pisma sinovima

četvrtak, 22.12.2005.

JOŠ JEDAN POKUŠAJ

Maleni moji. Nikako da uhvatim vremena da vam se javim. Sve sam pripremio za vaš dolazak. Isplanirao sam sva mjesta na koja ćemo ići.

Pišem vam najviše zbog tog da vam javim da me danas zvala vaša majka. Predlaže mi da odete s njom u Njemačku na tjedan dana. Da tamo provedete Božić. Nakon toga bi vas same poslala natrag avionom Germanwingsa te da vas ja dočekam na aerodromu???

Vaša majka misli da ja ne znam da za Germanwings treba kartu kupiti mjesecima unaprijed te da ne mogu djeca ići sama, bez pratnje odrasle osobe. Još jedan od pokušaja da spriječi naš susret. Ne zna ni to da ne smijete napuštati Hrvatsku bez dozvole oba roditelja.

Uspjet ču pobijediti još jedan pokušaj vaše majke da nam onemogući da se vidimo.

- 01:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.12.2005.

RADIO-CD

Maleni moji. Samo da vam se javim da sam dobro. Radim skoro svaki dan 9:00-24:00. Uzeo sam subotu kao neradan dan. Nju uglavnom prespavam i obavim sitne poslove po stanu. Na večer odem na trening da se ipak malo opustim.

Danas sam kupio radio-cd za auto. Tako da možemo slušati glazbu dok vas budem vodio na izlete. Planiram još kupiti digitalni fotoaparat da možemo snimiti tisuće fotografija.

Kupujem vam sokove i hranu te ih ritualno odlažem u hladnjak.

Zahvaljujem Bogu što postojite jer ste mi jedini smisao života.

Skoro je dva sata moram ići spavati, sutra ponovno radim.

- 01:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

brojač

OPIS BLOGA

  • taica@net.hr