Sirove misli



Free Site Counter
... end kaunting...


Najbolje od Sirovine

Osobni favoriti:
1. Savršen dan
2. Geeeenije, eto što sam...
3. O meni

A nije ni ovo loše:
1.Enterprise - part one
2.Enger management
3.Enterprise -part two
4.Možeš isterat sirovinu iz sela ali selo iz sirovine nikad

Đi-mejl: sirovina@gmail.com

Top blogovi (IMHO):
Bijesnoglavi
Crapper
Brđanin
Lafčina
Jesus saves
Lebowski


< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobrodošli u sirovu stvarnost!

srijeda, 09.11.2005., 21:27

Ratnik svijetlosti

Paaaa đeeeee stee mi vi... opet se nismo dugo čuli, jebemu miša, samo poso, poso, poso, a kaće plaća?

Ovih dana stalno visim na Infu na velesajmu, poslom, naravno... pa sam iskoristio priliku, reko kad sam vec tamo da odem po autogram Paola Coelha večeras. Moram sad priznat da sam tolka sirovina da nisam ni znao da je čojek živ i da nisam pročito ni jednu njegovu knjigu do kraja. Stojim tako u redu i vidim onog malog s Nove TV...Hervatina kako intervjuira neke ljude koji su dobili autogram. Mislim si "jebote, što ako me pita nešto o Alkemičaru ili nekoj drugoj knjizi", osječo sam se ko na satovima hrvatskog kad nisam pročito lektiru...a to je bilo uvijek. Reko, opet ću morat improvizirat. Al , na sreću otišo je on prije nego sam ja došo na red, što je i normalno jer je prije mene bilo , ispravite me ako griješim, 16 milijardi ljudi i još 6 ljudi.

I sad tako, dok se red pomicao kao kazaljka bijelog sata na zelenom zidu a ptice su cijukale na nebu i lahor je draškao lišće...fak , zabrijo sam, a ne ide mi ...
Da se vratimo na temu, stojim u redu i kako i gledam projekciju sa nekim intervjuom Coelha od prije i reklamama njegovih knjiga i kontam: šta sad da mu kažem kad dođem na red, vidim svi se rukuju, neke glupače koje su dovoljno egoistične brbljaju nešto s njim pola sata dok ostali čekaju u redu i jebu im mater, jedna mi je izgledala ko da ga pita "Oprostite , gospodine, možete li mi reći di je tu autobusni kolodor?", sva nešto lamata rukama...bože sačuvaj...
Reko, ja kad dođem na red, uletit ću sa "Pa đeeee si jarane, nisam te vidio sto godina, šta ima, oćemo na pivu..."

Onda me opet uvati paranoja: šta ako me on pita koja mi je najdraža knjiga... al dosjetio sam se, reći ću: "well, I kinda like them all" kao što se Michael Bolton izvuko u "Office Spaceu".

Na ekranu prikazuju i dalje njegove knjige i neke tekstove kratke uz svaku, uz Alkemičara ono "Ako nešto stvarno želiš , sve na svijetu se uroti da to i dobiješ".. itd... i onda najednom na ekranu super naslov "Vodič za ratnika svijetlosti". Reko, maderfaker, kako to dobro zvuči. Meni inače sve što počinje sa Vodić zvuči dobro, alo ovo Ratnik svijetlosti mi je super... reko jebemu, moram naci neko skraceno izdanje toga da stignem procitat u jednoj veceri, inače opet neću pročitat do kraja.

KOnačno sam došo na red, reko "Hello, good evening", a on će šeretski "Haaaaj"... i potpiše on to ko pravi, kaže "thanx for your presence here", a meni odma u glavi nešto kao "web presence", al potisnem to brzo i reko "Thank you, it was honor to meet you" (nisam bio baš siguran da koristim prava glagolska vremena,al reko, ko ga jebe, ni on nema pojma), a on sav se nešto zbunio pa kaže "my, my..." , kao njemu je čast... reko jebemu Coelho, da je skuliraj, šta sad ti očeš reć? da je tebi čast što si mene upozno? pa mislim, fala, brate, al ja sam anonimus, a k tomu još i sirovina...


I tako, danas sam kupio alkemičara, pa ću ga i proćitat, kad su ga već sve klinke od 16 proćitale, pa može valjda i sirovina.

Ajte , bok, čujemo se!

Da se nisi usudio! - Tiskaj, tiskaj, ajmo sredina još malo...! - Prema linku


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>