<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
NOVOSTI!!!!
petak, 31.10.2008.

POZDRAV,rekla sam da u 10.mj.više neću pisati postove ali imam vam nešto jako važno reći.
Ja i blog sveosims2i3 imamo forum o simsima,pa bih bilo ljepo da imamo što više registriranih obožavatelja simsa!!
Posjetite ovaj forum www.sveosims2.forumotion.net
nadam se da će vam se svidjeti!!!
HVALA!!!!!

BYE

| 17:57 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |



Obavijest
nedjelja, 26.10.2008.

Bok ljudi,

hvala vam na komentarima,do kraja 10.mj. neću pisati postove jer ih u ovome mjesecu ima previše...
Već za 5 dana očekujte novi post...Jer je početak 11.mj....
Molim vas recite mi o čemu želite da vam pišem ,čega bude najviše o tome ću napisati jedan veliki post...

Komajte i nadajte se u 11.mj. još više postova nego u 10. mj.....

BYE BYE

| 17:02 | Komentari (24) | On/Off | Print | # |



Sims Bon Voyage
srijeda, 15.10.2008.

Fokus ove ekspanzije je turizam, odlazak s obitelji (ili samostalno) na odmor ili pak putovanje na jednu od tri ponuđene destinacije: Twikki otok - ljetovalište s plažama, selo Takemizu - orijentalno mjesto za odmor te Tri jezera - zimsko odmaralište.
Sva tri mjesta pružaju mnoštvo sadržaja za odmor i razonodu, jedinstven krajolik i klimu. Osim očekivanog hotelskog smještaja na sve tri lokacije, simse očekuju mnoga iznenađenja koja se odvijaju van hotela u kojem odsjedaju. Svaka destinacija pruža specifičnu atmosferu. Na ljetovanju vas očekuje more u kojem se može kupati, što je velika novost u igri jer je voda dosad bila statičan, dekorativan detalj. Šetnjom se krećete od mjesta do mjesta, što je također novost - prije je bila moguća samo vožnja taksijem na bilo koje mjesto. Na Twikki otoku vas na jednoj od sunčanih plaža čeka stari, nasukani brod čije tajne vaš čovječuljak također može otkrivati.

Odmor za dušu i tijelo
U orijentalnom odmaralištu Takemizu možete pronaći pagode za ceremoniju čaja s mještanima, zdenac želja, zen vrtove za meditaciju i mala parna kupališta u stijenama. U planinama vas čeka mjesto za kampiranje i spavanje u šatoru, ribolov u planinskom jezeru, igra bacanja sjekire u staro stablo i održavanja ravnoteže na deblu u vodi - idealne aktivnosti za aktivan odmor i razonodu. Postoje situacije zajedničke svim trima destinacijama. Prva je odlazak na istraživačke ture s lokalnim turističkim vodičem. Druga je isprobavanje lokalnih gurmanskih specijaliteta u malim restoranima pod vedrim nebom te naposljetku upoznavanje lokalnih običaja komunikacijom s mještanima.
Zanimljivo je i otkrivanje tajnih mjesta na kojima treba otključati neki novi feature. Na Twikki otoku to je susret duhom gusara, u Takemizu susret s starim mudracom od kojeg saznajemo tajnu priču, a u planinama susrećemo Yetija - poznato biće iz bajki i legenda. Zanimljiv je i lokalni ples koji se može naučiti na svakoj od navedenih lokacija. Također se možete opustiti u rukama lokalnog masera, nakon čega se bacite u saunu i odmor je potpun.
Igra je puna novih socijalnih interakcija bilo s mještanima bilo s osobom koju ste poveli sa sobom. Logorovanje, čavrljanje uz vatru na otvorenom, ples, ispijanje čaja - sve to doprinosi odnosima među simsima. Istraživački dio odmora sastoji se u otključavanju tajne lokacije. Taj dio asocira na avanturu s obzirom da se, što nije bio običaj za Simse ranije, moraju napraviti određeni potezi kojima tražimo rješenje.

