sinner´s blog...

ponedjeljak, 03.03.2008.

NESPOSOBAN?

O da!

I to KREDITNO NESPOSOBAN!

Enivej - privučen reklamama za gotovinske kredite, bez jamaca, sa odgodom plaćanja i svim ostalim ljepotama te da bi si konačno pokrpao svoj uništeni novčani fond, otišao ja prošli tjedan u svoju matičnu banku čiji sam vjerni klijent već ohoho godina (uz ostalo preko njihovog računa sam primao sve dosadašnje plaće u svim firmama gdje sam radio, stipendiju dok sam studirao, čak mislim da sam primao i novce dok sam radio u srednjoj školi) i naravno osokoljen svojim statusom kreditno neopterećene osobe sa stalnim zaposlenjem uvjeren da ću hladno izvući kreditić.
Ništa puno, izračunao da ću u najnepovoljnijim slučaju opteretiti plaću sa 1/5 odbitka narednih par godina.

Ulazim ja u poslovnicu "Dobar dan, izvolite?"

"Zanimaju me krediti"

"uzmite broj, sad će naš osobni bankar pričati s vama čim vas prozovemo.."

(ok, uzeo ja broj. iako u banci nije bilo nikoga jer sam uletio skoro na kraj radnog vremena...)

nakon cca. 3 sekunde zablinkao moj broj i sjeo ja sa mladom osobnom bankaricom (tu negdje moje godište) u box i počinje pizdarija...

"dakle vas zanimaju krediti?"

"da...čujte... (i tu joj ja lupim maksimalnu, gotovo overkill cifru na sto godina otplate, sa opterećenjem trećine plaće. iako mi realno treba petina toga)...i zanima me da li sam ja sposoban sa svojim primanjima to kod vas?"

"hmmm...(žena me gleda, onako neobrijanog)...molim vas popunite ovo da vas možemo provjeriti...(i uvali mi formular gdje se ja odričem tajnosti svog JMBG - a da bi me banka mogla provjeriti)...i pričekajte sekundu..."

(...komp zapinje...ispričava se zbog sporosti konekcije...petak je...ja lupam nešto o opterećenosti mreže i petku...svi šalju tjedna izvješća...blabla...)

"ne...nažalost ne možete dobiti toliki kredit."

" a recimo...(i tu ja objasnim da sam namjerno lupio pretjeranu cifru i da mi u stvari treba toliko na toliko godina)...što s tim?"

"ne.."

(ja već pomalo iznerviran) " pa mogu li ja uopće dignuti bilo kakav kredit kod vas?"

" možete ali vam trebaju ili veća primanja ili sudužnik ili jamac!"

"čekajte..pa piše na vašim web stranicama da je kredit BEZ JAMACA!? kakvi sad jamci...sudužnici..molim?!"

(..i tu se žena upetljala u objašnjavanje da bez obzira na sve pluseve koje imam tipa da sam njihov klijent već godinama, da nisam opterećen nikakvim kreditima, da sam zaposlen na neodređeno i sto drugih stvari - JEDNOSTAVNO MI TREBA ZA TREĆINU VEĆA PLAĆA DA BIH UOPĆE MOGAO RAZMIŠLJATI O BILO KAKVOM KREDITU!)



A JEBOTE!

da imam trećinu veću plaću - imao također veći minus u banci, veći povrat poreza, mogućnost da uzmem još jednu karticu ili tako nešto...

ovako - kvaka 22.

nemam dovoljno novca da bih digao kredit a nemam ni dovoljno novca da bih preživio narednih par mjeseci bez posuđivanja novca.

sad tražim okolo po cijeloj regiji druge opcije ali bez jamca/sudužnika mogu se u principu oprostiti od svega.

ili se uvaliti u debilanu tipa sumnjivi oglasi i još sumnjivije ŠKZ koje malo malo završe na stranicama crne kronike.

a jebote...

P.S. jučer gledao mimohod navijača po Vukovaru (ipak održan i ugodno sam iznenađen što je prošao mirno) i navijao da se popičkaju međusobno i demoliraju ako ništa drugo a onda poslovnicu banke! grrr...

03.03.2008. u 07:49 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr