sinner´s blog...

ponedjeljak, 21.01.2008.

Policija trenira gledateljstvo!









Jučer pogledao «policijsku patrolu» ili kako god se već zove naš domaći reality show na RTL - u.
Priznajem, potaknut natpisima o nevezivanju sudionika u službenom automobilu i preporukama prijatelja da odavno nisu vidjeli nešto smješnije.
Ajde. Upalio fino telku, otvorio kikiriki i da i to vidim.
Nakon nabrijane špice – kratka najava (nevjerojatno iritantnim glasom najavljivača…gdje ih nalaze samo?) – «…večeras pratimo dvije patrole po zagrebačkim ulicama…».
Kad sam vidio dvije patrole – odmah sam se počeo smijuljiti. Pa pobogu ja stvarno ne znam da li hrvatska policija ima neki dress kod ili šprancu po kojoj izgledaju policijski službenici jer su ova četiri baš onako – izgledaju kao policajci. Iz aviona.
Kratko ošišani i debeli. Ajde u kurac, pa mogli ste naći neke reprezentativne predstavnike PU zagrebačke, nekog mladog i lijepog i u dobroj tjelesnoj formi, makar da se gledateljice koliko toliko zaintrigiraju.
Ali ne – evo ih. XXXL uniforma. Od teškog života pretpostavljam. Pa da, treba cijeli dan sjediti u autu i vozati se okolo.
I odjednom – bombastično-iritantna najava (jebeš mi sve i RTL-u pa ne možete istim glasom najavljivati i Salto i emisiju koja bi kao trebala biti kao ozbiljna) – vuuu-huuuu. Idu na mjesto zaplijene narkotika. Ja sad očekivao da je u najmanju ruku zaplijenjeno pola kile kokaina u nekom Porscheu ispred štajaznam Pashe ili takvog nekog mjesta – kad ono – banana.
Pala neka dva klinca sa ganjom.
E sad ovo se iskreno nadam da je odglumljena scena jer će klinci kad izađu iz pritvora najebati.
Kao prvo, pred kamerama su odrukali dilera («Crni») kao drugo kad ih starci vide na dalekovidnici ne znam baš kako će regirati. Za «Crnog» znam kako će reagirati. I ja bi tako da sam na njegovom mjestu.
Uglavnom – istovarili oni klince i inspektora, malo se sprdali (komentar iritantog glasa – diler ih je zajebao jer im nije prodao 50 g trave nego 30 g…e Crni,Crni...da sam na mjestu klinaca sad bi te ja našao i ispizdio jer si me zakinuo za 20 grama…) i evo ga – Highlight! i razlog zašto se ovo punim pravom može strpati u žanr komedije.

Neprejebiva spika ove dvojice u autu kad su se vozili iz stanice

Policajac 1 : «Znaš ti da one fore u filmovima kad oni ližu heroin ustvari ne idu tako?»

Policajac 2 : (mudro šuti. Ili ga ne sluša)

P1 : «..ono neće oni sad cijeli dan štajaznam lizati okolo..» (na ovo sam se već počeo hihotati…zamislite službenika PU zaduženog za lizanje zaplijenjenih narkotika…) «..ima testova sa kemikalijama. Možda je onaj koji je pakovao drogu imao hepatitis pa se možeš zaraziti…» (na ovo sam se počeo smijati kao idiot. Prvi put čujem da se putem lizanja narkotika možeš zaraziti hepatitisom…) «…a heroin ionako liči na brašno ili štaubcuker..» (HAHAHAHA! Ne liči. Kokain ili speed liče. Heroin je žućkast. Možda je mislio na žuti šećer? kako bi rekli Rolling Stones – Brown sugar…)

Nakon ovoga jednostavno nisam imao snage pogledati ostatak. Plašio sam se što bi se još moglo dogoditi.

Naravno uopće ne znam koji je smisao ove emisije. Približiti gledateljstvu rad policije? I to upravo u vrijeme kad uz ostalo policajci na dužnosti ubijaju vozače a za to dobijaju suspenzije i brane se šutnjom na sudu? Meni nimalo nisu približili rad policije niti mi učinili simpatičnim policajce, jer iz vlastitog iskustva sa službenicima bilo koje PU nemam niti jedno pozitivno iskustvo.
Uz ostalo nedavno sam skoro bio priveden tijekom fotografiranja na terenu. Da sam se zaintačio i počeo srat o pravu javnosti na informacije i o mojoj službenoj dužnosti da fotografiram najvjerojatnije bi dobio pendrekom jer su dva interventna policajca doslovno urlala na mene.

Ali sam se makar tijekom gledanja ovoga uspio nasmijati onako od srca. Ako je to bio cilj – svaka čast.

Slijedeći put ću pokušati pogledati onu drugu seriju gdje prate rad inspektora na terenu. Jer sam čuo da je to još veća smijurija.

21.01.2008. u 09:13 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr