povedi me...ma da ne znam gdje da krenemo...svejedno je...

KAO ZVJEZDANA PRAŠINA…

Volim te…eto, tek toliko da znaš zašto. Jedan jedini odgovor na milijun tvojih pitanja.
I nije važno gdje, ni kada, ni kako…ništa nije važno osim tebe i mene. Osim nas.
Razumiješ li sad zašto sam još uvijek tu?
Čuvaj me! Molim te da me čuvaš onako kao što ja čuvam zvjezdanu prašinu u zjenici tvoga oka da ono ne bi izgubilo sjaj.
Ne daj mi da padnem, drži me čvrsto. Ne puštaj.
Ti koji znaš značenje riječi ljubav, značenje riječi tuga.
Ti koji znaš davati bez da tražiš išta zauzvrat.
Ti, čija se prisutnost u mom srcu odražava u svakom mom pogledu poput srebrnog odsjaja mjeseca na površini poput stakla glatkog jezera.
Tebi želim reći hvala.
Hvala ti što postojiš, hvala što si kraj mene, što mi ne dopuštaš da posustanem.
Hvala ti što me voliš.

18.03.2006. u 20:27 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (10)
Siječanj 2006 (15)
Prosinac 2005 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

pišite mi whenever...
c0ralina@net.hr

zagrliii meee!! =)





*HUGS* TOTAL!
ayde kLikni...dobro bi mi došao jedan zagrljaj =)

oćeš da i tebe grle?!


myspace

Stuff for your blog!



Free Hit Counter
Free Hit Counter

A OVO JE...text najdraže mi pjesme najdražeg mojeg kluba...//Roma mai sola//

MAI SOLA MAI by MARCO CONIDI


Cosa sei per me, spiegarlo non č facile
Una parola sola, tu sei la Roma.
Sei il primo gioco che facevo da bambino
E che ci gioco ancora, tu sei la Roma.

Ricordo che quand'ero ragazzino
Sognavo di essere Agostino
E dare calci alle paure.
Ci sono stati giorni amari che
C'avevo solamente te e poco altro per star bene.

C'eri tu e qualche amico in piů,
Quante volte in un tuo abbraccio
Ho preso coraggio.



A te, a te che sei la mia Roma
A te che non sarai mai sola,
Perchč non hai lasciato mai me.
A te, a te la mia fedeltŕ,
Il mio coraggio, la lealtŕ
E la mia voce nella gola.
A te che sei la mia Roma
Ovunque tu sarai, mai sola mai.


Cosa sei per me, spiegarlo non č facile
Ciň che mi consola, tu sei la Roma.
Guarda questa gente che ti segue e s'innamora
Devi esserne orgogliosa, tu sei la Roma.

Sei tu che dai speranza a una cittŕ,
Che dai orgoglio e dignitŕ
E che ridai qualche rivincita.

Sarai tu quell'amico in piů
E quante volte in un tuo abbraccio
Troverň coraggio.


A te, a te che sei la mia Roma
A te che non sarai mai sola,
Perchč non hai lasciato mai me.
A te, a te la mia fedeltŕ,
Il mio coraggio, la lealtŕ,
La mia voce nella gola
A te che sei la mia Roma,
Ovunque tu sarai, mai sola mai.









Just some things…

*****
Svatko od svakoga bježi, nitko nikoga neće…lutamo krivim stazama, tražeći put do sreće…
*****
Bolje ispasti budala nego ispasti iz aviona…
*****
Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću.
*****
Neuspjeh nije ako nešto učinite pogrešno, već ako ni ne pokušate.
*****
Onog dana kad prestanete gorjeti od ljubavi, mnogi će umrijeti od studeni.
*****
Ljubav je vidjeti svijet u zrnu pijeska i raj u divljem cvijetu. Obuhvatiti beskraj tvoje ruke i vidjeti vječnost u tvom pogledu.
*****
Lako je voljeti onog koga si jednom mrzio, ali je teško mrziti onog koga si volio.
*****
Kad nas netko duboko povrijedi, oporavljamo se tek kad oprostimo.
*****
Everyone hears what you say…
Friends listen to what you say…
Best friends listen to what you don't say.
*****
Loving is not how you forget, but how you forgive. Not how you listen, but how you understand, not what you see but how you feel, and not how you let go but how you hold on.
*****




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006




saint patrick's day





saint st patrick's day 2006



It's better to burn out then fade away. >>Kurt Cobain<<

st patrick's


st patrick's day 2006



ECSTASY //by ATB

Have you ever noticed,
That I'm not acting as I used to do before?
Have you ever wondered,
Why I always keep on coming back for more?

What have you done to me,
I'll never be the same I'll tell you for sure

I'll never be the same I'll tell you for sure
I'll never be the same I'll tell you for sure

You really are my ecstasy,
My real life fantasy, oh yeah

You really are my ecstasy,
My real life fantasy, oh yeah

Not that I'm complaining,
A more beautiful vision - I have never seen
If you don't mind me saying,
A life of ambition to fulfill my dream

What have you done to me,
I'll never be the same I'll tell you for sure

I'll never be the same I'll tell you for sure
I'll never be the same I'll tell you for sure

You really are my ecstasy,
My real life fantasy, oh yeah

You really are my ecstasy,
My real life fantasy, oh yeah

You really are my ecstasy,
(There can be no other
While we still have each other)
My real life fantasy, oh yeah

You really are my ecstasy,
(There can be no other
While we still have each other)
My real life fantasy, oh yeah

You really are my ecstasy,
(There can be no other
While we still have each other)
My real life fantasy, oh yeah

st patrick's day 2006




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


eni&neni
crnaaa
hera
dora
mara
ashleygirl
luda cura
marykate
wild angel
brzi
izgubljena
lorry*
I am me
mala...
matea
M.C.Zag
falling angel
$teffy
milca
lecky
milca i lecky su prije pisale skupa...sad imaju svaka svoj blog kolko skužih :)
hopes&fears
lorena
celestar
happy girl
sophie
mediterraneo
zvrka
anna
martin@bluncky
anja
mateja
vilinska carica
mysticlady

sve ću upisat u linkove čim nađem dovoljno vremena...ima posla s tim... =)

saint patrick's day



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

myspace

images for blogs



myspace

images for blogs




Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com