by:~Little Princ

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♣ SIMS 2 BLOG ♣

JEZIK BLOGA:
-English
-Italian
-Deutsch
...

RULES

1. Nema psovki a ni svađa u komentarima, a molim vas da mi neostavljate komentare u stilu "ajd idem 10, 9, 8, 7..." jer to nespada u komentare nego u "odbrojavanje"
jer su takvi komentari totalno beskorisni!
2. Možete postavljat pitanja u komentarima tako da ću vam ja u toku 3 dana odgovorit na pitanje!
3. Možete komentirat kao anonimac!
4. Možete me pitati da vam napravim dizajn, ALI nedam ovog kojeg trenutno koristim jer je dizajniran samo za mene i od mene!
5. Slobodno u komentiranju možete reći "novi post, svrati"!
6. Ako imate vremena bilo bi super da pročitate post!
7. Pitajte ako želite da vas stavim i linkove, ili vi mene stavite u linkove!
8. DRŽITE SE PRAVILA !!! (i nekradite dizajn koji imam jer sam več prijavio 4-5 blogova =P) yes

Free Counters
Free Counters


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Stvari/odjeća za simse
>XM sims
>sim credible design
>reflex sims
>sims2 cri
>rock chik sims
>street chikers
>shop sims
>vita sims 2
>peggy sims 2
>sims secrets
>all about style
>in-beatz



Stranice za skidanje objekata
>simcredibledesign
>4ever sim fantasy
>reflex sims
>holy simoly
>games life
>around the sims 2


Blogovi/Stranice
>Dnevnik.hr
>Blog.hr
>Forum.hr
>Monitor.hr
>Sims 2 MODELS
>Vida
>Nea sims 2
>Nea sims 3
>Nela
>simssss
>$im$
>Miki
>sims2style
>Sims 2 GIRL
>FASHION*book
>Sims Life
>Moj blog za predlošcima

NOVO:
THE SIMS 3 SLUŽBENA STRANICA

Forumi
>PRADA.forum
>Sims2 forum
>Snoop-dogg forum
>CROsims forum
>Sims 2 World


Glitter Photos

Glitter Photos

Image and video hosting by TinyPic

Moj forum o simsima 3
Copyright © Sims2andme; 2008


utorak, 24.06.2008.

.!News!.

Kao što i sam naslov kaže - Vijesti!
Malo sam pročaćkao po internetu i otkrio mnoge zanimljivosti simsa 2, a možda i 3. Posebno mi je drago što je sljedeći nastavak koji će izaći (apartment life) ima mnoge, nove pojedinosti... Našao sam čak i nešto novih videa u vezi apartmenta. Drago mi je da sam otrkio da je apartment ife nedavno izašao u Americi a ubrzo dolazi u Europu. Evo novosti koje sam pročitao o apartmentu...
Našao sam da u apartment life-u možete postati vještica ili vilenjak. Sa tim dobivate i leteću metlu koja može poslužiti kao prijevoz. Imati ćete nove skillove koji se postižu pravljenjem vještičijih napitaka. Posebno mi je zanimljivo što se dobivanjem vještičije moći (odnosno preobrazbe u vješticu) možete lakše služiti svim stvarima... Ako ste vještiac/vještica, nečete morat otvarat frižider da biste napravili jelo. Već ćete sa čarobnim štapićem kliknuti na frižider i izabrati jelo. Druga stvar je što možete hipnotizirati ukućane ili čak susjede. Možete od njih napraviti budalu ili ih pretvoriti u vještice. Imat ćete i novi način hoda, osim walk here/run here moći ćete se i teleporirati na mjesto koje želite. No dosta o vješticama. Super su i nove stvari. Za djecu da i negovorim koliko će biti stvari. A za buy mode ćete dobiti zidni krevet, pa čak i masažni krevet. Želite li ubiti dosadu, dobit ćete superstar microphone. Za izgradnju kuće imate nove stepenice - spiralne stepenice. Ako ćete sjediti nezaposleni u kući, igrajte playstation sa novim velikim Plasma TV-ovima. Super je i ugradbeni ormar sa ogledalom a u njemu možete i doživiti "woohoo". Za lotove ćete dobiti i automate sa keskima, chipsom, sokom i sl. Ako su vam već dosadili oni obični sandučići za poštu i mailove, sada si nabavite nove sandučiće. Po vašem izboru. Svaki ukućan može imati svoj sandučić. Dosadile su vam i obične kante??? Pa sad imate zidne kante, nezauzimaju prostor i jednostavne su. A za nove poslove... Jedini zabavan posao osim onih već dobivenih je "BreakDance". Izvrstan za tinejđere, a za malo truda mogu i zarađivati na ulici. Ali zato morate imati body skillove sve popunjene!
Evo izvučenih videa:::...


To je to... Ima svakakvih vijesti ali ovo me baš iznenadilo!
E da, SIMS 3 stiže za 9/10 mj.!

Posted By: Marin K.

ZABRANJENO KOPIRANJE I STAVLJANJE OVOG SADRŽAJA NA DRUGE STRANICE, BLOGOVE I SL.!!!
Post zaštičen pod: Copyrightom © 2008



| ~Comments (140) | ~Print~ | * |

<< Arhiva >>