Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

nedjelja, 04.12.2005., 19:08

bio sam na baletu...

jebotipasmater , da mi je neko reko da ću ić gledat balet, prednjim kružnim, a zatim zadnjim bočnim bi ga poput Filipovića šusnuo u glavu tako da bi besplatno dobio poduku iz astronomije i vidio sve zvijezde...

... dobila cura u svojoj firmi dvije karte za HNK, i to baš za balet ... La Sylphide by Hermann Severin Lovenskjold...

reko, baletani su pederi, nema sumnje, znanstveno dokazano... jesam ja peder ako idem gledat to smeće? ma reko , fak of, neće sirovina to ić gledat, nekako ću se izvuć...

al, kurac, cura napala... ovo , ono... ja ću ić sama ako ti nećeš, seljačino... nema sexa tri mjeseca... TILT !!!
i aj sad ti protiv toga...

ništa, reko, aj, valda neće dugo trajat...

prvo smo došli tamo, a kako sirovina nikad nije bio u HNK prvo smo bauljali okolo... imali smo ulaznice za tavan...lijevo...

pitam ja onog izbacivača , reko : đe tavan ljevo? kaže on : tamo -->

i aj , penjemo se mi, penjemo, penjemo, penjemo, penjemo.....dobro, ne penjemo se baš toliko... i stigli napokon.

kadli ono, nebili, dabili...pun kurac dječurlije i još 6 djece. a reko , jebentsunpora, ovo ko kad sam išo gledat harry pottera... jebo mu Merlin staru...

ali, šta je tu je... reko neću bit sirovina pa sad otić...

i konačno počme ono...ja očekujem sad će ono neke balerine od dvajs kila skakutat bez smisla i cilja, ja ću malo prispat, pa ćemo doma...

kad ono... pas mater, prvo me scenografija iznenadila. stvarno su se potrudili, a onda umjesto balerine u roza suknjici, neki odrpanac u dronjcima, šepa i jedva hoda sa štapom...

da ne duljim, taj balet je u stvari IMAO PRIČU! i to zanimljivu, a glazba orkestra uživo zvuči super... kaki cedejovi...

tako je ova sirova stoka na kraju prikovala pogled na pozornicu i napeto gledala cijelu predstavu, bilo je i suza i smijeha i svašta...

kad je završilo, kažem curi: bem ti, de vidi kad izlazi "Povratak La Sylphide" ili " La Sylphide 2"

i tako , sad napeto iščekujem nastavak...

Da se nisi usudio! - Tiskaj, tiskaj, ajmo sredina još malo...! - Prema linku


<< Arhiva >>