


("zaoštravanje sukoba" by sirovina)

đenvej: otvorite radio-kanal za pozdrave! jel jeste? Alo!? pažnja, pažnja, borgovska piramudo! ovaj,ido! ovdje kapetanica katarina đenvej sa svemirskog broda vojađer! imamo bombe i rakete zemlja-zrak i bolje vam je da se previše ne zajebavate s nama! prijem

osmi od šest: alo, alo, vojažer! ja sam osmi od šest. vi ćete svi bit asocirani! ovaj, asimilirani! uz to, došo sam si po ženu i ima da mi je pošaljete odma. dhl-om.

sedma od devet: jao , prisećam se kolektivne nesvesti, uvjek sam virila u misli muških radilica dok su drkali na Severinu, al osmi od šest nije nikad bio takav pokvarenjak....

đenvej: ma šta ovaj blebeće? pa nećemo te dat. jebeno si dobra sa metlom i pranjem suđa. daćemo mu ovu glupu klingonku Torres, nek se s njom zajebaje.

čakotej: ma ne može Torres, ona je jedna od najboljih automehaničara na brodu, šta ako nam ode karburator, ko će to popravit?

đenvej: ajde ne seri, ofarbani. robotka ne može ić i to je to. alo! alo, inženjerija? pripremite mi tri bombe. pa da pokažemo tom borgu s kim se našo zajebavat. sedma od šesnajst il kolko već, k vragu, de ćeš ti?

Kim: čekajte da ja nešto kažem: moj pra pra šunuk pra šukun šunku đed Bruce Lee je uvjek govorio : "A jesam se napijo ko stoka", ... al to mnema veze s ovom situacijom... Sedma od devet, stani, kapetanice, sedma od devet je ukrala šatl i pobjegla....

osmi od šest: zašto sad šutite? lampica mi je upaljena, što znači da smo i dalje u radio vezi. nemojte da vas moram alisimirat! što vas doduše ionako čeka, samo malo kasnije

Sedma od devet: alo, alo, čujete me? Vojađere? ja ne mogu više da budem s vama... idem k osmom od šest... osim ako mi ne date povišicu...

đenvej: o sunce ti jebem robotsko, pa kako si nam ukrala to avionče? jesil ti svjesna da ćemo sad možda morat pucat po tebi? ajde, vrati se. nemoj da se moramo svađat. dam ti sto maraka veću plaću, samo se vrati.

čakotej: čekaj kapetanko, bolje pucaj po Borzima, onda neće imat đe otić a i njih ćemo sjebat...

osmi od šest: pa dobro, pička mu materina! šta sam ja tu, koji kurac? ima da razgovarate sa mnom! molim vas! vidjet ćete da sam društven. volim igrat monopoly! i asilimirat.

đenvej: imaš prav, nacrtani. saćemo im opalit jednu raketu zemlja-žemlja i jednu vojađer-borgovska piramida. ima da ih iznenadimo ako ne i raznesemo u paramparčad nešto me jebe spejs na tastaturi

čakotej: Borže, pripremi se za napad, vrtsa 47823548956968 milijona nam je ostavila oružje koje te može sjebat... to oružje je najbolje orujžje, proizvod tvrtke Quadro, košta 980 maraka

pariz: eee...ovaaaj...naime, šta je: više nemamo to oružje. neki dan sam se malo zaigro i slučajno sam stisno gumbić "ispucaj ubojicu svjetova" pa ga sad više nemamo. a nema ni pol galaksije. pardon.


čakotej: o pička li ti materna, da li ti pička materna... prebiću te kasnije.... a sad, šta ćemo? nemamo oružje... ček, ajmo upotrijebit mozak... ee, mike check, mike check, one , two, sedma, da li me čuješ, alo... onaj tvoj muž osmi od šest te varao sa Borgovskom kraljicom...

osmi od šest: LAŽE! hm...ovaj, sad mi je dosta! il ćete platit, il ćete platit! ovaj, sad sam se malo zbunio. ta borgovska kraljica...dakle, odma šaljite moju ženu! tu! jer ću vas similirat! ionako!

sedma od devet: šta , osmi, jel to istina, znala sam, ta kuja... iščupat ču joj napajanje za pičku pa neće više s ničijim čojecima spavat....

đenvej: ajde, i mi ćemo ti pomoć sa čupanjem, samo nam se vrati. osim toga, ostala mi je knjiga od barbare cartland u tvom šatlu a taman sam pri kraju.


