pisma sinovima

subota, 14.01.2006.

TIŠINA I PRAZAN KREVET

Sjedim za računalom. Tišina. Samo jednoličan zvuk ventilatora. Pogledam na krevet. Prazan. Sve mi je tako pusto. Ponovno pogledam prema krevetu. I dalje je prazan.

Maleni moji odveo sam vas natrag. Znam da ste željeli još ostati. Htjeli ste pogledati izložbu dinosaura koja se otvara 14. na velesajmu. Na žalost ostao sam skroz bez novca te uskoro je škola. Kroz ovih 20 dana smo dosta potrošili. Prešli smo preko 3000 kilometara. Još je ostalo toliko mjesta gdje sam vas htio odvesti. Nema veze jer za Uskrs smo ponovno zajedno.

U odnosima vaše majke i mene ništa novog. Među odjećom koju je poslala za vas sam našao ženske najlonske čarape. Znam mala provokacija. Već sam vam pisao o tome kako ih nije htjela u sedam godina braka nikada obući. Sada ih je poslala, neka se nađe. Uspio sam dobiti nešto odjeće. Čarape, potkošulje, gaćice, majice te nekoliko pari cipela. Pokušala mi je objasniti da nisam nikada imao ni hlače ni jakne tako da mi ih nije mogla ni poslati. Nema veze dobro će mi i ovo doći. Među odjećom mi je poslala i dvije kutije prezervativa. Da mi se nađe. U svakoj prilici uspije naći nešto zgodno za provokaciju. Odmah sam se sjetio onog kada sam joj u novčaniku pronašao prezervativ, kojeg nikada nismo koristili. Našao sam ga slučajno prije nego što je išla s prijateljicom vani. Uspjela mi je prodati priču da joj to treba za ginekološki pregled. Vjerujem da je bio temeljit.

Umoran sam. Idem spavati u vaš krevet. Sada moram ponovno mnogo raditi. Planiram za Uskrs kupiti televizor i dvd.

- 02:37 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

brojač

OPIS BLOGA

  • taica@net.hr