I odmoru dođe kraj
U kombinaciji s prethodnom ekspanzijom “Seasons”, ova ekspanzija dobiva na zanimljivosti zbog klimatskih prilika i neprilika koje se prilično razlikuje od destinacije do destinacije. Nepredvidljivo vrijeme koje donosi grmljavinu i kišu daje dodatnu čar igri. Povratkom kući, osim suvenira koje smo kupili, dobivamo i “memento”, sjećanje zabilježeno u našem Sims profilu. No, ekspanzija je prilično grafički zahtjevna i bugova ne nedostaje. Nažalost ne postoji mogućnost logičnog povezivanja ove ekspanzije s starijom “Open for Business” jer kupovati ili voditi hotel na nekoj od novih destinacija nije moguće



| 17:01 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Zabavne šifre 2
četvrtak, 09.10.2008.

NOVA FRIZURA,ODJEĆA..

-kad počnete raditi novog sima upišite šifru "boolProp testingCheatsEnabled true"
-zatim skupa držite "shift+N" I otvoriti će vam se puno nove odjeće i frizura koje dosada niste mogli koristiti...
-da biste ovo ugasili držite shift+M




| 14:10 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |



Zabavne šifre
četvrtak, 09.10.2008.

Evo post o zabavnim šiframa...Šifra boolProp testingCheatsEnabled true nudi puno mogućnosti....Želim vam ugodnu zabavu!!!

SKINITE ZELENI DIJAMANT S VAŠEG SIMA

-upišite šifu boolProp testingCheatsEnabled true
-stisnite shift i kliknite na dijamant iznad sima,kliknite "force error"
-kliknite na delete i izbrišite dijamant




| 13:54 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Sims 2 Nigtlife
četvrtak, 09.10.2008.

Igra podsjeća na ekspanziju namijenjenu prvotnoj igri The Sims imena The Sims: Hot Date, koja se usredotočila na nove međusobne interakcije Simsa, kao i na nova mjesta na koje Simsi mogu otići, poput plesnih klubova i romantičnih restorana. Ekspanzija Nightlife na isti način upotpunjuje igru The Sims 2.

Nove dopune koje dolaze s ovom ekspanzijom jesu osobni inventari Simsa, nove socijalne interakcije (primjerice "Dip Kiss", "Gaze") i preko 125 novih predmeta. NPC Simsi sa kojima igračev Sim ode na spoj sada mogu ostaviti poklone ili pisma mržnje ispred Simovih vrata, ovisno o uspjehu pojedinog spoja. Neki od novih NPC Simsa jesu DJ-i, Ciganska ljubavna posrednica i vampiri.

Nightlife ekspanzija istovremeno dodaje i dvije nove aspiracije. Aspiracija užitku može se dati Simu na isti način kao i prethodnih pet aspiracija. Simsi sa ovom aspiracijom teže, kao što je to i očito, užitku na sve moguće načine te se boje sramoćenja bilo kakve vrste. Nightlife ekspanzija uvodi i novu nagradu, ReNuYu SensoOrb, predmet koji Simsima omogućuje da promijene svoju aspiraciju u bilo koje vrijeme. Doduše, i ova nagrada može imati svoje negativne strane, kao i uostalom sve nagrade u igri. Ako se to dogodi, Sims koji je upotrijebi u to vrijeme dobiti će aspiraciju prepečenom siru, i sve će normalne želje potisnuti ogromna želja jedenja prepečenog sira.

Simsi u ovoj ekspanziji mogu imati i vlastite automobile. Postoji više dostupnih modela i boja automobila. Kao dodatak, igrač može izgraditi prilaze (što je obaveza za sve Simse, ili igrače, koji na svome zemljištu žele smjestiti automobil), kao i garaže.

Igrači sada mogu praviti bazene u novijem obliku.

Pregled unutar zemljišta proširen je u Nightlife ekspanziji te je sada moguće gledati susjedna zemljišta iz svog dvorišta, što prije nije bilo moguće. Igrači mogu napustiti jedno dvorište kako bi posjetili neko drugo, bez vraćanja u pregled susjedstva. Ipak, nemoguće je da Sims samoga sebe pozove u drugo dvorište.


Novi načini igranja igre
Kao što je i slučaj sa prethodnim ekspanzijama, tako i The Sims 2: Nightlife donosi novitete što se samog načina igre tiče. Ona ne donosi samo nove predmete, već i novi fokus igre, a to je zabava. Novi načini jesu:


Gnjev
The Sims 2: Nightlife uvodi novu koncepciju, a to je gnjev. Ograničenog trajanja, ovaj koncept obično utječe na to koje su interakcije između određenih Simsa prihvatljive. Najčešće dolazi kada jedan od supružnika uhvati ovog drugog kako ga vara. Ako neki drugi Sim postane gnjevan na igračeva Sima, igračev će Sim postati meta vandalizma, kao što je, primjerice, krađa novina ili šutiranje i prevrtanje kanta za smeće. Ovo se može razriješiti ponovnim prijateljstvom između ta dva Simsa.


Kontakti
Kontakti jesu prijatelji Simovih prijatelja koje Sim može nazvati kako bi sa njima ostvario neku vrstu veze. Ovi kontakti dolaze sa prethodno definiranim bodovima, što čini građenje veze lakšim, no ipak, ovi su bodovi dostupni na ograničeno vrijeme.


Vampiri
The Sims 2: Nightlife uvodi NPC vampire i dopušta igračevom Simu da i sam postane vampir. Prijateljevanjem sa "Veličanstvenim vampirima" (koji su poznati i kao "Count" i "Countessa") koji vrijeme provode u centru grada tijekom noći, igrač može natjerati vampire da ugrizu njihovog Sima. Nakon što Sim postane vampir, dobiva karakteristične očnjake, crvene oči i blijedu kožu. Vampiri umiru ako su dulje vrijeme izloženi Sunčevoj svjetlosti (ostaju u ljesovima tijekom dana). Dobrobit koju Sim dobiva postajući vampir jest da se njegove Potrebe (Needs) ne snižavaju tijekom noći. Zbog toga, vampiri se mogu zabavljati cijelu noć u središtu grada, ujutro se vratiti kući i odspavati, a zatim se probuditi u 7 navečer, upotpuniti svoje Potrebe i pripremiti se za ponovnu zabavu. Još jedna prednost vampira jest da, nakon ugriza, postaju besmrtni, i zbog toga, vječno ostaju u onom životnom stadiju u kojem su bili kada ih je vampir ugrizao i nikada ne ostare. Vampiri isto tako mogu imati poslove, kao i svi normalni Simsi, iako je održavanje samog posla otežano. Ako je njihov lijes u garaži, mogu se probuditi iz sna, ući u auto, otići na posao ili meditirati prije posla te se na taj način teleportirati odmah pokraj auta, ili, možda najjednostavnije, izgraditi garažu i spojiti je sa kućom




| 13:35 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |



The Sims 2 Pets slike
utorak, 07.10.2008.





| 19:28 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |



Zahavala za komentare
utorak, 07.10.2008.

HELLO!!

VIDIM IMA NEKOLIKO KOMENTARA PA HVALA!!!!
OČEKUJEM JOŠ VIŠE KOMENTARA(pozitivnih)....


HVALA!!!

| 19:17 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



The Sims 2 University
ponedjeljak, 06.10.2008.

Adolescentski Simsi sada mogu iseliti iz svojih kuća i otići na sveučilišta. Kada odu na sveučilište odrastaju u punoljetnika i ostaju tamo dok ne diplomiraju, ispadnu ili budu izbačeni. Kako bi se to olakšalo, uveden je stadij punoljetnika. Samo Simsi koji odu na sveučilište ulaze u ovaj novi stadij života; adolescenti koji ne žele na sveučilište prelaze direktno u stadij odraslog Simsa. Kako bi se ove obrazovne institucije mogle napraviti, dodano je ekspanzijsko sveučilišno susjedstvo. Postoje tri različita, ranije napravljena sveučilišta koja dolaze sa University igrom:

Sims State University, koji pruža sve osnovne značajke jednog sveučilišta u igri. Postoji dobra ravnoteža između školskih ustanova i običnih zemljišta zajednice kao što su butici i mjesta za druženje poput knjižnice.
La Fiesta Tech, sveučilište u pustinji slično Strangetownu, čini se kao da je prožeto zabavom i dobrom atmosferom. Čini se da je usredotočenje na obrazovanje veoma maleno, bar što se tiče studenata (postoji već napravljeni student koji je vanzemaljac), te je ono ovdje većinom radi zabave.
Académie Le Tour, prestižno sveučilište gdje se najviše pažnje posvećuje obrazovanju. Na ovom sveučilištu malo je zabavnog sadržaja, jer su studenti ovdje veoma marljivi i vrijedni (ne postoje već uspostavljena bratstva).
Ova područja imaju sve što se može pronaći u stvarnom studentskom životu. Većina Simsa živi u zajedničkim spavaonicama, gdje kompjuterski kontrolirani Simsi popunjavaju prazna mjesta u slobodnim spavaonicama, iako Simsi sa dovoljno visokom školarinom mogu započeti školovanje u privatnim rezidencijama. Privatne rezidencije mogu se prijaviti za status bratstva, dozvoljavajući članovima kuće da vrbuju druge Simse kako bi povećali broj članova svoga bratstva/sestrinstva. Izvan privatnih rezidencija, ranije napravljana susjedstva sadrže rekreacijske centre (teretane), knjižnice, studentske centre, itd.

Malen, ali zamjetan dodatak igri je nova sveučilišna radio stanica, koja pušta stvarne pjesme samostalnih glazbenih sastava na sveučilištu, no riječi pjesama su, dakako, na Simlishu (Simljanskom ili Simskom jeziku).


Sveučilišno obrazovanje
Najveći aspekt The Sims 2: University igre jesu sama sveučilišta te, očekivano, sami kolegiji. Brucoši prema standardu dobivaju "neodlučeni" kolegij kojeg se mora odabrati do njihove godine juniora, inače će mu kompjuter automatski dodijeliti filozofiju.

Studenti imaju jedanaest različitih kolegija na izbor. Svaki kolegij zahtjeva određene vještine (Karizmu, Logiku, itd.) kako bi se dobile najviše moguće ocjene, što znači da će svako predavanje izravno pomoći studentu kod njegova ulaska u neku od mogućih profesija nakon boravka na sveučilištu.

Ovi kolegiji jesu:

Matematika
Filozofija
Fizika
Političke znanosti (Politologija)
Psihologija
Umjetnost
Biologija
Gluma
Ekonomija
Povijest
Književnost
Šest dana na sveučilištu računa se kao jedna provedena godina, u tom vremenskom periodu Simsi moraju podići svoje ocjene na predavanjima na nekoliko mogućih načina. Najbolji način jest kombiniranje svih navedenih mogućnosti, što Simsa lako može dovesti do Dekanova popisa, velikog dostignuća za Sim studente.

