nešto...

30.04.2013. 15:42 [ simply...say it! (4) ] Print

Hej ljepotice, moje prijateljice...

Moja prijateljstva su dugoročna....
Od kad se vas dvije znate?
Praktički oduvijek!!!

Često to mogu reći za nekoliko mojih cura i smatram se sretna zbog toga....

Zoranu znam od osnovne kada smo skupa krenule u 2. razred...
Marinu znam isto od osnovne, ali postale smo najbolje u 1. srednje....Pridružile su nam se u srednjoj i Petra i Iva i skupa smo završile fax.
Jelenu znam iz ulice odmalena, iako smo se isto najviše zbližile na početku srednje....njena sam kuma, ali ja ju zovem i svojom....
Imam i najboljeg prijatelja, Niku, zove me "stara moja", djeca su nam vršnjaci i prijatelji....

Brojim na ruke i vidim da sam već upotrijebila palac desne ruke....Da, smatram se sretnom....

Svi su oni obilježili moj život, sa svima imam onih ludih priča koje se mogu izvući u nekom trenutku i smijati do sutra....Puno je takvih priča....Imam i onih pogleda kada nešto izvalimo i nitko osim nas to ne razumije, a mi se smijemo i vraćamo se 20 godina unatrag....Znam ih više od pola života i znam da će mi biti prijatelji zauvijek, koliko god nas razdvajale životne okolnosti, kontinenenti, nedostatak vremena....

Ima i onih prijateljstva koja u međuvremenu dođu, neka se zadrže, neka prođu...Ali takva prihvaćam kao jahte koje se usidre u moju luku, ostanu i nakon nekog vremena zaplove dalje...Neka se na godinu ponovno usidre, neka ne, ali dok su tu, lijepo nam je....

Ima i onih iz kojih se sama odmaknem jer me iscrpljuju i zapravo sam nedavno tek napravilo rez na jednom takvom...
Ali o takvima (ovaj put) neću....


Kada se Marina udavala prije nekoliko godina, na djevojačkoj sam okupila sve njene cure i dogovorile smo se da ćemo joj otpjevati na vjenčanju Severininu pjesmu Prijateljice...Nakon svih službenih protokola, u jednom trenutku sve smo počele vaditi papiriće i okupile se oko mikrofona....Bend nam je zasvirao, a mi smo dale sve od sebe da pjesmu dostojno odpjevamo....Marina se smijala dok su joj suze tekle niz obraz....


"Sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti"...


Ali mi se vraćamo jedni drugima.....






02.04.2013. 13:29 [ simply...say it! (10) ] Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Svibanj 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (4)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (2)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (3)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (5)
Kolovoz 2012 (4)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)

simple.minds0404@gmail.com

  • ...nije asocijacija na band, nego doslovno na moje "jednostavne misli" koje mi se vrte po glavi...



    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

Zacrtano u glavi

  • "Sreća je putovanje, a ne odredište!!!"

    "Život ne znači čekati oluje da prođu. Život znači naučiti kako plesati na kiši!"

    "Učinite najbolje i najviše što možete, a onda se sakrijte pod stari kišobran pred kišom kritika koje vam sipe niz vrat."

    "You don't have to win every argument. Be able to agree to disagree."

    "Svaki problem dođe svom vlasniku-ne da ga muči, već da ga riješi" (hvala A!!)

    "Nije veličina ono zbog čega pobjeđujemo ili gubimo. VEĆ SMO VELIKI AKO SMO NAJBOLJI ŠTO MOŽEMO BITI." (Douglas Malloch)

    "Često ne možemo promijeniti stvarnost, ali UVIJEK možemo promijeniti način na koji gledamo i reagiramo."

    "Kada zapušu vjetrovi promjene, neki grade zidove, a neki vjetrenjače." (kineska poslovica)

    "Gluhi uvijek misle da su oni koji plešu ludi."

    "Kiša u čaši vode potapa samo brodove od šibica"

    "Tko ne zna, a ne zna da ne zna -dijete je
    - naučite ga!
    Tko ne zna, a zna da ne zna - opasan je
    - izbjegavajte ga!
    Tko zna, a ne zna da zna - spava
    - probudite ga!
    Tko zna i zna da zna - mudar je
    - slijedite ga!"

    "Kada se zaljubiš, zaljubiš se jer je to tebi potrebno.
    A kada voliš nekog, voliš jer je to potrebno tom nekom.."
    (Đorđe Balašević)

    “Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet.
    Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. ”
    (Sri Chinmoy)

    "If I knew yesterday what I know today
    Where would I be tomorrow..."
    (James Morrison)

    "In time all the flowers turn
    to face the sun"
    (James Blunt)

    Uvjek ima načina...
    Naoružajte se strpljenjem, voljom i vjerom
    i dajte si vremena da ga pronađete!
    (ja)