sinner´s blog...

srijeda, 17.10.2007.

priča o jednoj suboti

Pijan sam.
Hodam u mjestu..hladno je ali ne osjetim zbog svega što sam utrpao večeras u sebe (C2H5OH + šećer + aromatski esteri + taurin + kofein + umjetne arome + umjetna sladila…daždevnjakovo oko i zmijski znoj…pun mi je želudac,srce mi udara…) i pričam…o jučer, noćas, o sutra (čekaj, da li to sve postoji ili je iluzija? Ili je vrijeme apsolutno a pojam perfekta/prezenta/futura ovisi o perspektivi i promatraču? Nevažno..)

Pričam joj o životu i li onome što je bilo jučer ili danas ili sutra u ovo doba.(Da li se to dogodilo? Ili se gubim?Kao i svaku jebenu subotu?)

Ne sluša me. Z.je pijana (ne voli piti ništa osim votke..kao i ja uostalom…bad habit)
Pazim da je ne dodirnem jer će P. poluditi na mene. Ne voli da je itko dira, koliko god bili dobri. Ljubomorni pas. Ne treba mi prejebavanje s njim u pol noći (dokurca koliko je sati oupće? Fajrunt je…znači oko 3 i pol, 4…)
U kurac pa gdje su? Jebala ih zadnja runda…ona klima i kaže da idemo…pričekaj.
Pričekaj. Ionako idemo gore do P. a bez njega ne možemo.
Gledam je…još je dijete a tek sad izgleda odraslo.
Vidim je u jednoj od budućnosti. Jednoj od bezbroj mogućih koje svaki tren pravimo svojim izborom i izborima drugih (valna funcija kolabira u jednu točku…)

Mi smo Schrodingerove mačke, svaka u svojoj kutiji.
Predemo, dozivamo se, žive i mrtve u istom trenu.

Kažem joj da moram prestati piti.



- - - - - - - - - - -


S : E?
M : Reci?
S : Jebote što ti sa onom svojom šeficom? Pa čovječe samo što te nije izjebala na šanku?
M : Ma da briješ…
S : Ma da brijem! Ja bi je ladno odvukao kući...pa di puklo..
M : Ja nisam takav..
S : Jesi, jesi samo toga nisi svjestan..hehehe…
P : MA daj odjebi konju ti bi pojebao sve živo..glup si..
S : Da, i ? U čemu je tu problem?
P : Ma u kurcu si, ja ti ne bi dao da mi kujicu šetaš jer bi se bojao za njenu pičku!
S : Hehe..BITCH! A ništa samo ljudska bića ženskog spola dolaze u obzir…
M : …ili ono što ti izgleda kao ljudsko biće dok si pijan…
S : Ajd ne seri nego rolaj..koliko ti treba jebote!
M : Skuliraj…šta me cimaš?
S : Ma ne cimam ali brate brutalno ga odugovlačiš… jebem ti redbul sad ću opet vilenisat okolo..e srce mi pere tristo na sat…
Z : I meni..
S : Ma to tebi lupa kad me vidiš, kaj ne?
P : E a da ti odjebeš?
S : Ma daj koji ti je opet napad ljubomore? Ne seri…
P : Ma ne seri ti! Kužiš ti bi stvarno povalio sve živo…
S : Ajde!
P : Ma ajde! Što je bilo sa V.?
S : Što sa V.?
P : Pa jebo bi je?
S : Da, i?
P : Eto ti ga na? Što ja pričam..kurva si..
S : E kurac nisi u pravu, na primjer NJU ne bi nikad jebo!
P : Koga ?
Z : Da, koga?
S : Pa tebe! Nju?
P : Moju Z? Oćeš šamar da ti stisnem!
S : A u kurac, šta sad, ne bi i gotovo!
Z : A zašto ne bi?
P : KOJI TI SAD KURAC BRIJEŠ?
Z : Daj skuliraj se pitam..možda mu nisam privlačna..
S : Ma ne to..
P : E jebeš mi sve kad te opizdim..
S : …MA ČEKAJ KONJU…nego dobri smo si..kužiš nas dva i nas dvoje..ergo automatski je ne gledam kao seksualni objekt već kao..kao..
Z : Šta, namještaj?
S : Ma ne..nego ne bi bilo u redu, ok?
M : Al ga ti sereš..
S : Ma rolaj..
P : I šta ja sad da kažem na to?
S : Pa što bi rekao? Trebalo bi ti biti drago što ti curu ne doživljavam kao seksualni objekt već kao osobu..eto vidiš da imam nekih regula..
Z : A sa V. bi spavao? Iako ima tipa?
S : Pa da…ono da ga nema i da si nismo toliko dobri..ma kurac- bi! Nismo si toliko dobri…dobio bi po pičci kasnije al jebiga…
M : Ma ja bi te tukao!
S : Da,da..sigurno..jesi ga više..u kurac..
M : Evo, kaj se pjeniš..
Z : E idem ja spavat..jebeš i ovo i vas…niste pri sebi
S : Nećeš variti?
Z : NE!
S : Ok sori..
Z : E daj mi neku dekicu..ili nešto..
P : Evo…ajd bit ćemo tihi..naspavaj se ljubavi…
S : Ajd ušuškaj je i dolazi amo..
P : Ma odjebi…
S : Šta sad…



