by:~Little Princ

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♣ SIMS 2 BLOG ♣

JEZIK BLOGA:
-English
-Italian
-Deutsch
...

RULES

1. Nema psovki a ni svađa u komentarima, a molim vas da mi neostavljate komentare u stilu "ajd idem 10, 9, 8, 7..." jer to nespada u komentare nego u "odbrojavanje"
jer su takvi komentari totalno beskorisni!
2. Možete postavljat pitanja u komentarima tako da ću vam ja u toku 3 dana odgovorit na pitanje!
3. Možete komentirat kao anonimac!
4. Možete me pitati da vam napravim dizajn, ALI nedam ovog kojeg trenutno koristim jer je dizajniran samo za mene i od mene!
5. Slobodno u komentiranju možete reći "novi post, svrati"!
6. Ako imate vremena bilo bi super da pročitate post!
7. Pitajte ako želite da vas stavim i linkove, ili vi mene stavite u linkove!
8. DRŽITE SE PRAVILA !!! (i nekradite dizajn koji imam jer sam več prijavio 4-5 blogova =P) yes

Free Counters
Free Counters


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Stvari/odjeća za simse
>XM sims
>sim credible design
>reflex sims
>sims2 cri
>rock chik sims
>street chikers
>shop sims
>vita sims 2
>peggy sims 2
>sims secrets
>all about style
>in-beatz



Stranice za skidanje objekata
>simcredibledesign
>4ever sim fantasy
>reflex sims
>holy simoly
>games life
>around the sims 2


Blogovi/Stranice
>Dnevnik.hr
>Blog.hr
>Forum.hr
>Monitor.hr
>Sims 2 MODELS
>Vida
>Nea sims 2
>Nea sims 3
>Nela
>simssss
>$im$
>Miki
>sims2style
>Sims 2 GIRL
>FASHION*book
>Sims Life
>Moj blog za predlošcima

NOVO:
THE SIMS 3 SLUŽBENA STRANICA

Forumi
>PRADA.forum
>Sims2 forum
>Snoop-dogg forum
>CROsims forum
>Sims 2 World


Glitter Photos

Glitter Photos

Image and video hosting by TinyPic

Moj forum o simsima 3
Copyright © Sims2andme; 2008


petak, 25.04.2008.

¤Download Nastavci¤

Ovaj post će bit kratak i jasan. Dakle, stavit ću vam neke downloade od nastavaka za sims 2. Našao sam samo neke pa kad nađem još više stavit ću vam. (Igra je u rapidshareu za skidanje). Morate skinuti prvi link pa zatim drugi da bi vam se igra pojavila u Computeru. POZOR !!! U nekim nastavcima za skinut ima više downloada tako da skinete sve linkove koji se nalaze ispod slike jer inače neće biti igre na vašem Compu.
(Naravno znate da prvo od svega trebate imati običan sims 2 na compu):

NARUČENO: (igra se skida preko mininove
THE SIMS 2 DOWNLOAD:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DOWNLOAD
[uđi na link, klikni na download this torrent i to je to]

THE SIMS 2 FREETIME DOWNLOAD:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD
[postupak skidanja igre isti kao i sa THE SIMS 2 DOWNLOAD]
[ako taj link downloada nevrijedi - pokušaj OVAJ]

THE SIMS 2 BON VOYAGE DOWNLOAD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD
[postupak skidanja igre isti kao i sa THE SIMS 2 DOWNLOAD]

***************************************************************************************************

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download link 1 [Summer Life]
Download link 2 [Summer Life]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download link 1 [H&M Fashion]
Download link 2 [H&M Fashion]
Download link 3 [H&M Fashion]
Download link 4 [H&M Fashion]
Download link 5 [H&M Fashion]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download link 1 [Glamour Life]
Download link 2 [Glamour Life]
Download link 3 [Glamour Life]
Download link 4 [Glamour Life]

Više od mene sljedeći put. Ovaj put nisam imao sreće pa sam našao samo 3 nastavka za Simse.
CREDITS By: mininova, rapidshare



ZABRANJENO KOPIRANJE I STAVLJANJE OVOG SADRŽAJA NA DRUGE STRANICE, BLOGOVE I SL.!!!
Post zaštičen pod: Copyrightom © 2008



| ~Comments (79) | ~Print~ | * |

<< Arhiva >>