Rješavajući zadatke, što se može započeti pritiskom na igrivog Simsa, zatim "College…", a zatim "Do Assignment". Ova radnja traje jedan ili dva sata, podižući Simovu ocjenu. Ako Sim ima dovoljno utjecajnih bodova ili je član bratstva, on/ona može utjecati na druge da naprave njegove/njene zadatke, povećavajući Simovu ocjenu bez imalo utrošenog rada.
Istraživajući o trenutnom kolegiju, što se može započeti pritiskom na policu za knjige i pritiskom na "College…". Ova se radnja može proširiti na grupno istraživanje ("Group Research"), što je zapravo socijalna interakcija kojoj se može pristupiti pritiskom na drugog Sima i pozvati ga na istraživanje. Simsi iz svih kolegija imati će značajnu korist od grupnog istraživanja, što se tiče i ocjene i druženja. Iako istraživanje ne pruža trenutačno podizanje ocjene, ona će se polagano podizati što duže Sim provede nad knjigom istražujući, a grupno će istraživanje podići ocjenu brže od samostalnog istraživanja.
Pišući semestarski esej, kojeg se može napisati pritiskom na računalo i odabiranjem opcije "College…", a zatim "Write Term Paper". Ova radnja traje nekoliko sati i veoma je zahtjevna, ali značajno podiže Simovu ocjenu. Računalo sprema napredak eseja, kako bi se Sim mogao odmoriti, a zatim vratiti na započeto. Kao što je slučaj sa zadacima, Simsi mogu utjecati na druge da im oni napišu esej.
Odlaskom na predavanja. Svaki Sim ima određeni vremenski period otkada dokada su njegova predavanja. Simova će se ocjena smanjiti ako ne prisustvuje predavanju (osim na završnom ispitu), ali se ocjene povećavaju redovitim odlaskom na predavanja. Kako bi Sim otišao na predavanje u točno određenom periodu, potrebno je odabrati Sima i pritiskom na njega odabrati "College…", a zatim "Go To Class". Sim će krenuti na nastavu i vratiti se za nekoliko sati, često donoseći zadatke sa sobom.
Druženjem sa predavačima. Što su bolje interakcije među njima, ocjena će biti viša, značajno se podižući. Istovremeno, loša interakcija sa profesorima znači i snižavanje ocjene.
Još jedan veliki razlog dobivanja dobrih ocjena, osim napredovanja kroz predavanja, jesu sveučilišne školarine; ako Sim dobije dobru ocjenu, dobiti će i novac od samog sveučilišta. Ocjena A+ studentu daje mjesto na Dekanovu popisu, kao i 1,200§, dok sa ocjenom C (najniža moguća prolazna ocjena) uopće neće donijeti Simeleonse.

Postoje i nagrade za prolazak kroz svaku godinu kroz kolegij.

Nakon završene brucoške godine, Sim dobiva dodatno prazan utor za još jednu Želju
Nakon završene druge studentske godine, Sim može promijeniti aspiraciju.
Nakon završene juniorske godine, Sim dobiva mogućnost zaključavanja utora Želja/Straha.
nakon apsolviranja, Sim dobiva još jedan utor za Želju, što znači šest utora za Želje i strahove.

Financije i poslovi na fakultetskom dvorištuSvaki Sim započinje svoj život na sveučilištu sa 500§ (osim ako imaju školarinu) te sav dodatni novac smatra se iznimno korisnim. U The Sims 2: University, studenti mogu trošiti svoj novac na luksuzne predmete u njihovom životnom prostoru, višak garderobe, elektroničke spravice (mobitele, mp3 playere i prenosive video konzole) ili čak iznajmiti kuću koja može biti privatna rezidencija ili ju se može pripremiti na nešto što će se na kraju pretvoriti u Kuću bratstva. Simsi mogu zaraditi novac i na još nekoliko načina


| 19:38 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Stambeno naselje!!!
ponedjeljak, 06.10.2008.

Evo ja sam izgradila nekoliko ovakvih stambenih naselja...pa možete i vi ako vam se sviđa...
Možete graditi i više katova nego je dozvoljeno pomoću ove šifre :
setHighestAllowedLevel (broj katova koji želite)
ali ne više od 15.

Evo naselje koje sam ja napravila .


| 17:50 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |



Hvala na komentarima
nedjelja, 05.10.2008.

Evo nadam se da će vam se svidjeti ovih nekoliko prvih postova koje sam napravila...
Ostavljajte mi PUUUNOO komentara!!!!!!!


Bye,Bye!!!!!


| 20:35 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |



Kako downloadati?
nedjelja, 05.10.2008.

Mnogima se downloadanje ćini pre teško, tako sam i ja prije mislila, ali to uopće nije teško..
Sada ću vam detaljno objasniti kako će te downloadati bez problema.
1 KORAK :
Kada otvorite željenu stranicu i dođete do stvari koja vam se sviđa kraj te stvari će te vidjeti - treba pisati Download
ili Skin

2 KORAK :
Sada vam se otvara prozor file download u njemu kliknete OPEN

4 KORAK:
Otvorio vam se novi prozor u kojem se nalazi lista fileova označite ih sve
osim onog prvog koji je datoteka --žute boje...i pritisnite EXTRACT

5 KORAK
Sada vam se otvorio još jedan prozor i tu piše folders i mali je prozorčić i sad idete redom ovako :
MY DOCUMENTS - EA GAMES - SIMS 2 - DOWNLOADS

ETO TO JE BILO TO NIJE TEŠKO!!!

| 18:54 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |



Download tvari za sims 2
nedjelja, 05.10.2008.