P : E ti ga brate stvarno sereš!
S : Znaš mene..
P : Pa kontaš malo si pretjerao…
S : I šta je sad kao ljuta na mene! E ŠALIO SAM SE IPAK BI TE JEBAO SUPER ME PRIVLAČIŠ!
P : IDIOTE!
S : Ma šta te ne valja kad je ne bi jebo te ne valja kad bi je jebo..
P : Ma jebaću te ja sa šakom u glavu..
S : Daj smiri se..zajebavamo se..
P : Nemoj je dirati. Znaš.
S : Znam…sve pet..sori..
M : E imaš ti neke pive tu..se može to popit?
P : Pa da…ajde otvaraj i više pali, jebo te Sveti Ilija!
S : Gromovnik! E meni pivu jednu jutarnju..
P : Evo..
M : Ej, dobro ovo…domaja?
P : Do jaja! Cepa, seče ruke i noge, prava papričetina!
S : Joj da,Š-ova spika..di je taj debil?
P : Ma eno ga doma u kurcu je samo brije pred kompom, ne ide nigdje, ova njegova je pukla! Samo dođe s posla i ušteka se i drka po igricama..
S : Kakav lik…se sjećaš kad je skočio kroz prozor!
P : DA! Jebote umro sam od smijeha!
M : Šta šta?
P : Ma kužiš dolje u klubu, mi pirkamo i on hladno nakon drugog kruga – op! Kroz prozor!
S : Joj kakav likus…kao došlo mu..
P : I uglavnom ti se on razjebe na glavu i ulazi nakon minute unutra sa pičkom po pol čela i spikom – kako me isfleširalo!
M : Kakav lik…joj da sjećam se tog tuluma to je kad sam padao od votke..
S : Pa ti non stop padaš od votke..ej šta kurac kakva privatizacija! Daj to vamo!
P : Ja sam na redu!
S : Ma da! Kakav je to krug?
P : Pa tako se žito kosi…
S : A jebote..
P : E šta je s onom tvojom..manekenkom?
S : Ma nije manekenka.Nego fotomodel..a ništa..ne ide nam..jebiga
M : Jel to ona što ima ona jebena usta za pušenje?
S : Ma popuši!
P : Aha sad vidiš kako je!
S : Ma whatever..
M : I kad se ženiš?
S : Kad tebi šefica poduva kurčinu!
M : Hehe..znači u subotu..ej P. EJ! pazi lika spava..
P : Ma u kurcu sam..odo kod Z…
S : Ajde, mi ovo skurimo i po pivo i bježimo..jebote skoro je 6…
P : Ajde..ako mi bude stara išla po kruh pa je vidite recite joj..da mi uzme kiflu..
S : Šta ti se ne diže pa..
P : Ma marš!
S : A jebote zajebancija..jesi nervozan…e oćeš ti ići sa Z.?
P : Gdje?
S : Pa ono s njom, tamo kad krene studirat..znaš naći posao..blabla..
P : Pa ono oću…ma u kurcu mi je već sad ovdje a kad ode pukniću…
S : Ajd slušaj pogledam ti ja na poslu kakvi se poslovi nude, nazvat ću neke ljude i ono..polako..
P : Ma nema beda..ajd
S : E?
P : Samo se nemojte jebat..da se ne napalim..da ne bi M. fasovao
S : Ma da..ionako ne znam di mi je dupe a di glava..ajd laku noć
M : Dobro jutro, jebote..
S : E da vidi..šta ćemo zatuć pivu pa na kavicu pa na obalu kulirati?
M : E vidiš…to bi bilo ok…


- - - - - - - - - - - -


Sviće.
Sunce je bijelo i mrtvo.
Teturamo dok ljudi kupuju kruh i novine.
Mi smo samo prerano ostarjela djeca koje se nikad nisu prestala igrati.
Samo su igračke malo opasnije.

Samo Schrodingerove mačke svaka u svojoj kutiji.
Otvorenih očiju je sanjam kako prede.

Zašto mi se plače?

17.10.2007. u 19:15 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (19)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (23)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (25)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu i svačemu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

GLAZBENI FORUM

DRUMMAGAZINE

DRUMMERWORLD

FREEDRUMLESSONS

BUBNJARI.COM




TRI KRALJA




Danny Carey


Gavin Harrison (Quick Time)


Morgan Agren




MY FAVORITES


KORA´S FASHION AND DESIGN

EARBUGS KALI PROJECT

HORROR.HR

METALIUM

CHOCO - najslađi blog na netu

BLOGOV KOLAC - književnost, uglavnom SF...


RANT

NOSF

ŠUND ZABAVNIK

DOM ZA VJEŠANJE - susviračica i supatnica po poslu

SERPENT

FYA

KINKY - the osječka cooleritza

SIAMESEDREAMS

DAGOBER - ovo je brutalno...

DJUS - the cooler

DEČKO KOJI OBEČAVA V.2.0.


GOSPODARICA LAŽOVA

DOLORES

ANYBODY LISTENING

KISICA


NEVIDISME

KORJENKO GUMICH

MAČKA U MARTAMA

PICK A BOOB

 zločeste cure



/



ANGELIUM

METALAC

VIDIMO SE U ŽIVINICAMA! - carevi...

WE ARE ETERNAL
ALL THIS PAIN IS AN ILLUSION....

e-mail me at

cancerman@net.hr