by:~Little Princ

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♣ SIMS 2 BLOG ♣

JEZIK BLOGA:
-English
-Italian
-Deutsch
...

RULES

1. Nema psovki a ni svađa u komentarima, a molim vas da mi neostavljate komentare u stilu "ajd idem 10, 9, 8, 7..." jer to nespada u komentare nego u "odbrojavanje"
jer su takvi komentari totalno beskorisni!
2. Možete postavljat pitanja u komentarima tako da ću vam ja u toku 3 dana odgovorit na pitanje!
3. Možete komentirat kao anonimac!
4. Možete me pitati da vam napravim dizajn, ALI nedam ovog kojeg trenutno koristim jer je dizajniran samo za mene i od mene!
5. Slobodno u komentiranju možete reći "novi post, svrati"!
6. Ako imate vremena bilo bi super da pročitate post!
7. Pitajte ako želite da vas stavim i linkove, ili vi mene stavite u linkove!
8. DRŽITE SE PRAVILA !!! (i nekradite dizajn koji imam jer sam več prijavio 4-5 blogova =P) yes

Free Counters
Free Counters


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Stvari/odjeća za simse
>XM sims
>sim credible design
>reflex sims
>sims2 cri
>rock chik sims
>street chikers
>shop sims
>vita sims 2
>peggy sims 2
>sims secrets
>all about style
>in-beatz



Stranice za skidanje objekata
>simcredibledesign
>4ever sim fantasy
>reflex sims
>holy simoly
>games life
>around the sims 2


Blogovi/Stranice
>Dnevnik.hr
>Blog.hr
>Forum.hr
>Monitor.hr
>Sims 2 MODELS
>Vida
>Nea sims 2
>Nea sims 3
>Nela
>simssss
>$im$
>Miki
>sims2style
>Sims 2 GIRL
>FASHION*book
>Sims Life
>Moj blog za predlošcima

NOVO:
THE SIMS 3 SLUŽBENA STRANICA

Forumi
>PRADA.forum
>Sims2 forum
>Snoop-dogg forum
>CROsims forum
>Sims 2 World


Glitter Photos

Glitter Photos

Image and video hosting by TinyPic

Moj forum o simsima 3
Copyright © Sims2andme; 2008


utorak, 01.04.2008.

...:::Novi post/ Teme:::...

Napokon novi post. Ovaj put ću pisati isto kao u prošlom postu ali malo drukčije...Pisat ću o nastavcima, kako downloadati,...a prvo od svega za sve simsoljubce koji fkt vole sims2 nek se učlane u sims2 forum. Na njemu upoznajete nove likove, komentirate nove teme, imate natjecanja, tema gdje možete skidati odjeću, frizure, itd. itd...Sad da napišem temu posta:
TEMA BR. 1: DODATCI
Kao što je napisano, ukratko ću napisati nešto dodataka simsa 2...nightlife: dodatak u kojem možete ići u večernje provode, dobijete aute (vlastite) i mnogo modernih stvari...a možete postati i vampir...to će te sami otkriti...
University: Običan nastavak u kojem ste student i idete u sudentske domove, naravo, dobije se dosta stvari pa čak i novih gradova...
Open for bussines: Otvorite svoj kućni bussines ili jednostavno kupite svoj dućan ili shopping...u njeu su vam jako važni skillsi...
Pets: sama riječ kaže...dobivate ljubimce i nešto novih stvari...
Seasons: možete mijenjati vrijeme, goišnja doba, snjeg, kiša, ....i dobijete novi grad...meni je seasons bio super neko vrijeme dok nisu noviji nastavci izašli na tržište...
Bon Voyage: Ovaj nastavak je super...idete na putovanja, otkrivate nova skrovišta, upoznajete duh od nekog kapetana, možete se kupati u moru, dobivati nijanse kože od sunčanja, naučiti nove plesove i dobijete 3 nova grada...
Freetime: ja sam ga jučer dobio...meni je super...igrate razne igre, nogomet, rolate se....ako se zanimate za mehaniku možete se pozabavit pravljenjem vlastitog auta tj. ne pravljenjem nego popravljanjem, mjenjanjem boje itd. itd...možete ići na balet, postati krojačica, praviti sklupture, svirati trubu,.....super je !!!
O staffovima neću pisati jer nemate nikakvih novih funkcija koje dobijete nego samo stvari, odjeću,.......
TEMA BR. 2: Kako downloadati...???
odete na neku stranicu ja ću dati npr. PimpMySims. Prvo. ako nemate folder pod imenom download, napavite ga kako bi na njega skidali...mora se točno zvati "Download"...sad odete na stranicu---izaberete downloads---nađete neki namještaj npr---kliknete "get it now"---pojavi se nešto a vi kliknite "save"----kad se spremi spremite ga EAGAMES/the sims2/Downloads i kad se spremi kliknite dva puta na taj folder koji ste skinuli...ili desni klik na njega i "extract files" ili "izdvoji sve" i napravite isto eagames/the sims 2/downloads...a ako treba skinuti mesh pisat će vam sa strane a skidate ga kao sve ostalo...jednostavno je...POZOR !!! ko skidate odjeću spremajte je u collections a ne downloads...u downloads idu samo stvari, objekti, frizura,...eto...nada se da sam bio jasan...POZZ !!! (želim komentara malo više od 41)

Posted By: Marin K.


ZABRANJENO KOPIRANJE I STAVLJANJE OVOG SADRŽAJA NA DRUGE STRANICE, BLOGOVE I SL.!!!
Post zaštičen pod: Copyrightom © 2008



| ~Comments (169) | ~Print~ | * |

<< Arhiva >>