Download je SUPER stvar ja sam to tek nedavno otkrila jer nisam znala kako ću downloadati, eto sada sam napokon na naučila i stvarno je super.
Evo neke stranice s kojih ja downloadam!!! SUPER SU!!!

Simplystyling.de
4ever SimFantasy
simCredible Designs (meni najbolja)
Eto to je dovoljno za početak!!!





| 18:44 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Uređenje kuće!!!
nedjelja, 05.10.2008.

Evo nekih slika od kuča koje sam ja uredila : Pa pogledajte!!!

[/ Evo to je dnevni boravak!!!

[/

Nadam se da vam se sviđa!!!

| 18:37 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |



Sims 2 Season
nedjelja, 05.10.2008.

Godišnja doba
The Sims 2: Seasons ekspanzija je koja uključuje dva nova koncepta u seriju igara The Sims 2: vrijeme i godišnja doba. Svako godišnje doba traje pet dana i igrači posjeduju mogućnost mijenjanja njihovog redoslijeda izmjenjivanja. Simsi mogu graditi snjegoviće tijekom zime, grabljati otpalo lišće u jesen, kupovati veći izbor cvijeća i skakati u lokvice nastale tijekom kiše u proljeće, i dobiti sunčanicu ili doživjeti toplotni udar tijekom ljeta. Uz činjenicu da su godišnja doba većinom vizualan dodatak, svako godišnje doba poboljšava određene atribute Simljana: ljeto poboljšava sklapanje prijateljstava, jesen ubrzava učenje novih vještina i promaknuća u poslovima, zimi Simsi brže grade obiteljske veze, dok proljeće poboljšava i učvršćuje ljubavne veze.


Vrijeme i temperatura
Kroz svako godišnje doba mijenja se određeno vrijeme, uključujući sunčev sjaj, laganu kišu, tuču, oluje i snijeg. Iako su izmjene vremena prvotno trebale biti uključene u The Sims 2 temeljnu igru, 3D greška nije to omgućavala: kiša je padala u zatvorene prostore, i pojavljivali bi se razni grafički problemi. Vrijeme u Seasons ekspanziji na različite načine može utjecati na Simse. Primjerice, vrućina tijekom ljeta može uzrokovati toplotni udar ili sunčanicu kod Simljana. Zimski snijeg može izazvati hladnoću kod Simljana, te se mogu utopliti šalicom tople čokolade, toplom kupkom ili sjedenjem pokraj kamina. Ako Simljanin ostane predugo vani tijekom snijega i k tomu je neprikladno odjeven, može se zalediti i naposljetku umrijeti ako drugi Simljanin ne pokuša ugrijati ga. Doduše, ova je interakcija dostupna samo ako dva Simljana imaju dovoljno visoku vezu. Ipak, ako djeca ostanu predugo na hladnoći, doći će socijalni radnik i oduzeti djecu roditeljima. Ponekad, no veoma rijetko, Simljanina može pogoditi grom; doduše, grom će mnogo češće udariti u stablo ili neku drugu vrstu biljke.


Sim biljke
Sim biljke nova su bića koja dolaze u ekspanziji The Sims 2: Seasons. Sim biljke imaju zelenu kožu s tetovažama nalik viticama, posebnu kosu načinjenu od listova ili cvijeta, te žute oči. Kako bi Simljanin postao Sim biljka, mora u pretjeranim količinama prskati svoje voćnjake ili biljke. Stanje je moguće "izliječiti" ako Simljanin kupi Plantophic-C iz vrtnog kluba ili od ljubanve ciganske posrednice, NPC lika dostupnog u ekpanziji The Sims 2: Nightlife.

