Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

četvrtak, 23.02.2006., 19:16

o meni

Vidim da je kolega Đuka napiso malo o sebi , pa ću i ja...

Rodio sam se kad sam imao 3 godine u jednom malom selu pokraj jednog malo veceg sela. To je bilo super. Onda sam nagodinu krenuo u školu jer sam bi napredan ...

Ja i moji prijatelji smo radili nuklearne pokuse u staroj školi na kraju sela... Par puta nam se omaklo pa explodiralo , al niko nije ozlijeđen jer je škola bila na kraju sela. Poginula je samo jedna roda koja je sjedila na dimnjaku , al mislim da je ona bila prehlađena.

Jednog dana smo popizdili i razbili sva stakla na školi kestenjem. To je bilo zabavno. Sve dok nismo dobili batina. Onda više nije bilo...

Sa 18 sam počeo pušit , al sam sutradan odma prestao jer sam zaboravio...

Kad sam imao 22, počele su me zanimat cure... Al pošto nisam imao auto nijedna me nije htjela... potpuno ih razumijem.

Sa 23 sam prvi put izašo iz sela. u drugo selo... to je baš bilo bezveze jer nisam znao koje je čija kuća i ko se kako zove.

Slušam KUD Šokadija iz Sredanaca, Slavonske lole (al oni su mi malo mainstream), i neke druge manje poznate zborove.

Hobi mi je gledanje kroz prozor u daljinu. Rekord mi je 300 metara.

Objavio sam nekoliko stručnih članaka u listu "Poljoprivredni vodič za poljoprivrednike koji se bave poljoprivredom for living". Al onda sam se zamjerio agro-mafiji pa sam presto pisat.

Sa 24 sam krenuo u 4. razred. Sa 25 sam diplomirao na kembridžu. Diplomski rad mi je bio "Primjena bifokalnih leća u gledanju kroz prozor".

I šta još da kažem o sebi... volim piti, volim piti, volim piti, volim piti, volim piti, volim piti i ljubiti... ustvari samo piti.

Doviđ.


<< Arhiva >>