("osmi od šest" by bijesni)

doktor: ej, kapetanice, imam lukav plan... preko bežičnog wirelessa ćemo zarazit sedmu od devet ptičjom gripom pa nek zarazi Borgove kad ode na brod, a njoj ćemo na povratku ubacit protuotrov, samo treba podgrijat strasti , tako da se posvađa sa osmim od šest, pa da se vrati na brod....u jebemti, baterija mi je pri kraju... šta kažete na tu ideju?

đenvej: fantastična ideja. premda bi bilo bolje da je neko nagovori da si upali bluetooth. tako je lakše poslat. a ja mogu isprovocirat osmog od šest da se napali te samim time uzme sedmu od devet sa stolu svoje svemirske piramide

doktor: ma zarazit će se bežično, preko zraka, čim sedma uđe u piramidu, nego treba sedmu uvjerit da ju je prevarijo ... za 100 maraka

đenvej: evo, ja ću to. alo, osmi od šest! jel ti znaš da ja svaki dan treniram u holodeku tri sata na biciklu. naš ti kakvo je to dupe, e! ni borgovska kraljica nema takvo.

osmi od šest: ma njeno je i bolj...oh, ne. sad sam se izlanuo. svih mi IEEE 1394 štekera koje imam na sebi!
sad sam si zapaprijo sudbinu.

[sedma od devet pristaje na borgovsku piramidu i ulazi unutra pičkarajuči, u medjuvremenu, doktor je ubacio virus H5N1-G389 u njenu liejvu sisu]

sedma od devet: osmi, gde li si se denuo? priznaj mi sve... zar ti ja nisam bila dostatna...

osmi od šest: jao, sedma, oprosti. ne znam šta mi je bilo. to ti je ta kolektivna svijest. naćerala me. a ja volim tebe. oću imat malo dijete s tobom. da mu možeš govorit "jebo ti borg mater"

sedma od devet: jao, nešto me svrbi sisa, oćeš me malo gricnut...

osmi od šest: oću! mnjam...urgh, kurvo metalna, osjećam kako mi virus ulazi kroz hipofizu u lijevi jajnik. za dvadesetak minuta će se zarazit cijela borgovska svijest, a ko će nam onda održavat kompj.....AAAARGH

crk.

sedma od devet: osmi, joj, crkuo je a nije mi rekao je li istina da me varao....


("borgovska kraljica" by bijesni)

borgovska kraljica: naravno da je, ja sam 100 puta bolja o t tebe, kurvetino...

doktor: sedma, brzo se vrati na vojađera, virus je ušo u kolektivnu svjest, bježi nazad po protuotrov...

[sedma opali šamar borgovskoj kraljici i potrći nazad u šatl, a Borgovi počnu bauljat okolo i gasit se jedan za drugim]

đenvej: eej, ohanite malo. i ja bi nešta bitnoga pričala!

pariz: evo, kapetanko, sedma se vraća kući nakon uspješno obavljene misije. jel se ja mogu sad predbilježit da je nagradim u svojoj sobi?

đenvej: ne sviđa mi se ova epizoda. ja bi trebala bit glavna u svakoj, a tu samo laprdam bez ikakve veze. saću ja to popravit. ČAKOTEJ!! ISPUCAJ DVI-TRI RAKETE NA ŠATL OD SEDME! BUAHAHAHAHAHAHAHA

čakotej: ne možemo to uraditi, nakon svega što je napravila za nas... muške članove posade, a i pokoju žensku...

đenvej: šadap!!! pali kad kažem!! pali!!! buahahaha, kako sam zla i bitna! jebo vas borg da vas jebo!

čakotej: kujoooooo, đejnvej, ljubomorna si na sedme od devet sise

đenvej: jesam, pa šta?!? ajde, raznesite je da možemo završit epizodu

čakotej: dobro, pucaj... ipak je zapovjednilanac u floti bitniji od sisa, kako god bile dobre, Parizeru, deri...

Pariz: derem! *klik*

BAM

[šatl je uništen, zajedno sa sedmom od devet i Parisovim zalihama rakije]

Kim: a jebiga...

Čakotej: a jebi ga

Doktor: A u kurac

đenvej: jao, ne. brobandiranjem šatla se ujedno uništila i moja knjiga od barbare. jebla majku.

di end

*******************************

GLASOVE POSUDILI:

Kapetanica Đejnvej.............................. bijesni
Osmi od Šest........................................bijesni
Pariz.......................................................bijesni

Čakotej..................................................sirovina
Sedma od Devet..................................sirovina
Kim........................................................sirovina
Borgovska kraljica................................sirovina
Doktor...................................................sirovina




<< Arhiva >>