Pošto im nedostaju životni stadiji novorođenčeta, djeteta i adolescenta, odrastaju samo kroz tri životna stadija: dojenče, odrastao Simljan i ostarjeli Simljanin. Izuzev razlike u životnim stadijima, Sim biljke imaju samo tri potrebe: Sunčevu svjetlost (što se zadovoljava sunčanjem ili stajanjem pod sučanom lampom), Vodu (što se zadovoljava tuširanjem, kupanjem, provođenjem vremena na kiši, ili plivanjem) te Ljubav (potreba jednaka socijalnoj potrebi običnih Simljana). Istovremeno, Simsi su sposobni stvarati potomke iz svojih izdanaka, i otpuštati spore sreće koje povećavaju potrebe obližnjih Simljana. Potomci Sim biljaka nastali iz njihovih izdanaka posjeduju zlatni bedž u vrtlarstvu, te jednake vještine i osobnost kao njihov roditelj.


Predmeti i dopune
Kao i u ostalim ekspanizijama za igru The Sims 2, Seasons također ima nove predmete, uključujući tobogan za bazen, klizalište, staklenik, zdenac želja. Dostupna je i nova aspiracijska nagrada koju Simljanin može iskoristiti kako bi promijenio trenutačno vrijeme u neko drugo po njegovoj želji. Rubovi bazena sada mogu biti zaobljeni, te površina bazena sada odražava sjene te se boja njegovih zidova može mjenjati. Isto tako, potpuno novi dodatak je sposobnost nošenja različitih frizura u različitim situacijama. Primjerice, igrač može namjestiti određenu frizuru uz svakodnevnu odjeću, te drugu uz svečanu odjeću. Simsi istovremeno imaju novi tip odjeće, "odjeća za van", prilagođena za određena godišnja doba


| 17:26 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Sims 2 Pets
nedjelja, 05.10.2008.

Simsi sada mogu imati pse, mačke, "womštakore" (malena bića slična zamorcima, čije je ime kombinacija engleskih riječi "wombat" = vombat, i "rat" = štakor), i ptice. The Sims 2: Pets igra uključuje 72 prethodno napravljene pasmine pasa i 30 prethodno napravljenih pasmina mačaka. Kućne se ljubimce može usvojiti na pet različitih načina: putem telefona, stvaranjem putem Create-A-Pet opcije, kupnjom u trgovini kućnih ljubimaca, usvajanjem uličnih pasa i mačaka, ili kupnjom ili poklanjanjem ljubimca igrivog Sima drugom Simu. Create-A-Pet opcija slična je Create-A-Sim opciji, a igrači mogu stvarati svoga psa ili mačku biranjem boje i uzoraka krzna, prilagođavati oblik njihova tijela, lica i osobnosti koja određuje njihovu zaigranost, urednost i inteligenciju. Igrači ne mogu stvarati štene ili mačića putem Create-A-Pet opcije.

Kućni ljubimici imaju motive poput Simsa, no njima nedostaje motiv okoliša (Environment), a zamjenjuje ga motiv grebanja (Scratching) kod mačaka, i žvakanje (Chewing) kod pasa. Simsi svoje ljubimce mogu učiti raznim trikovima. Doduše, u ovoj ekspanziji nije dodano novo ekspanzijsko susjedstvo, kao što je to slučaj sa University, Nightlife i Open for Business ekspanzijama. Umjesto toga, čitava se ekspanzija gotovo u cijelosti usredotočuje na kućne ljubimce.

Kućni ljubimci (isključivo mačke i psi) mogu izabrati jednu od tri karijere: Zaštitarska služba, Zabavljačka industrija i Usluge. Mačke su od pasa plaćene 10%-15% bolje, jer je mačke teže trenirati od pasa. Kada ljubimci dobiju promaknuće na poslu, otključavaju se razne opcije vezane za kućne ljubimce zajedno s kodom, pa je moguće ove predmete dijeliti sa prijateljima.

