Priča o dobrom i lošem kralju

Uopće se ne sijećam gdje sam ovu priču čitala...Zapravo mislim da u Coelhovoj "Veroniki", ali nisam sigurna, čitala sam to pred 10 tak godina i iako ju imam doma, nisam išla provjeravati da li je to to prije neg vam ju ispričam...Često mi ta priča padne na pamet i uvijek joj se vraćam pa da vam ju pokušam ispričati s malo začina....



Jednom davno bila su 2 kralja...Jedan je imao savršeno kraljevstvo, narod ga je volio, vojska mu je bila odana, ali nije bilo potrebe da ju upogoni jer je sve bilo na mjestu, a savjetnici su mu bili najpametniji na zemlji....U susjednom kraljevstvu vladao je zločesti kralj kojeg je narod mrzio, ali ga se bojao i morao mu se pokoravati jer bi ubio svakoga tko bi mu se suprotstavio. Loš kralj bio je strašno ljubomoran i razmišljao je zašto dobrog kralja svi vole, a njega nitko, nije mogao vidjeti da dobar kralj vlada dobrim, niti je vidio svoje greške i mane...

Jednoga dana loš kralj sjetio se (njemu) izvrsne ideje....
Na trgu dobrog kraljevstva postojao je bunar iz kojeg je narod pio vodu... (dobar kralj je imao vlastiti bunar u svom dvorcu)....Loš kralj je ubacio otrov u bunar te kako su ljudi uzimali vodu, tako su postajali sve luđi i luđi....Narod je poludio, vojska se organizirala i usprotivila dobrom kralju, savjetnici su ga napustili i otišli od njega razmišljajući se prikloniti lošem kralju.....

Dobri kralj je pokušavao narodu reći da je on i dalje onaj dobar voljeni kralj, ali narod mu nije vjerovao...
Nije se mogao pojaviti ni na prozoru svog dvorca, a da ga narod ne pokuša zarobiti i vojska strpati u zatvor....

Loš kralj je likovao....Ha ha ha...Kako li sam samo pametan!!! 
Sad će i ovo loše kraljevstvo postati moje....

Dobar kralj se pitao....
Da li da ostanem dosljedan sebi i ostanem dobar i pošten?
Ili da i ja postanem kao i oni? Možda postoji mogućnost da bi me ponovno voljeli i da bi ponovno mogao vladati njima onako kako je ispravno....

Nakon puno razmišljanja, jedne noći, uspio je izaći iz svog dvorca, prerušio se u skitnicu i otišao sa bokalom vode na gradski (otrovani) bunar.....Nakon nekoliko dana konzumiranja otrovane vode i dobri kralj je poludio.....

Narod je bio oduševljen, vratio im se njihov dobar kralj i opet je sve bilo savršeno....

Izvucite pouku kakvu god hoćete i kakva god je ispravna za vas.
Ali ja mislim da se ponekad moramo prilagoditi okolnostima u kojima se nalazimo, poludjeti kao i svi, ali nikad ne smijemo izgubiti svoju BIT....Dobar kralj je bio i ostao dobar kralj.....


"I still have dreams, they're not the same
They don't fly as high as they used to
I saw my friend, he's in my head
And he said, "You don't remember me, do you?"
-John Mayer-


19.07.2012. 11:19 [ simply...say it! (16) ] Print

Djetinjstvo u igr(ic)ama...



Ovo sam dobila na mail, ne može bolje objasniti današnju djecu i djetinjstvo...
Često se roditelji hvale kako im trogodišnjaci znaju upaliti kompjuter, sami sebi staviti dvd ili crtani, igrati memori na ajfonu i slično.

Imam i ja ajfon, imam i dvd i imam kompjuter...
Moje dijete ne zna.
Ne zato jer ne bi naučilo, nego zato jer mu NEDAM!
Ok, dam' mu da pogleda vlastite snimke na ajfonu i da se sam sebi divi, ali kada ga učim kako se igra memori, igramo se s mojim memorijem starim 25 godina....Čitamo knjige dok ih držimo u rukama i listamo papire, a ne na tako popularnom "e-readeru"...Stranice nam se ponekad i potrgaju i pogužvaju, ali uživamo u knigama...Gledamo crtiće (iako sve manje jer sam ne želi), ali ne učim ga kako da sam stavi cd...Ima vremena za to....

Jan savršeno vozi ride a bike od trenutka kada ga je ugledao....Zaleti se, digne noge i juri nizbrdo....
Odlično igra nogomet...Ni ne znam što je volej, ali muž kaže: "ma vidi ti kakav volej je napravio"
Neustrašivo pliva....Vodi nas po 3 puta do mreže udaljene 40 tak metara od obale i natrag i još mu nije dosta....
Baca kamenčiće na moru i odabire samo one plosnate da napravi "žabice" po površini vode....Nekad napravi dvije, a nekad tako dobro baci da ih napravi i 5-6....

Ja se time hvalim...




05.07.2012. 10:27 [ simply...say it! (49) ] Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (4)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (2)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (3)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (5)
Kolovoz 2012 (4)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)

simple.minds0404@gmail.com

  • ...nije asocijacija na band, nego doslovno na moje "jednostavne misli" koje mi se vrte po glavi...



    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

Zacrtano u glavi

  • "Sreća je putovanje, a ne odredište!!!"

    "Život ne znači čekati oluje da prođu. Život znači naučiti kako plesati na kiši!"

    "Učinite najbolje i najviše što možete, a onda se sakrijte pod stari kišobran pred kišom kritika koje vam sipe niz vrat."

    "You don't have to win every argument. Be able to agree to disagree."

    "Svaki problem dođe svom vlasniku-ne da ga muči, već da ga riješi" (hvala A!!)

    "Nije veličina ono zbog čega pobjeđujemo ili gubimo. VEĆ SMO VELIKI AKO SMO NAJBOLJI ŠTO MOŽEMO BITI." (Douglas Malloch)

    "Često ne možemo promijeniti stvarnost, ali UVIJEK možemo promijeniti način na koji gledamo i reagiramo."

    "Kada zapušu vjetrovi promjene, neki grade zidove, a neki vjetrenjače." (kineska poslovica)

    "Gluhi uvijek misle da su oni koji plešu ludi."

    "Kiša u čaši vode potapa samo brodove od šibica"

    "Tko ne zna, a ne zna da ne zna -dijete je
    - naučite ga!
    Tko ne zna, a zna da ne zna - opasan je
    - izbjegavajte ga!
    Tko zna, a ne zna da zna - spava
    - probudite ga!
    Tko zna i zna da zna - mudar je
    - slijedite ga!"

    "Kada se zaljubiš, zaljubiš se jer je to tebi potrebno.
    A kada voliš nekog, voliš jer je to potrebno tom nekom.."
    (Đorđe Balašević)

    “Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet.
    Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. ”
    (Sri Chinmoy)

    "If I knew yesterday what I know today
    Where would I be tomorrow..."
    (James Morrison)

    "In time all the flowers turn
    to face the sun"
    (James Blunt)

    Uvjek ima načina...
    Naoružajte se strpljenjem, voljom i vjerom
    i dajte si vremena da ga pronađete!
    (ja)