Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

petak, 23.11.2007.

Snijeg, led, gitara i sumnjive glasovne sposobnosti

Štovani čitatelji i vi koji ste zalutali na ovaj blog, ponovno vas pozdravljaju vaši kamikaza-blogeri. Nažalost moraju vas obavijestiti da neće nastupiti na talent-showu jer se pokazalo da im vokal baš i nije slavuj (recimo da je više kao vrana s upalom grla).
Vikend su proveli u sebi svojstvenom stilu, uživajući u radostima koje donosi snijeg. Važno je napomenuti da se od tih zimskih radosti Rafi doslovno zaledila kosa (tj. ono malo kose što je preostalo). Uživanje u snijegu započeli su destruktivno grudanjem, a završili konstruktivno, gradeći snjegovića. (Plodove njihove konstruktivnosti moći ćete vidjeti na slikama koje ćemo objaviti u idućem postu.)
Održali su i jednu probu, ovaj put u Seliovim odajama, u gradu iz kojeg dolazi Staročeško, gradu Daruvaru. Proba je započela njihovom preradom pjesme Fear of the Dark, nazvanom Fir of d Dark. Selio se primio sviranja na onom čudnom ži(v)čanom instrumentu, koji se valjda zove gitara, a Rafo je za to vrijeme uvježbavao svoje vokalne sposobnosti, glasajući se poput patka koji umire nakon što je popio razrjeđivač. Kad su napokon shvatili da predobro izvode tu pjesmu i kako bi zasjenili sve na talent-showu, pa čak i Cajka-Mastera Purića, odlučili su pokušati s nekom jednostavnom pjesmom. Pijan je ime pjesme. Pjesma zahtjeva minimalne vokalno-instrumentalne zahtjeve no nažalost i to je bilo prezahtjevno, pa su odlučili ne ići na taj talent-show pošto bi i s tako jednostavnom pjesmom bacili publiku u smijeh naravno. Oni pak sami sebe imenuju sjajnim umjetnicima čija umjetnost jednostavno nije iz ovog vremena, pa baš nije ni naišla na odobravanje publike.
Post završava jednom pjesmicom, inspiriranom dvojicom (jadnih). Hehe! Pozz!

Mi smo jadni

Nama gajba je dosta
Da padnemo s mosta.
Mi umjetnici smo slavni,
Ni Maideni nam nisu ravni.
Zajebancije više nema!
Počinje prava poema!

Dobili smo nogu,
Čim smo počeli probu.
Izbacili nas svi,
Čak i najgori.

Jer mi smo jadni,
Mi smo gadni.
Ponekad samo gladni,
Ali ipak smo jadni.
Sjebali nas vamo!
Sjebali nas tamo!
Ali mi se ne damo!

Sviramo po danu!
Sviramo po noći!
Sviramo za hranu!
Sviramo za moći!

Jer mi smo jadni,
Mi smo gadni.
Ponekad samo gladni,
Ali ipak smo jadni.
Sjebali nas vamo!
Sjebali nas tamo!
Ali mi se ne damo!

Zadnji put smo dobili
Nogom posred šupka.
Nismo se predali,
Jer mi smo dva glupka.

Jer mi smo jadni,
Mi smo gadni.
Ponekad samo gladni,
Ali ipak smo jadni.
Sjebali nas vamo!
Sjebali nas tamo!
Ali mi se ne damo!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.