Ljubimci imaju tri životna stadija: štene/mačić (koji traje 3 dana), odrasli pas/odrasla mačka (koji traje 25 dana kod mačaka i manjih pasa, a 21 kod većih pasa) i ostarjeli pas/ostarjela mačka (koji traje 5-10 dana). Ljubimci se mogu razmnožavati, stvarajući okot. Najviši broj ljubimaca za jedno dvorište jest 6, a okot se obično sastoji od 1-4 štenca/mačića. Broj štenaca/mačića (okota) ovisi o trenutnom broju Simsa i ljubimaca u kući. Igrači igru mogu započeti sa najviše 8 Simsa i 6 ljubimaca, iako može imati ukupno 10 Simsa i ljubimaca u dvorištu sveukupno.



| 17:21 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



O Simsima
nedjelja, 05.10.2008.

Simsi su glavni likovi igre The Sims 2. Oni stare, imaju određene potrebe, ostvaruju snove i ciljeve, imaju vlastite osobnosti, stvaraju veze, imaju posao te na kraju, umiru. Simsi prolaze kroz šest (ili sedam u Sims 2 University) jedinstvenih stadija života: novorođenče, dojenče, dijete, adolescent, punoljetnik (u University), odrastao Sims i ostarjeli Sims. (Stadij punoljetnika dostupan je samo onom Simsu koji ode na sveučilište. Sims koji odluči ne otići na sveučilište, prelazi direktno iz adolescenta u odraslu osobu). Kako se njihov život odvija, uloge Simsa mijenjaju se u odrazu na njihovu dob. Novorođenčad je potpuno ovisna o zrelijim Simsima da bi ispunili svoje potrebe. Dojenčad komunicira na temeljnoj razini sa svojom okolinom te bivaju učeni osnovnim vještinama, kao što je hodanje i pričanje. Djeca idu u školu i dobivaju novi, ali ograničen smisao samostalnosti. Adolescenti pronalaze više samostalnosti, dobivajući mogućnost poslova od tri razine. Odrasli Simsi u potpunosti su neovisni; mogu sklapati brakove, imati djecu, i doći do vrha svojih odabranih karijera. Ostarjelim Simsima, nakon što su prošli kroz svoje mladenačke godine, otvaraju se vrata mirovine; mogu prestati s poslom koji su imali kao odrasli Simsi, ali se p
onovo mogu zaposliti samo u karijerama od tri razine, baš poput adolescenata.

Simse kroz život vode njihove najosnovnije potrebe. U The Sims 2, Simsi imaju osam osnovnih potreba, ili motiva, ovisno o njihovoj dobi. mjehur (bladder), udobnost (comfort), energija (energy), okoliš (environment), čistoća (hygiene), zabava (fun), druženje (social) i glad (hunger). U drugim ekspanzijama kao što je The Sims 2: Pets, ljubimci imaju posebne potrebe kao što su grebanje (schratching) i žvakanje (chewing). Važnost jedne potrebe prevladava nad drugom. Primjerice, Sims čiji je motiv gladi zanemaren može umrijeti od gladi, dok će Sims čiji je motiv čistoće zanemaren samo smrdjeti. Motivi se međusobno objedinjuju i čine Raspoloženje (Mood) jednog Simsa. Ako su motivi općenito niski, raspoloženje Simsa bit će negativno, onemogućujući mu vršenje pojedinih radnji. Jedan od izazova The Sims 2 jest pravilno uravnotežiti sve potrebe tijekom života Simsa.



| 17:14 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Sims logo
nedjelja, 05.10.2008.




| 16:13 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Evo nekoliko šifri za simse 2
nedjelja, 05.10.2008.

MaxMotives-sve potrebe ispunjene
moveobjects on-pomicanje stvari
motherlode-50000 simolensa
kaching-1000 simoleonsa
twinzr2cute-blizanci
boolProp testingCheatsEnabled true-šifra ima puno funkcija uklučujući da sim može postati vampir...
changelotzoning[hotel/community/residental -mijenja zemljište
delete AllWalls-briše sve zidove
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation-Stvari mogu stajati ukoso

Očekujte još šifri u sljedećim postovima

| 15:50 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Sve o simsima
nedjelja, 05.10.2008.

Hello.svim simsoljupcima

Evo ja sam odlučila napraviti blog o najboljoj igrici na svijetu,pokušat ću vam predočiti sve čari simsa!!
Očekujte MNOGO postova!!!


Bye


| 15:39 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



Sljedeći mjesec >>